XXL Nutrition

rug foto

wouter85

Novice
Waardering
0
Zo nou hier mijn eerste fototje, zodra ik droger sta krijgen jullie ook de voorkant en de benen te zien.

Train iets meer dan 3 jaar, waarvan 1,5 serieus ongeveer.
ben 20 jaar
1,88 m
laatste keer dat ik me woog woog ik 91

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice rug, goeie schouders ook. Goed bezig geweest.

Succes met cutten !

ziet er na mijn mening al heel erg droog uit... zo rond de 8% maybe? iig Very Lean

whehehe spot reduction dan ;) droge rug vette voorkant :P iig succes met de cut ;)

Ziet er goed uit, volle schouders, maar als je 91 bij 1,88 weegt en een hoog bf% bent wat je zegt. Verwacht ik niet veel van je beentjes eerlijk gezegd.

Wat meten je armen?

• Topic Starter Topic Starter
smokey juul zei:
Ziet er goed uit, volle schouders, maar als je 91 bij 1,88 weegt en een hoog bf% bent wat je zegt. Verwacht ik niet veel van je beentjes eerlijk gezegd.

Wat meten je armen?

ik schat mijn vet nu 14% ofzo, heb geen idee wat mijn arme meten.

idd goeie schouders........nu je rug erbij ;)

Bij de Hema kun je mooie meetlintjes kopen heb ik ook gedaan;)

probeer je handen naar binnen te kantelen, zegmaar naar je hoofd toe. Dan kunnen je biceps nog mooier pieken

Vind rug/schouders best goed, maar ik denk dat je je lats nog iets wijder kunt maken door poseren iets te veranderen

ciao!

• Topic Starter Topic Starter
mass_builder zei:
probeer je handen naar binnen te kantelen, zegmaar naar je hoofd toe. Dan kunnen je biceps nog mooier pieken

Vind rug/schouders best goed, maar ik denk dat je je lats nog iets wijder kunt maken door poseren iets te veranderen

ciao!

thanks voor de tip

damn wat een schouder!... netjes!

Schouders niet intrekken.. lijkt alsof je ze tegen elkaar duwt?

Poehhh vette schouders;) ....!!

Terug
Naar boven