Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

Jammer dat jij je als groot sportman zo laat kennen. Zeker tegen iemand waarvan al werd gezegd dat hij graag mag provoceren.

Ik kijk ook al vanaf dat ik een broekkie was naar sterkste man wedstrijden (waar dus ook mijn passie voor krachsport wegkomt), en mijn beeld is ook dat het er altijd ontzettend sportief aan toegaat. En het wordt ook door iedereen in deze thread bevestigd, je zou er dus boven moeten staan.

Dus..ik zou en ik moest....
Ik leef van en voor deze sport. Het is dus ook mijn passie. En als er dan iemand is die mij persoonlijk voor sukkel uitmaakt. Moet ik me stilhouden?
Dat bepaal ik en ik alleen helemaal zelf.. Wat een ander er ook van vindt.
Ik weet hoeveel ik voor deze sport heb gegeven. Letterlijk mijn bloed, mijn zweet en mijn tranen.. En dus bepaal ik ook zelf wanneer en hoe ik ergens op reageer..

Ja en soms lijk ik dan net op elk ander normaal mens die beledigd wordt..

Dus..ik zou en ik moest....
Ik leef van en voor deze sport. Het is dus ook mijn passie. En als er dan iemand is die mij persoonlijk voor sukkel uitmaakt. Moet ik me stilhouden?
Dat bepaal ik en ik alleen helemaal zelf.. Wat een ander er ook van vindt.
Ik weet hoeveel ik voor deze sport heb gegeven. Letterlijk mijn bloed, mijn zweet en mijn tranen.. En dus bepaal ik ook zelf wanneer en hoe ik ergens op reageer..

Ja en soms lijk ik dan net op elk ander normaal mens die beledigd wordt..

Had nog niet gezien dat hij jullie voor onsportieve sukkels uitmaakte. Je moet er op reageren zoals jijzelf wilt. Alleen jij geeft wel precies de reactie die hij probeerde uit te lokken. En of je het nu wilt of niet kijken er een hoop mensen tegen jou op en zal je daar toch wel enigzins in jouw uitspraken rekening mee moeten houden. Vanuit persoonlijk standpunt gezien begrijp ik het wel dat jij er zo op reageert trouwens.

Had nog niet gezien dat hij jullie voor onsportieve sukkels uitmaakte. Je moet er op reageren zoals jijzelf wilt. Alleen jij geeft wel precies de reactie die hij probeerde uit te lokken. En of je het nu wilt of niet kijken er een hoop mensen tegen jou op en zal je daar toch wel enigzins in jouw uitspraken rekening mee moeten houden. Vanuit persoonlijk standpunt gezien begrijp ik het wel dat jij er zo op reageert trouwens.

Daar zijn we het wel over eens. Ik heb me ook nog redelijk op de vlakte gehouden want ik weet dat "champ" een onruststoker is.
En hier vast zijn plezier weer over gehad heeft... Zo zie je maar dat ik iedereen een plezier probeer te doen.. ;)

Maar goed. Dit topic ging over Sterkste Man wedstrijden op RTL 7. Laten we het daar vanaf nu maar weer over hebben..
Helaas a.s. zaterdag dacht ik geen wedstrijd op tv..

ik sta ook ver boven beledigingen aan mij gericht, als iemand mij voor dikz*k uitscheld sta ik daar ver boven om te reageren.
misschien omdat ik ook eigenlijk wel een klein beetje dik ben....:(

In de gids wel vermeldt voor vanavond 18.00

pak hem:p

10 februari 2013 18:00-19:00

Zondag 10 februari 2013 18:00-19:00

24 februari 2013 18:00

Morgenavond weer om 18:00 uur

Terug
Naar boven