Fitness Seller

Sneijder toch naar Real Madrid

Ben het opzich wel eens met marky, wat laat Sneijer nu zien? Hij heeft aardig gespeeld bij Ajax, maar de eredivisie is niet de primera division. Bij het Nederlands eftal heeft Sneijder nog vrij weinig laten.

Ik zeg trouwens niet dat Sneijder slecht is, want hij kan zeker wel wat. Maar ik moet nog zien wat het bij Real Madrid wordt.

Sneijder heeft veels te weinig kwaliteit buiten een goed schot en wat agressie, maar in dat miezerige Ajax valt die natuurlijk wel op.

Suarez is de grootste flopper sinds Mido. Hoeveel kansen heeft zo'n jongen nodig? Met een meter lucht om hem heen een strafschop versieren, dat is wel een wanhoopspoging om aan goals te komen.

Suarez heeft ondertussen wel je ongelijk bewezen, en als je Sneijder geen goeie voetballer vind... tja :rolleyes:

Aardig gespeeld bij Ajax. Hahaha, Real Madrid is inderdaad dronken. 27 miljoen neerleggen voor een middelmatige speler in de Nederlandse competitie.

Suarez heeft ondertussen wel je ongelijk bewezen, en als je Sneijder geen goeie voetballer vind... tja :rolleyes:

Suarez speelt weer top! Maakte net trouwens de 1-1 tegen Heerenveen :)

Edit: en ook de 4-1 :)

Suarez beoordelen op 1 wedstrijd tegen Slavia terwijl hij pas 3 dagen in training was :roflol:

Laatst bewerkt:
Aardig gespeeld bij Ajax. Hahaha, Real Madrid is inderdaad dronken. 27 miljoen neerleggen voor een middelmatige speler in de Nederlandse competitie.

Middelmatige speler... haha, jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten of je moet een bezoekje brengen aan je opticien.

Ben het opzich wel eens met marky, wat laat Sneijer nu zien? Hij heeft aardig gespeeld bij Ajax, maar de eredivisie is niet de primera division. Bij het Nederlands eftal heeft Sneijder nog vrij weinig laten.

Ik zeg trouwens niet dat Sneijder slecht is, want hij kan zeker wel wat. Maar ik moet nog zien wat het bij Real Madrid wordt.

Als spelers als Bent en Nani voor 20+ miljoen worden gekocht waarom Sneijder dan niet, ik schat Sneijder wel een klasse hoger in dan deze spelers. En deze spelers zaten ook niet echt op het hoogste niveau te voetballen, Bent speelde in de Championship en Nani in de portugeze competitie.
En Sneijder was vorig jaar wel de beste speler van de competitie, valt toch moeilijk te ontkennen.

Maar goed, kijk ook wat er staat. :P

Dat was echt een hele goede wedstrijd om te zien.
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Sneijder, maar gisteren speelde hij toch heel goed. Voor de vrije trap vond ik bizar :O

Alleen drenthe links achter...:laugh:

Dat was echt een hele goede wedstrijd om te zien.
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Sneijder, maar gisteren speelde hij toch heel goed. Voor de vrije trap vond ik bizar :O

Alleen drenthe links achter...:laugh:

zoals eerder gezegd: Schuster/Mijatovic menen dat ze de nieuwe Roberto Carlos binnen hebben gehaald. Tijd zal het uitwijzen of hij dit verdedigend aan kan. Zou wel super zijn voor Ned elftal als we eindelijk weer eens een goede aanvallende L. back hebben, die ook daadwerkelijk over de middellijn durft mee te komen en die regelmatig over de linksbuiten heen gaat.

linkerkant oranje zou dan zijn:

Linksbuiten :Robben/Babel (zeg het maar kenners:D wie van de 2?)
Linksmidden:R. van der vaart/ of misschien wel Edje davids;) Seedorf?
Linksback: Drenthe

bovenstaande ervan uitgaande dat Sneijder op de nummer "10" positie speelt en ruud in de spits staat en Robin van Persie als Rechtsbuiten fungeert. Dan zou ik van bommel als rechtermiddenvelder zetten. En dit houd dus in dat er 4-3-3 met de punt naar voor(sneijder dus) gespeeld gaat worden.

vooruit dan, even in schema:

.................sar.....................
boula - ooier - bouma - drenthe

.........bommel.....davids..........

.................sneijder................

...persie.....nistelrooy......babel

Zo zou ik het dan doen, ervan uitgaande dat edgar davids fit is natuurlijk. Kom maar op met die kritiek:D:D

zoals eerder gezegd: Schuster/Mijatovic menen dat ze de nieuwe Roberto Carlos binnen hebben gehaald. Tijd zal het uitwijzen of hij dit verdedigend aan kan. Zou wel super zijn voor Ned elftal als we eindelijk weer eens een goede aanvallende L. back hebben, die ook daadwerkelijk over de middellijn durft mee te komen en die regelmatig over de linksbuiten heen gaat.

Weet niet of je gisteren de wedstrijd hebt gezien? Maar hij werd alleen maar gepasseerd...maar misschien groeit hij snel in zijn rol als Links achter. Ik ben benieuwd :)

Weet niet of je gisteren de wedstrijd hebt gezien? Maar hij werd alleen maar gepasseerd...maar misschien groeit hij snel in zijn rol als Links achter. Ik ben benieuwd :)

Ik heb helaas niks gezien van madrid, alleen de uitslag 0-5 uit bij villareal, dat is natuurlijk super en de goals van sneijder heb ik net hier gezien in dit topic. Het word inderdaad hopen dat Drenthe zich het vak van linksback kan aanleren. Kost natuurljk wel flink tijd, maar als het lukt dan heb je ook wat.

linkerkant oranje zou dan zijn:

Linksbuiten :Robben/Babel (zeg het maar kenners:D wie van de 2?)
Linksmidden:R. van der vaart/ of misschien wel Edje davids;) Seedorf?
Linksback: Drenthe

bovenstaande ervan uitgaande dat Sneijder op de nummer "10" positie speelt en ruud in de spits staat en Robin van Persie als Rechtsbuiten fungeert. Dan zou ik van bommel als rechtermiddenvelder zetten. En dit houd dus in dat er 4-3-3 met de punt naar voor(sneijder dus) gespeeld gaat worden.

vooruit dan, even in schema:

.................sar.....................
boula - ooier - bouma - drenthe

.........bommel.....davids..........

.................sneijder................

...persie.....nistelrooy......babel

Zo zou ik het dan doen, ervan uitgaande dat edgar davids fit is natuurlijk. Kom maar op met die kritiek:D:D

Ik zou:

.............................v/d Sar....................
Boualahrouz.......Heitinga....Ooijer .....De Cler

v. Bommel...... Sneijder ..... van der Vaart....Davids

..............v. Persie .........Nistelrooy..........

Gewoon lekker 4-4-2, met Davids en van Bommel controlerend, en Sneijder en van der Vaart aanvallend in de creatieve rol. Desnoods kan Heitinga als vooruitgeschoven verdediger fungeren, om zo nog meer controle over het middenveld te krijgen. Sneijder en van der Vaart kunnen dan afwisselend vlakbij de spitsen gaan spelen, zodat de aanvoer naar de spitsen blijft.

Terug
Naar boven