Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

• Topic Starter Topic Starter
Dit keer ga ik het dus wel missen :(

Over 15 minuten!

leuk een wedstrijd die ik nog niet gezien heb

een hoop namen weer waar je niks meer van hoort, en simon weer met een vreselijke blessure.....

jammer dat de squatlift er tegenwoordig niet meer inzit vind het 1 van de vetste onderdelen

zag ik eens een wedstrijd met maurice..komt hij weinig in beeld

jammer dat de squatlift er tegenwoordig niet meer inzit vind het 1 van de vetste onderdelen

Mwoah je weet maar nooit hè?

Trouwens, ik vind het best leuk al die herhalingen, maar waarom laten ze de competitie van dit jaar niet nog es een keertje zien?
Overigens wat doen er al veel niet meer mee, hè?

Trouwens, ik vind het best leuk al die herhalingen, maar waarom laten ze de competitie van dit jaar niet nog es een keertje zien?

Idd best wel jammer maarja je verwacht ook niet van iedereen altijd maar sterksteman te doen miss vinden ze de PL / BB kant wel leuker of blessures

Squatlifts zijn wel leuk, maar op die manier met die 2 stangen...hell no. Raak je paralel krijg je opeens een schok, alles valt stil, no stretch reflex meer en probeer dan maar eens omhoog te komen. Jarno zie je als 1 van de weinig net de grond niet aan raken met die stangen. Zou beter zijn als ze die krengen net 1-2 cm te kort afstellen zodat je nog wat ruimte over hebt onderin. Dan kun je nog enigsinds fatsoenlijk squaten lijkt me.

Squatlifts zijn wel leuk, maar op die manier met die 2 stangen...hell no. Raak je paralel krijg je opeens een schok, alles valt stil, no stretch reflex meer en probeer dan maar eens omhoog te komen. Jarno zie je als 1 van de weinig net de grond niet aan raken met die stangen. Zou beter zijn als ze die krengen net 1-2 cm te kort afstellen zodat je nog wat ruimte over hebt onderin. Dan kun je nog enigsinds fatsoenlijk squaten lijkt me.

Die stangen waren nodig om voor een ieder een gelijke diepte te krijgen. Tik je de grond iets aan, ging er een lampje branden. Teken dat mocht je weer gestrekt komen, je een goede lift hebt. Vond het best wel ingenieus bedacht. :)

die log van jarno was ook wel mooi.
nog ff een 2e rep erbij en op 1 been

Ik vind het wel tof zo juist al die oude wedstrijden, de finale van dit jaar heb ik al in het echt gezien en ontelbare keren op rtl gemist.

Ik vind het wel tof zo juist al die oude wedstrijden, de finale van dit jaar heb ik al in het echt gezien en ontelbare keren op rtl gemist.

Kijk eens aan....als je hem zo vaak op RTL gemist hebt dan is het toch juist een mooie kans om hem nog eens te zien?

sTRAKS WEER!!!

En ik kan het zien :)

yeah !! :cool:

Terug
Naar boven