AndroidHealthClinic

Rtl 5 Jokertjes JaWoord!

Mooi vrouwtje? Mwoah.. Maar oké dat mag jij vinden .

Poen? Zal ook wel mee vallen, die gast doet srs nog een opleiding. Als die poen zou hebben zou die dat echt niet doen.

Tv Show? Het is maar wat je een TV show noemt.
Waarschijnlijk is het iemand die niet zijn hele leven achter de camera wilt staan (Wat ik bij hem ook niet zo snel zie gebeuren) en nog een backup plan wilt hebben of datgene wat hij studeert veel leuker vind.

En waar staat dat als je veel geld hebt je geen opleiding meer hoeft te doen?
Hij is tenminste iemand met een toekomst visie en niet bij de oh oh cherso put blijft staan die uiteindelijk toch droog loopt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja die poen zal wel meevallen. Denk dat rtl deze trip en die andere tripjes gewoon gesponsord heeft. Denk ook niet dat hij er heel veel aan heeft overgehouden behalve naamsbekendheid en een paar mooie herrineringen. Die foto's zijn ook 3 jaar oud. Als echt uit 2010 komen is er niet veel vooruitgang geboekt ookal heeft hij een fitness doeleind voor ogen.

Waarschijnlijk is het iemand die niet zijn hele leven achter de camera wilt staan (Wat ik bij hem ook niet zo snel zie gebeuren) en nog een backup plan wilt hebben of datgene wat hij studeert veel leuker vind.

En waar staat dat als je veel geld hebt je geen opleiding meer hoeft te doen?
Hij is tenminste iemand met een toekomst visie en niet bij de oh oh cherso put blijft staan die uiteindelijk toch droog loopt.

Het ging er mij meer om dat het wel mee zal vallen met hoeveel poen ze hebben en hieraan verdienen. Je moet ook wel wat achter de hand hebben, als de hype voorbij is ben je passe in dat wereldje. Maar je hebt wel gelijk. Die Jokertje doet zijn eigen ding verder en is wel serieus. Ondanks dat er camera's bij staan heeft die niet de behoefte zich verder te profileren als feestbeest oid. Dat kan ook niet iedereen.

Het ging er mij meer om dat het wel mee zal vallen met hoeveel poen ze hebben en hieraan verdienen. Je moet ook wel wat achter de hand hebben, als de hype voorbij is ben je passe in dat wereldje. Maar je hebt wel gelijk. Die Jokertje doet zijn eigen ding verder en is wel serieus. Ondanks dat er camera's bij staan heeft die niet de behoefte zich verder te profileren als feestbeest oid. Dat kan ook niet iedereen.

Het zal inderdaad een leuk extraatje zijn, maar niet iets om meteen met pensioen te gaan.

heldenfoto, die profielfoto van jou

Die verloofde Shana van hem heeft echt haar op dr tanden. Dumpen en neersteken zo snel mogelijk.

Die verloofde Shana van hem heeft echt haar op dr tanden. Dumpen en neersteken zo snel mogelijk.
Dat krijg je als je je als zo'n autistische loser als jokertje gedraagt. Verder vind ik haar idd een gigantische b*ch, dat stukje bij die trouwring uitzoeken zegt al genoeg :roflol:

Zeg niet dat jullie d'r niet zouden bangen

Dankje, hij is een grote inspiratiebron voor mij :)

21yelc.jpg

Ik kan zo genieten van die kop van hem, geen idee waarom... maar ik lig altijd helemaal dubbel door hem.d

Jammer voor hem dat die "linda" een actrice blijkt te zijn

//

RTL5 blijkt een loopje te nemen met de kijkers van het reality programma ‘Ik heb het nog nooit gedaan’. In de show worden maagden gevolgd in hun zoektocht naar hun eerste coïtusuele ervaring. Een van de deelnemende acteurs is uit de school geklapt en zegt dat het programma nep is, dat ontdekte entertainmentwebsite Glamora.ma.

“Jullie kijken naar een programma wat fake is, geacteerd, marc en de overige zijn wel maagd maar hun dates zijn voornamelijk actrices.” aldus Linda Dummer op het forum van Girlsscene. De actrice vertelt verder: “hallo ik ben de dame van 30 die van het paard is gevallen, het is inderdaad niet echt, ik ben actrice en heb geen interesse in marc, maar ben wel gevallen van het paard en in het ziekenhuis gelegen. Mijn respect voor de mensen die er serieus mee omgaan, de rest vind het leed vermaak totdat je het zelf overkomt.”. De dame in kwestie heeft overigens ook al eerder geprobeerd om beroemd te worden via een geflopte scripted reality serie van BNN.

Laatste aflevering was wel leuk, toch een mooie vrouw heeft ie. Opvallend ook hoe net die ouders van Robert zijn en totaal geen tokkie huis hebben zoals bij Barbie.

Hij beweegt ook zo grappig met zijn lippen als ie net iets leuks heeft gezegd. Zie je hem helemaal genieten met die lipjes.

Terug
Naar boven