Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat in ieder geval niet in scene is gezet is het gedrag van Jokertje. Vraag me dan echt af waarom je uberhaupt meegaat. Zal wel dik cashen of zijn bruiloft willen laten betalen. Hij doet gewoon NIKS in die serie.

Hij stelde wel domme vragen die n*ger toen hij bij de wu was. zijn rapskills vielen me ook niet tegen, dacht echt dat het zo slecht zou zijn als die gasten van holland in de hood. Ben benieuwd naar volgende week dat jokertje word vastgeketend aan dat mokkel!
??Dit,Wel grappig hoe tegenwoordig alle "reality" progamma's gestuurd worden door een script met acteurs. En wij maar kijken...
Wat in ieder geval niet in scene is gezet is het gedrag van Jokertje. Vraag me dan echt af waarom je uberhaupt meegaat. Zal wel dik cashen of zijn bruiloft willen laten betalen. Hij doet gewoon NIKS in die serie.
Hier moet ik je gelijk in geven, maar wat ik dus vreemd vind...
ik meen dat jokertje in oh oh cherso ook al dezelfde dame als vriendin had, en toen was zijn gedrag toch flink anders...
Hier moet ik je gelijk in geven, maar wat ik dus vreemd vind...
ik meen dat jokertje in oh oh cherso ook al dezelfde dame als vriendin had, en toen was zijn gedrag toch flink anders...
Foto's zeggen niet zoveel in real life kan ze wel zo lelijk zijn dat je haar wil stompen.

Ik zie niet in hoe dat wijf van de foto een lelijk monster IRL moest worden
sagwere pls go

okeokeokeokeokekeokeokekekeke ik ga alIk zie niet in hoe dat wijf van de foto een lelijk monster IRL moest worden
sagwere pls go