Ben it ook helemaal eens met het merendeel hierzo, die gast heeft alleen even geschitterd tijdens het JEUGD EK(een dags vlieg misschien
). Bij feyenoord baktie ie er het vorige seizoen helemaal niet veel van en had ook niks bijzonders laten zien.
Ik vind it ook dat ze moeten cashen want aan een ongemotiveerde speler heb je ook heel weinig en word ie alleen maar minder waard. Er word ook veels te veel verwacht van die jongen het komend seizoen en als je nog maar 20 bent kan je dat denk nog niet aan.
Ik denk trouwens dat als ie naar real madrid gaat , ie gewoon verzuipt daarzo tussen de sterren en geen speeltijd krijgt waardoor die zich niet verder kan ontwikkelen.
Maar ik geef hem groot gelijk als je als 20 jarige je zakken nu kan vullen zodat je van de rest van je leven geen zorgen meer hoeft te maken over geld is de keuze voor een 20 jarige al snel gemaakt.
). Bij feyenoord baktie ie er het vorige seizoen helemaal niet veel van en had ook niks bijzonders laten zien.Ik vind it ook dat ze moeten cashen want aan een ongemotiveerde speler heb je ook heel weinig en word ie alleen maar minder waard. Er word ook veels te veel verwacht van die jongen het komend seizoen en als je nog maar 20 bent kan je dat denk nog niet aan.
Ik denk trouwens dat als ie naar real madrid gaat , ie gewoon verzuipt daarzo tussen de sterren en geen speeltijd krijgt waardoor die zich niet verder kan ontwikkelen.
Maar ik geef hem groot gelijk als je als 20 jarige je zakken nu kan vullen zodat je van de rest van je leven geen zorgen meer hoeft te maken over geld is de keuze voor een 20 jarige al snel gemaakt.