AndroidHealthClinic

Rtl 5 Jokertjes JaWoord!

Ik vind t wel grappig om te kijken, ook al is het nep.

Wat in ieder geval niet in scene is gezet is het gedrag van Jokertje. Vraag me dan echt af waarom je uberhaupt meegaat. Zal wel dik cashen of zijn bruiloft willen laten betalen. Hij doet gewoon NIKS in die serie.

Wat in ieder geval niet in scene is gezet is het gedrag van Jokertje. Vraag me dan echt af waarom je uberhaupt meegaat. Zal wel dik cashen of zijn bruiloft willen laten betalen. Hij doet gewoon NIKS in die serie.

Qft. Saaie fl**ker. Zodra er alcohol of chicks in beeld komen is jokertje al weer gone... triest.

Jokertje valt me vies van hem tegen. Zou dat wijf echt zo'n kenau zijn dan? Want het is wel echt een MEGA BETA geworden zeg :o

Sterretje moet echt een keer de verkeerde tegenkomen die zijn nek gewoon omdraait.

Joey is een droogkloot eerste klas en was met Oh Oh, altijd al veruit de leukste gozer.

Die negert is een beetje een meeloper, maar volgens mij wel een legit gozah

Sterretje echt een zieke kneus inderdaad, z'n kinderachtige grapjes ook

Enige leuke is die ene gast z'n Engels

oke oke ik kan me niet inhouden, ik ga het jullie alvast verklappen.

aflevering van komende woensdag;

in de teaser is te zien dat jokertje wordt gedropt in de woestijn met een handboei om zn hand, daar aan een ketting, en aan het eind van de ketting nog een handboei met een paaldanseres er aan vast, of een stripster ofzo.. een ieder geval "mooi" wijf..

joey neemt de sleutel mee en ze moeten maar zien hoe ze thuis komen... Nadat ze een nacht hebben geslapen is ineens de handboei van hand gewisseld.. erg vreemd..

dan het volgende, ze slaan de ketting kapot met een hammer.. want ook al erg vreemd is, maar dan loopt jokertje in zijn eentje verder naar zijn hotel.

we hebben al eerder kunnen zien dat sterretje helemaal gek is van bobbi eden, ze is helemaal geweldig, zijn droomvrouw, blablabla.

oke terug naar jokertje, hij is van plan om te gaan liften naar zijn hotel, en verrek... de eerste auto die langs komt rijden stopt... En wat denk je :O BOBBI EDEN ZIT IN DE AUTO.. nou nou nou wat een toeval is dat zeg.

voor degene die nog steeds geloven dat jokertjes jawoord niet gespeeld is; www.nvve.nl

Vind Jokertje best wel een leuk kereltje ^^

Vond wel lijp dat die ene n*ger naar de wu tang clan ging van de week das ook enige wat ik ervan heb gekeken. Sterretje vind ik zo'n gemaakt mannetje.

• Topic Starter Topic Starter
Hij stelde wel domme vragen die n*ger toen hij bij de wu was. zijn rapskills vielen me ook niet tegen, dacht echt dat het zo slecht zou zijn als die gasten van holland in de hood. Ben benieuwd naar volgende week dat jokertje word vastgeketend aan dat mokkel!

Hij stelde wel domme vragen die n*ger toen hij bij de wu was. zijn rapskills vielen me ook niet tegen, dacht echt dat het zo slecht zou zijn als die gasten van holland in de hood. Ben benieuwd naar volgende week dat jokertje word vastgeketend aan dat mokkel!

dat was een post van; Ik lees de voorgaande posts niet want dat interesseert me geen ****, dus ik heb geen flauw idee wat er net gezegd is, maar toch wil ik zelf wat posten om mijn mening te lijken gelden.

I'm I right :D ??

Wel grappig hoe tegenwoordig alle "reality" progamma's gestuurd worden door een script met acteurs. En wij maar kijken...

Is wel duidelijk in scene gezet. Al die vrouwen zijn duidelijk ingehuurd :roflol:
Die joker is wel echt een extreme autist trouwens.

Hier moet ik je gelijk in geven, maar wat ik dus vreemd vind...
ik meen dat jokertje in oh oh cherso ook al dezelfde dame als vriendin had, en toen was zijn gedrag toch flink anders...

ik meen dat jokertje in oh oh cherso ook al dezelfde dame als vriendin had, en toen was zijn gedrag toch flink anders...

Volgens mij had hij deze vriendin nog niet toen hoor.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:19 ----------

Overigens heeft die domme Hagenees dat helemaal niet slecht voor elkaar qua looks van die chick.

Shana-Dolphen-ontkent-haar-relatie-met-Jokertje-GF-.jpg

Ik zou haar wel doen.

Tijdens oh oh cherso had hij geen vriendin.

Foto's zeggen niet zoveel in real life kan ze wel zo lelijk zijn dat je haar wil stompen.

Ik zie niet in hoe dat wijf van de foto een lelijk monster IRL moest worden???

sagwere pls go

Die chicks nemen 500 foto's van zichzelf, de minst lelijke zetten ze op internet. Special effects, instagram shizzle en je hebt een do-able chick. Haar stem kan ik niet aanhoren, engeltje :roflol:

Terug
Naar boven