Fitness Seller

rug foto's na 8 maanden!!!

Ziet er goed uit!

is jou ooit verteld dat zwaar trainen onverantwoord is voor jouw leeftijd? Zeker als je zelf aangeeft dat je nog zult groeien!
Je epifysaire groeischijven zullen met de jaren uiteindelijk veranderen in bot...dit is het moment dat een mens stopt met groeien. Wanneer je nog in de groei zit kun je dit proces verstoren. het kan bv zijn dat je groeischijf in je linkerbeen beschadigd en die in je rechterbeen niet. Hierdoor kun je scheef gaan groeien, waar je de rest van je leven last van kunt behouden.

ben je hier wel goed over ingelicht??

Ik kom deze info. trouwens niet vaak tegen op dit forum. Vaak wordt gereageerd op foto's van jonge jongens dat ze vooral zo door moeten gaan etc. etc.

Dit vind ik best schrikbarend.

Vertellen de fitnessinstructeurs bij jou in de sportschool je hier wel eens wat van?
slechte zaak wanneer dit niet zo is.

Kun je misschien een filmpje plaatsen, niet omdat ik je niet geloof maar gewoon omdat ik het erg vet zou vinden om een 16jarige 140 kg te zien squatten meer dan eens. De deadlift is ook sterk voor een 16jarige, maar niet onmenselijk, een 140kg squat is wow.

Iig zeer netjes.

Ziet er goed uit!

is jou ooit verteld dat zwaar trainen onverantwoord is voor jouw leeftijd? Zeker als je zelf aangeeft dat je nog zult groeien!
Je epifysaire groeischijven zullen met de jaren uiteindelijk veranderen in bot...dit is het moment dat een mens stopt met groeien. Wanneer je nog in de groei zit kun je dit proces verstoren. het kan bv zijn dat je groeischijf in je linkerbeen beschadigd en die in je rechterbeen niet. Hierdoor kun je scheef gaan groeien, waar je de rest van je leven last van kunt behouden.

Ik kom deze info. trouwens niet vaak tegen op dit forum. Vaak wordt gereageerd op foto's van jonge jongens dat ze vooral zo door moeten gaan etc. etc.

Vertellen de fitnessinstructeurs bij jou in de sportschool je hier wel eens wat van?

Is jou ooit eens verteld dat je geen 4-maanden-oud-topic moet gaan bumpen? :rolleyes:

Ziet er goed uit!

Is jou ooit eens verteld dat je geen 4-maanden-oud-topic moet gaan bumpen? :rolleyes:

maar hij heeft wel gelijk!!!!!

Wtf maakt het in hemelsnaam uit hoe oud het topic is?

Het valt gewoon op dat iedereen deze jongen aanmoedigd om op deze manier verder te gaan, maar het niet altijd verantwoord is om op jonge leeftijd zo hard en zwaar te trainen. Daarom vraag ik hem of hij wel goed ingelicht is en verantwoord bezig is.....

Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan niks.......

ziet er zeker bruut uit voor deze leeftijd!

kleine rechtzetting!

Het filmpje van die bodybuilder,naturel? Dikke zever. Hij heeft tegen een vriend van mij in de fitness in Ieper namelijk zichzelf versproken. Dit zijn de grootste lafaards in mijn ogen,tegen iedereen zitten zeggen dat steroiden voor zwakkelingen zijn maar vroeger heeft hij het zelf gedaan. Als je het hebt gedaan,lieg t dan zo niet af en smijt geen verwijten naar diegenen die het ook doen. Dit wou ik toch eens rechtzetten.

filmje is verwijdert ?

• Topic Starter Topic Starter
Het filmpje van die bodybuilder,naturel? Dikke zever. Hij heeft tegen een vriend van mij in de fitness in Ieper namelijk zichzelf versproken. Dit zijn de grootste lafaards in mijn ogen,tegen iedereen zitten zeggen dat steroiden voor zwakkelingen zijn maar vroeger heeft hij het zelf gedaan. Als je het hebt gedaan,lieg t dan zo niet af en smijt geen verwijten naar diegenen die het ook doen. Dit wou ik toch eens rechtzetten.

hij heeft idd nog gebruikt maar dat is lang geleden. nu is hij naturel bezig

Na 8 maanden? t*ring tietjes goede v shape al

ik denk dak beter zou veranderen van gym, zo te zien moet je daar echt wel goede begeleiding krijgen van die gast

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Beest ! :eek:

Wil wel erg graag op Arnold lijken. Zelfs zijn haren.

Oja, naturel zal er idd niet in zitten:D

Terug
Naar boven