XXL Nutrition

Sneijder toch naar Real Madrid

dat is altijd klote, is er een keer een goede speler bij bijv. ajax of feyenoord dan gaan ze na een tijdje gelijk weer naar een grotere club, huntelaar is er volgend jaar ook niet meer bij let maar op. maarja als je zelf een speler bent en je krijgt bij die club weer wat miljoentjes meer dan daar dan wil je zelf ook wel daar naartoe, meestal krijgen ze in dat land ook gelijk gratis een dikke villa met zwembad enz. enz.

Ajax heeft al geboden op Reira ;) Danny Landzaat en Mendujanin vind ik ook geen versterkingen voor Ajax.

Nou, ik ben benieuwd wie er rechtsback gaat spelen de komende weken. Heitinga denk ik, en dan Maduro als verdedigende middenvelder. Maar of je daar nou blij mee moet zijn is een andere vraag.

Yep, Ajax heeft voor de vorm een bod gedaan van 6 miljoen op Reira, afleidings actie m.b.t. transfersommen wat ik aangaf;)....dat is hetzelfde als 2 miljoen bieden op Henry van Barcelona:D. Ze hebben heel andere gasten op het oog en met bieden op anderen hopen ze de transfersom te drukken en de
andere clubs onder druk te zetten, zo'n misser als met de transfersom van Suarez willen ze natuurlijk niet voor een tweede keer maken;).

6 miljoen voor Reira staat als 2 miljoen voor Henry? In ieder geval, volgens het spaanse AS heeft Ajax trouwens 13 miljoen geboden.

Riera ziet zelf af van een overgang:

voetbalzone zei:
Ajax maakt geen kans om Albert Riera aan de selectie toe te voegen. De vleugelaanvaller van Espanyol heeft woensdagmiddag op een persconferentie laten weten niet uit te zijn op een vertrek bij los Periquitos.

De Amsterdammers deden eerder deze week een officieel bod van zes miljoen euro, maar het bestuur van Espanyol wil de 25-jarige Mallorcaan absoluut niet kwijt. Volgens AS was een delegatie van Ajax van plan om donderdag of vrijdag de Catalaanse voetbalmetropool aan te doen, maar dat lijkt na de verklaringen van de speler geen nut meer te hebben.

“Ik ben zeer tevreden over het feit dat Espanyol mij niet wil verkopen”, vertelde Riera. “Dat is een teken dat Espanyol vertrouwen in mij heeft. Bovendien heb ik op geen enkel moment er over nagedacht om voor een andere club uit te komen. Ik ben hier gelukkig, de toekomstplannen zijn uiterst interessant en ik wil helemaal niet weg.”

“Espanyol heeft mij enkele weken geleden een contractverlenging aangeboden en we zijn nog steeds in onderhandeling. De club wil er eerst zeker van zijn dat de huidige selectie intact blijft en wil daarna pas mijn situatie bespreken. Daar heb ik absoluut geen problemen mee. Ik ben niet uit op een vertrek”, aldus Riera.

Ook trainer Ernesto Valverde was zeer blij met de uitspraken van Riera. “Een vertrek van Albert had mijn plannen in de war geschopt. De selectie is nu compleet en ik hoop dat geen enkele speler vertrekt. Het is een goed teken dat grote clubs interesse tonen in onze spelers, maar het is nog positiever dat wij ze niet laten gaan.”

6 miljoen voor Reira staat als 2 miljoen voor Henry? In ieder geval, volgens het spaanse AS heeft Ajax trouwens 13 miljoen geboden.

Bedoel ermee te zeggen dat ook Ajax al wist dat het een kansloze onderneming was en niet serieus.....financieel tactisch en bedrijfsmatig echter een goede zet...dat gerucht van die 13 miljoen komt van die krant uit Barcelona;).

Sneijder is klaar voor real madrid en gaat komend seizoen schitteren aan de zijde van robinho , diarra en gago

In de wandelgangen
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)

Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)

Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt. (Voetbalzone.nl)

Medunjanin vind ik nou ook geen directe versterking voor Ajax. Erg trage speler. Wel soms mooie acties, maar niet Ajax waardig. Je zag dat de nieuwe aankopen van Ajax (Suarez buiten beschouwing gelaten) absoluut door het ijs zakten tegen Slavia Praag. Colin, Rommedahl en Kennedy hebben niet de kwaliteit die Ajax nodig heeft, en Medunjanin past in datzelfde rijtje, al vind ik Kennedy nog de beste aankoop van het stel. Wat Colin en Rommedahl bij Ajax te zoeken hebben is me nog steeds een raadsel, belachelijke aankopen. Santiago Ezquerro heb ik nog nooit zien spelen, weet niet of dat wat is, maar in zover ik het weet is het een spits.

Simpel The Rock, Ajax heeft weinig te kiezen.

Sneijder heeft veels te weinig kwaliteit buiten een goed schot en wat agressie, maar in dat miezerige Ajax valt die natuurlijk wel op.

Suarez is de grootste flopper sinds Mido. Hoeveel kansen heeft zo'n jongen nodig? Met een meter lucht om hem heen een strafschop versieren, dat is wel een wanhoopspoging om aan goals te komen.

Ajax is enkel nog een leuk stoptrein station voor potientiele intercity's. Sneijder en Drenthe zitten over niet al te lange tijd op de bank en worden dan weggekocht door onopvallende clubs. Het is de bezetenheid van Real Madid en grote clubs die het mooie kweek voetbal van een club als Ajax vernken.

Als Ten Cate nu een selectie neerzet die echt Europees wat kan doen, worden de steunpilaren opnieuw weggekocht. En die ongezellige betonnen bak waar Ajax in speelt maakt de historie nog treuriger.

Het zijn wederom de Eindhovenaren die kampioen worden.

Sneijder heeft veels te weinig kwaliteit buiten een goed schot en wat agressie, maar in dat miezerige Ajax valt die natuurlijk wel op.

Suarez is de grootste flopper sinds Mido. Hoeveel kansen heeft zo'n jongen nodig? Met een meter lucht om hem heen een strafschop versieren, dat is wel een wanhoopspoging om aan goals te komen.

Ajax is enkel nog een leuk stoptrein station voor potientiele intercity's. Sneijder en Drenthe zitten over niet al te lange tijd op de bank en worden dan weggekocht door onopvallende clubs. Het is de bezetenheid van Real Madid en grote clubs die het mooie kweek voetbal van een club als Ajax vernken.

Als Ten Cate nu een selectie neerzet die echt Europees wat kan doen, worden de steunpilaren opnieuw weggekocht. En die ongezellige betonnen bak waar Ajax in speelt maakt de historie nog treuriger.

De objectiviteit en de voetbalkennis druipt ervan af :roflol:

Houdt jij het maar bij drugs Marky daar heb je ten minste wel verstand van.......

Whaha serious..!?

:roflol:

Omdat je 16 bent zal ik er maar niet te veel op ingaan, maar je maakt jezelf nu compleet belachelijk.

Uitleg graag, want geen van m'n woorden hier zijn ongegrond. Sinds het Bosman arrest, waarbij spelers volgens het Europese Hof werknemers zijn en na afloping van hun contract zonder transfersom mogen vertrekken kun je als klein land geen grote spelers behouden.

Wat dat betreft heeft PSV somehow de stabiliteit in de ploeg en constante factor er wat beter inzitten dan Ajax.

Suarez vond ik gewoon een aanfluiting, en Sneijder gewoon niet de uitstraling en kwaliteit hebben in z'n spel voor een ploeg als Real Madrid.

Uitleg graag, want geen van m'n woorden hier zijn ongegrond. Sinds het Bosman arrest, waarbij spelers volgens het Europese Hof werknemers zijn en na afloping van hun contract zonder transfersom mogen vertrekken kun je als klein land geen grote spelers behouden.

Wat dat betreft heeft PSV somehow de stabiliteit in de ploeg en constante factor er wat beter inzitten dan Ajax.

Suarez vond ik gewoon een aanfluiting, en Sneijder gewoon niet de uitstraling en kwaliteit hebben in z'n spel voor een ploeg als Real Madrid.

PSV heeft inderdaad, de laatste jaren, door goede scouting en een fantastische trainer in Guus Hiddink een zeer degelijke ploeg weten te behouden, die van elke tegenstander kan winnen op een goede dag.

Suarez is pas 19 of 20 jaar, heeft heel z'n carriere nog voor zich, dat vind ik opzich wel een goede aankoop. Een speler als Sneijder kan bij elke ploeg ter wereld spelen, omdat hij een speler is die met 1 actie een wedstrijd kan beslissen, door een prachtige pass of een kanonskogel van afstand. PSV heeft geen enkele speler met de individuele klasse van Wesley Sneijder.

Als we het trouwens over aanfluitingen hebben, de transfers van PSV dit jaar zijn ook niet echt geweldig he ;) Tommie van der Leegte en Mike Zonneveld zijn niet bepaald top aankopen. True, Suarez had 2 goals moeten maken tegen Praag, maar vergeet niet dat deze jongen pas 3!! trainingen achter de rug heeft dit seizoen, hij heeft met FC Groningen niet meegetraint. Dan is het vanzelfsprekend dat je conditie en scherpte mist.

De zin uit je vorige post: "Sneijder heeft veels te weinig kwaliteit buiten een goed schot en wat agressie, maar in dat miezerige Ajax valt die natuurlijk wel op." getuigt natuurlijk van weinig objectiviteit. Vergeet niet dat de landstitel met 1 goal verschil naar PSV is gegaan ;)

Ajax heeft nu pech dat er in 1 keer 5 topspelers worden weggekocht, en 2 steunpilaren volgend jaar met voetbal stoppen. Dat zou hetzelfde zijn als dat bij PSV vorig jaar Cocu zou stoppen, Alex weg, Simons weggekocht zou worden, Gomez weggekocht, Farfan weg, Kone weg en Affalay. Kijken wat er dan nog overblijft ;)

Albert Luque lijkt de nieuwe speler van Ajax te worden. Volgens het Spaanse Marca is de aanvaller van Newcastle United rond met de Amsterdamse club.

Over details omtrent de transfer is nog vrijwel niks te lezen op de website van de sportkrant. Waarschijnlijk gaat het om een huurperiode van één jaar met een optie tot koop.

De Catalaan stond ook in de belangstelling van Feyenoord en PSV en kon zelfs terugkeren naar Spanje, waar Sevilla interesse zou hebben. De Amsterdammers waren echter het slagvaardigst.

Aanvankelijk wilde Ajax Albert Riera halen, maar de landgenoot van Luque in dienst van Espanyol mocht niet vertrekken uit Barcelona. In de Nederlandse hoofdstad komt de 29-jarige linkspoot zijn landgenoten Gabri en Ismael Urzaiz tegen.

Na een succesvolle periode bij Deportivo La Coruña verkaste de achttienvoudig international (2 goals) naar Newcastle United. Mede door blessures kwam hij in de Premier League niet goed uit de verf en mocht hij vertrekken.

Ben benieuwd of het wat is. Luque is toch voornamelijk goed aan de linker kant, en niet in het centrum of achter de spitsen, de plek die Sneijder heeft achter gelaten. Als het waar is dat ze hem eerst een jaar huren, met optie tot koop, zou dat zeer slim zijn.

real is straks net een nederlandse club aan het worden :p

Sneijder scoort bij debuut in derby :) Altijd lekker.....

de winnende toch ook nog eens?

Terug
Naar boven