MuscleMeat

Royston Drenthe wil spoedarbitrage aanvragen

Ben it ook helemaal eens met het merendeel hierzo, die gast heeft alleen even geschitterd tijdens het JEUGD EK(een dags vlieg misschien??? ). Bij feyenoord baktie ie er het vorige seizoen helemaal niet veel van en had ook niks bijzonders laten zien.
Ik vind it ook dat ze moeten cashen want aan een ongemotiveerde speler heb je ook heel weinig en word ie alleen maar minder waard. Er word ook veels te veel verwacht van die jongen het komend seizoen en als je nog maar 20 bent kan je dat denk nog niet aan.
Ik denk trouwens dat als ie naar real madrid gaat , ie gewoon verzuipt daarzo tussen de sterren en geen speeltijd krijgt waardoor die zich niet verder kan ontwikkelen.

Maar ik geef hem groot gelijk als je als 20 jarige je zakken nu kan vullen zodat je van de rest van je leven geen zorgen meer hoeft te maken over geld is de keuze voor een 20 jarige al snel gemaakt.

Nou ja, niet dat hij nu heldendaden heeft verricht vorig seizoen maar die paar keer dat hij op zijn natuurlijke positie mocht spelen was hij meer dan redelijk goed hoor. Het was gewoon jammer dat hij de meeste speeltijd kreeg als linksback, kon ook niet echt anders want Feyenoord had een gebrek aan een fatsoenlijke linksback.

Als die toch wel wilt ga dan naar Barça daar zal je tenminste kansen krijgen.

Real Madrid koopt ieder jaar spelers voor "de toekomst" , maar dat zijn meestal de 1ste die terug mogen vertrekken.
Neem nu Marcelo dat was zogezegd de opvolger van Carlos maar mag nu wel weg op huurbasis.
Higuan zie ik er ook niet doorbreken.

Drenthe moet nu zogezegd Carlos vervangen, yeah right.

Mocht Real volgend jaar kampioen worden, zien wij een Surinaamse vlag op de bank of misschien wel op de tribune flapperen.

• Topic Starter Topic Starter
Net op het nieuws, Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt: 13mill euro en als het goed is wat bonussen en deelname aan 1 of ander tournooi. Die 13mill wil Feyenoord besteden om de selectie te versterken.

Terug
Naar boven