TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vanavond weer sterkste man op tv...heerlijk om 2de kerstdag door te brengen voor de tv
Ja dat had ik vorig weekend man, ****ing balen als je het al weken lang volgt
Hoezo heb je geen familie of vrienden?
jammer dat de squatlift er tegenwoordig niet meer inzit vind het 1 van de vetste onderdelen
Mwoah je weet maar nooit hè?
Trouwens, ik vind het best leuk al die herhalingen, maar waarom laten ze de competitie van dit jaar niet nog es een keertje zien?
Overigens wat doen er al veel niet meer mee, hè?
Squatlifts zijn wel leuk, maar op die manier met die 2 stangen...hell no. Raak je paralel krijg je opeens een schok, alles valt stil, no stretch reflex meer en probeer dan maar eens omhoog te komen. Jarno zie je als 1 van de weinig net de grond niet aan raken met die stangen. Zou beter zijn als ze die krengen net 1-2 cm te kort afstellen zodat je nog wat ruimte over hebt onderin. Dan kun je nog enigsinds fatsoenlijk squaten lijkt me.

Mwoah je weet maar nooit hè?
Trouwens, ik vind het best leuk al die herhalingen, maar waarom laten ze de competitie van dit jaar niet nog es een keertje zien?
Overigens wat doen er al veel niet meer mee, hè?
Ik vind het wel tof zo juist al die oude wedstrijden, de finale van dit jaar heb ik al in het echt gezien en ontelbare keren op rtl gemist.
Ik vind het wel tof zo juist al die oude wedstrijden, de finale van dit jaar heb ik al in het echt gezien en ontelbare keren op rtl gemist.