AndroidHealthClinic

Rtl 5 Jokertjes JaWoord!

En hij heeft een pomp (kleedkamer sportschool) en houdt zijn dikke buikje in

Even voor opheldering van mijn jokertje foto dump. Die foto had ik van een ander forum en die post kwam uit 2010 ;)

Hier nog 1 van 2010:

00115fd3002ed09e2d256a241a02b2160e.jpg

Laatst bewerkt:
Alsnog beter fysiek dan heel de allerlei sector. Bij live and cooking zei die trouwens dat ie gewoon een strak fitnesslichaam voor ogen heeft en dus geen bb.

• Topic Starter Topic Starter
You mirrin buik? Waarom die haat?

wat is mirrin dan

• Topic Starter Topic Starter
Typo my bad : mirin = admiring

Of ik Jokertje mirin? Dat niet maar zijn lichaam afraken is nergens voor nodig, hij is al onzeker genoeg en heeft gewoon een fitnessdoel voor ogen.
Daarnaast ook nog een mooi vrouwtje, poen en eigen tvshows, dus eigenlijk wel mirin ja.

Hij studeert nu HBO, wil universiteit gaan doen @ Cambridge. Is this real life?

Of ik Jokertje mirin? Dat niet maar zijn lichaam afraken is nergens voor nodig, hij is al onzeker genoeg en heeft gewoon een fitnessdoel voor ogen.
Daarnaast ook nog een mooi vrouwtje, poen en eigen tvshows, dus eigenlijk wel mirin ja.

Mooi vrouwtje? Mwoah.. Maar oké dat mag jij vinden .

Poen? Zal ook wel mee vallen, die gast doet srs nog een opleiding. Als die poen zou hebben zou die dat echt niet doen.

Tv Show? Het is maar wat je een TV show noemt.

Dan moet het wel een mastertroll zijn, volgens mij laat rtl heb gewoon expres plat praten en domme dingen zeggen.

Poen? Zal ook wel mee vallen, die gast doet srs nog een opleiding. Als die poen zou hebben zou die dat echt niet doen.

Zegt de maagd van 48...

Die Amerikaanse actrices/acteurs, die echt bakken met geld verdienen, volgen ook gewoon nog opleidingen hoor, niks raars aan.

Ik duik gewoon niet met iedereen het bed in, vindt dat zo vies. Heb gewoon bepaalde eigenwaarde.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 15:22 ----------

Die Amerikaanse actrices/acteurs, die echt bakken met geld verdienen, volgen ook gewoon nog opleidingen hoor, niks raars aan.

Wat hebben Amerikaanse acteurs die bakken met geld verdienen met Jokertje te maken.

Ik duik gewoon niet met iedereen het bed in, vindt dat zo vies. Heb gewoon bepaalde eigenwaarde.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 15:22 ----------

Wat hebben Amerikaanse acteurs die bakken met geld verdienen met Jokertje te maken.

Jij zegt dat als die kerel zo veel geld zou hebben hij echt geen opleiding meer zou volgen. Hij is een acteur.. link is snel gelegd, zou ik zeggen dan.

Terug
Naar boven