MuscleMeat

Ramadan waarschuwt Nederland tijdens Suikerfeest

Ramadan is een gemystificeerde predikant die zichzelf graag uitgeeft als befaamd filosoof maar als motief heeft om zonder zichtbare notie de Islamitische wortels gedeeltelijk dieper te cultiveren in ons maatschappelijk model.

Gelukkig is deze intelligente .EXE op tijd van de schijf verwijderd.

Wat mij wel zorgen baart is dat hij deze normen en waarden weet te utiliseren voor zijn eigen verborgen propaganda.

Waar baseer je dit op?

Hij weet zijn propaganda dan wel goed verborgen te houden aangezien de halve Arabische wereld deze godslasteraar niet meer binnen laat.

Wat is zijn propaganda en wat is dan zijn doel volgens jou? Mobilisatie van moslims, participatie in het democratische proces om daarna de Arabische revolutie in te luiden in Europa of iets dergelijks?

Ramadan is een gemystificeerde predikant die zichzelf graag uitgeeft als befaamd filosoof maar als motief heeft om zonder zichtbare notie de Islamitische wortels gedeeltelijk dieper te cultiveren in ons maatschappelijk model.

Dit strookt 100% met wat ik over hem denk. Bekijk bijvoorbeeld dit stukje:

http://www.youtube.com/watch?v=lxjL3CIs0xw

Geruisloos islamo-kolonialisme noem ik dit

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Waar baseer je dit op?

Hij weet zijn propaganda dan wel goed verborgen te houden aangezien de halve Arabische wereld deze godslasteraar niet meer binnen laat.

Wat is zijn propaganda en wat is dan zijn doel volgens jou? Mobilisatie van moslims, participatie in het democratische proces om daarna de Arabische revolutie in te luiden in Europa of iets dergelijks?

Hij komt de Arabische wereld niet meer binnen omdat zijn grootvader de moslim broederschap heeft opgezet. Niet zozeer om zijn eigen denkbeelden (overinges heeft hij zich nooit gedistantieerd van de achterlijke denkbeelden en gevolgen van zijn grootvader met zijn beweging). Daarnaast vind ik het meest bezwaarlijke aan hem dat moslims loyaal kunnen zijn aan een land/grondwet zolang dit NIET in strijd is met de islam. Dit is geen loyaliteit, dit is een gedoogbeleid. Hij is tevens voor invoering van een sharia. Iets wat ik per definitie afwijs aangezien het gestoeld is op religieus principes, en daarmee een essentieel grondbeginsel: scheiding van kerk en staat, overtreedt.

Ik heb het idee dat hij 'ons' het ene verteld. En de moslim (jeugd) iets totaal anders (bijvoorbeeld zijn denkbeelden om vooral niet te trouwen met personen buiten de islam). Kortom het prachtige principe van taqfiyya

Laatst bewerkt:
Ik zie een bedaarde demoon die zich ontdaan heeft van contractie en z'n uiteenzetting bijna visueel opleest, het gebied rond z'n schildklier zal hij voelen als z'n zwakke plek als hij poogt te projecteren.

Alsof de Islam geen religie meer is van Europese inwoners die immigrant zijn. Gaat lekker, op deze wijze tracht hij Moslims een hart onder de riem te steken door ze te laten geloven dat zij definitief gevestigd zijn en hun wortels hier even lang staan als wij oorspronkelijke bewoners.

Sluw gedaan, de assasins in z'n bloedbroeders naar boven halen.

"terwijl de zender werd gefinancierd door het regime in Teheran."

Hallo? Hij werkte dus voor een regime dat momenteel onder druk staat door gans de internationale gemeenschap. Je gaat toch ook niet voor de Taliban werken en dan in Nederland doodleuk in de politiek gaan :hamer:

:roflol:

Je weet toch dat Nederland bv handelt met Iran en andere banden direct/indirect met het regime heeft of zaken die door de regime gefinancierd worden. Die worden toch ook niet verbroken?

Ramadan is ontslagen door de gemeente vanwege de opkomst van Wilders en diens indrukwekkende winst bij de europese verkiezingen in Juni. Aangezien de gemeente de financier van dit alles(leerstoel) was, moest de Erasmus Universiteit hier ook in meegaan.

Dit heeft niks te maken met zijn werkzaamheden voor press tv, waarbij hij al meer dan 1 jaar werkzaam was.

Ik vraag me ook af waarom de BBC wel verslaggevers laten samenwerken met de desbetreffende televisiezender in Iran en waarom Ramadan aan Oxford en Parijs wel zonder problemen een leerstoel kan bekleden. Britse en Franse naïviteit? Britse en Franse vertrouwen in eigen cultuur? Of is het gewoon zo dat we hier in Nederland een beetje schijterig en reactionair zijn geworden, iets dat eigenlijk helemaal niet bij onze cultuur past en dat er onder andere door onze 'cultuurbewaker' Wilders in wordt gestopt? Wat Outer ook zegt, ik ruik juist een drogreden in de dienstbetrekking aldaar om politieke redenen te verbloemen.

Laatst bewerkt:
:roflol:

Je weet toch dat Nederland bv handelt met Iran en andere banden direct/indirect met het regime heeft of zaken die door de regime gefinancierd worden. Die worden toch ook niet verbroken?

Ramadan is ontslagen door de gemeente vanwege de opkomst van Wilders en diens indrukwekkende winst bij de europese verkiezingen in Juni. Aangezien de gemeente de financier van dit alles(leerstoel) was, moest de Erasmus Universiteit hier ook in meegaan.

Dit heeft niks te maken met zijn werkzaamheden voor press tv, waarbij hij al meer dan 1 jaar werkzaam was.
Banden met een land hebben is wat anders dan werken voor een dergelijk regime.

Wilders? Die zit toch in de oppositie? Dan kan je toch geen beleid bepalen of mis ik iets?

En als we dat niet geloven maak je ons wat anders wijs zeker.

Wilders maakt niet direct beleid maar hij bepaald wel in grote mate op bepaalde vlakken het politieke en maatschappelijk debat als onderdeel van het electorale spel waarin de beleidsmakers ook meespelen.

Hier een mooi stuk over de voorman van de 'baken van ethiek voor Europa':
http://home.hetnet.nl/~c.brendel/Bruggenbouwer.htm

enkele citaten uit een vermeende speech:
God sterk hun geloof, zij die in de gevangenis zijn en die onder marteling leven. Ze zijn onschuldig. God, onze vijanden, uw vijanden, en vijanden van het geloof laten wij aan u over( 4.38 ). Laat de Islam en de moslims zegevieren en laat uw woord overal zegevieren ( 4.47 ).

Wilders maakt niet direct beleid maar hij bepaald wel in grote mate op bepaalde vlakken het politieke en maatschappelijk debat als onderdeel van het electorale spel waarin de beleidsmakers ook meespelen.
Je zou het niet echt zeggen als je de rest van het beleid ziet.

Er gebeurd iets dat niet in onze linkse kraam past, let's blame Wilders.

Als it werkelijk zo is, dan is Nederland wel heel erg diep gezonken.

Ik vraag me ook af waarom de BBC wel verslaggevers laten samenwerken met de desbetreffende televisiezender in Iran en waarom Ramadan aan Oxford en Parijs wel zonder problemen een leerstoel kan bekleden. Britse en Franse naïviteit? Britse en Franse vertrouwen in eigen cultuur? Of is het gewoon zo dat we hier in Nederland een beetje schijterig en reactionair zijn geworden, iets dat eigenlijk helemaal niet bij onze cultuur past en dat er onder andere door onze 'cultuurbewaker' Wilders in wordt gestopt? Wat Outer ook zegt, ik ruik juist een drogreden in de dienstbetrekking aldaar om politieke redenen te verbloemen.

Engeland is met hun Sharia-rechtbanken echt een voorbeeld inderdaad. :thumbup:

"Links" heeft er niks mee te maken, blijkbaar vinden wilders fans het normaal dat feiten verdraaid en verkleurd worden. En als iemand er iets van zegt wordt er gelijk "links" geroepen.

"Links" heeft er niks mee te maken, blijkbaar vinden wilders fans het normaal dat feiten verdraaid en verkleurd worden. En als iemand er iets van zegt wordt er gelijk "links" geroepen.
Moi een Wilders fan? Nu ben ik echt beledigd. :mad:

Moi een Wilders fan? Nu ben ik echt beledigd. :mad:

Was meer algemeen bedoeld, wou het eigenlijk al in mijn vorige reactie zetten dat mensen niet gelijk met kreten als "links" moesten reageren.
Overigens ben ik verre van links, alleen ben ik geen fan van wilders of beter gezegd populisten in het algemeen.

God sterk hun geloof, zij die in de gevangenis zijn en die onder marteling leven. Ze zijn onschuldig. God, onze vijanden, uw vijanden, en vijanden van het geloof laten wij aan u over( 4.38 ). Laat de Islam en de moslims zegevieren en laat uw woord overal zegevieren ( 4.47 ).
Waar is de: 'omg, dit kan toch niet, zomg!'-tekst ?

zomg?

zOMG is a varient of the all-too-popular acronym "OMG", meaning "Oh My God".

The "z" was originally a mistake while attempting to hit the shift key with the left hand, and type "OMG"

Also used in all-caps, 'ZOMG' is generally used in a sarcastic manner, more often than not a humiliating fasion. It is also used as a device for stating the obvious.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zomg

Terug
Naar boven