Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij wel zorgen baart is dat hij deze normen en waarden weet te utiliseren voor zijn eigen verborgen propaganda.
Ramadan is een gemystificeerde predikant die zichzelf graag uitgeeft als befaamd filosoof maar als motief heeft om zonder zichtbare notie de Islamitische wortels gedeeltelijk dieper te cultiveren in ons maatschappelijk model.
Waar baseer je dit op?
Hij weet zijn propaganda dan wel goed verborgen te houden aangezien de halve Arabische wereld deze godslasteraar niet meer binnen laat.
Wat is zijn propaganda en wat is dan zijn doel volgens jou? Mobilisatie van moslims, participatie in het democratische proces om daarna de Arabische revolutie in te luiden in Europa of iets dergelijks?
"terwijl de zender werd gefinancierd door het regime in Teheran."
Hallo? Hij werkte dus voor een regime dat momenteel onder druk staat door gans de internationale gemeenschap. Je gaat toch ook niet voor de Taliban werken en dan in Nederland doodleuk in de politiek gaan![]()

Banden met een land hebben is wat anders dan werken voor een dergelijk regime.
Je weet toch dat Nederland bv handelt met Iran en andere banden direct/indirect met het regime heeft of zaken die door de regime gefinancierd worden. Die worden toch ook niet verbroken?
Ramadan is ontslagen door de gemeente vanwege de opkomst van Wilders en diens indrukwekkende winst bij de europese verkiezingen in Juni. Aangezien de gemeente de financier van dit alles(leerstoel) was, moest de Erasmus Universiteit hier ook in meegaan.
Dit heeft niks te maken met zijn werkzaamheden voor press tv, waarbij hij al meer dan 1 jaar werkzaam was.
Je zou het niet echt zeggen als je de rest van het beleid ziet.Wilders maakt niet direct beleid maar hij bepaald wel in grote mate op bepaalde vlakken het politieke en maatschappelijk debat als onderdeel van het electorale spel waarin de beleidsmakers ook meespelen.
Ramadan is ontslagen door de gemeente vanwege de opkomst van Wilders en diens indrukwekkende winst bij de europese verkiezingen in Juni. Aangezien de gemeente de financier van dit alles(leerstoel) was, moest de Erasmus Universiteit hier ook in meegaan.
Dit heeft niks te maken met zijn werkzaamheden voor press tv, waarbij hij al meer dan 1 jaar werkzaam was.
Ik vraag me ook af waarom de BBC wel verslaggevers laten samenwerken met de desbetreffende televisiezender in Iran en waarom Ramadan aan Oxford en Parijs wel zonder problemen een leerstoel kan bekleden. Britse en Franse naïviteit? Britse en Franse vertrouwen in eigen cultuur? Of is het gewoon zo dat we hier in Nederland een beetje schijterig en reactionair zijn geworden, iets dat eigenlijk helemaal niet bij onze cultuur past en dat er onder andere door onze 'cultuurbewaker' Wilders in wordt gestopt? Wat Outer ook zegt, ik ruik juist een drogreden in de dienstbetrekking aldaar om politieke redenen te verbloemen.
Engeland is met hun Sharia-rechtbanken echt een voorbeeld inderdaad.![]()
Heb je enig idee hoe dit daar precies werkt, het hoe en waarom?
Moi een Wilders fan? Nu ben ik echt beledigd."Links" heeft er niks mee te maken, blijkbaar vinden wilders fans het normaal dat feiten verdraaid en verkleurd worden. En als iemand er iets van zegt wordt er gelijk "links" geroepen.

Waar is de: 'omg, dit kan toch niet, zomg!'-tekst ?God sterk hun geloof, zij die in de gevangenis zijn en die onder marteling leven. Ze zijn onschuldig. God, onze vijanden, uw vijanden, en vijanden van het geloof laten wij aan u over( 4.38 ). Laat de Islam en de moslims zegevieren en laat uw woord overal zegevieren ( 4.47 ).