AndroidHealthClinic

RPM + Creatine

Badeend

Novice
Waardering
0
Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om zowel RPM als Creatine in te nemen?

Verder de vraag of mensen problemen hebben met slapen bij gebruik van RPM? Ik train vaak 's avonds om 8 uur tot 10. Zou dit een groot probleem zijn icm RPM?

Ik ga meestal rond 11-12 uur naar bed en moet er om 6 uur uit. Ik zit er niet op te wachten om eerst nog 3 uur wakker te liggen :P

Alvast bedankt voor de info.

1)Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om zowel RPM als Creatine in te nemen?

2)Verder de vraag of mensen problemen hebben met slapen bij gebruik van RPM? Ik train vaak 's avonds om 8 uur tot 10. Zou dit een groot probleem zijn icm RPM?

1) Naar het schijnt zijn dat fabeltjes, dat je cafeine (rpm) en creatine niet kunt combineren. Maar toch doe ik het niet. Eerst cycle rpm en als die gedaan is de creatine.

2) Als ik om half 7 rpm neem, om half 8 ga trainen en om half 12 ga slapen, dan val ik perfect in slaap. Hangt van persoon tot persoon af...

ik merk helemaal niks van RPM al neem ik 6 tot 7 caps in :P maar ik denk dat het niks uit maakt

ik ben van plan allebei samen te gaan gebruiken, maar ik word er nou niet wijzer van of het samen wel of niet kan. heeft iemand ervaring met het samen gebruiken van die 2

ik ben van plan allebei samen te gaan gebruiken, maar ik word er nou niet wijzer van of het samen wel of niet kan. heeft iemand ervaring met het samen gebruiken van die 2

RPM en creatine is een hele goede combinatie.. RPM mentale focus en meer energie en wat creatine doet weten we allemaal wel.

Goede combi dus!

Gaat imo zeker goed samen hoor, met slapen heb ik met rpm geen problemen en ik train ook vaak 's avonds laat

Terug
Naar boven