Fitness Seller

Rtl 5 Jokertjes JaWoord!

Heb toch wel respect voor jokertje, hij gedraagt zich nog redelijk normaal in dit progamma vind ik.

Die sterretje heb ik wel een hekel aan, vies spek zwijn dat het is.

Ze zijn allemaal ( :o ) <-----! ( :rolleyes: )

moet eigenlijk geen aandacht krijgen, zulke zwakzinnigen......

jammer dat dit allemaal gespeeld is

Dat overgedreven gedoe telkens.. kan er haast niet naar kijken man. zo slecht gewoon

Doet Bibi en die andere geile mee? Anders no click

vind t altijd zo gespeeld

en dan dat verschrikkelijke k*ttaaltje van ze niet te vergeten

Die meid is pas 20 lol en dan al trouwen..

Je ziet 'm ook nog ff stoer bankdrukken.. En z'n chickie die er dan bij zit met d'r jas aan in de sportschool.. Verder wel geinig om te kijken als je niets te doen hebt. Jokertje komt echt over alsof die zwaar onzeker is op een of andere manier. Blijft en fanfare kneusje natuurlijk met z'n trompet hehe. Sterretjes --> knuppel Joey --> baas

• Topic Starter Topic Starter
Het is tijdverdrijf inderdaad, ja je moet wat als de sportschool dicht is :p

Ach vind het wel humor om te kijken, ik kijk graag naar domme mensen op tv :D

Wel lekkere wijven daar in vegas gek, zeker een keer naartoe!

Ja echt geniaal wat een televisie tegenwoordig gaat van slecht naar verschrikkelijk.

Je ziet 'm ook nog ff stoer bankdrukken.. En z'n chickie die er dan bij zit met d'r jas aan in de sportschool.. Verder wel geinig om te kijken als je niets te doen hebt. Jokertje komt echt over alsof die zwaar onzeker is op een of andere manier. Blijft en fanfare kneusje natuurlijk met z'n trompet hehe. Sterretjes --> knuppel Joey --> baas

Noem je dat bankdrukken? Kwart reps :o

Jokertje komt nu wel heel onzeker/rustig/verlegen over. Sterretje vind ik de nepste van allemaal, zo overdrijven met dingen wat nergens over gaat. Trouwens elke keer als ik sterretje weer zie op tv is die weer dikker geworden :o. Joey vind ik wel lachen met zijn half engels/nederlands :D

Jokertje komt zo onzeker over, omdat hij hoogstwaarschijnlijk gewoon zwakbegaafd is.

programma draait om jokertje maar tony en joey nemen het duidelijk over en misbruiken die gast gewoon. komen ze net in vegas en willen ze gaan drinken en dan zegt die jokertje dat ie huiswerk wil maken ipv zuipen...

voor de mensen die nog niet geloven dat jokertjes jawoord grotendeels in scene gezet is, de aflevering van komende woensdag zal veel duidelijk maken xD

Terug
Naar boven