MuscleMeat

Rugfoto (6 maanden trainen)

Ronaldinho10

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Beetje onduidelijk en slechte posing mja. Waar moet ik aan werken?

3y9nt.jpg

Als dat echt 6 maanden training is dan ben je goed bezig! hopelijk train je ook je benen?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, in juli begonnen. Was best zwaar toen, maar niet echt erg dik. Dus dat hielp wel.

edit: ja benen train ik zeker, die zijn zelfs best groot voor mijn bouw

Meer info geven Zoals Gewicht toen je begonnen was, en foto ervoor, kan niet je resultaat beroordelen aan 1 foto, ik weet niet hoe je er voor bij stond,

gaat goede kant op! ga zo door ik zou zegen mid traps, plus schouders beetje onduidelijk

Heb helaas geen foto's genomen toen ik begon behalve een poep foto met poep posing van voren.
30u5o54.jpg

Dit was in maart, ik ben toen begonnen met fitness. Maar na een maand al afgehaakt als het ware. Wist niet eens wat een eetschema was xD

Pas in juni/juli ben ik wat serieuzer gaan trainen ivm een goede voedingsschema. Genoeg eiwitten consumeren etc. In juli was ik 81 kilo, nu ben ik 75/74. 2 maanden terug was ik 70, toen besloten te gaan clean bulken tot nu. Nu doe ik carb backloading, en moet zeggen, ik zie goede gains! Ik eet zowat elke dag ijs en pizza, maar toch kom ik niet aan en blijf ik lean. Ik raad het jullie wel aan.

Bedankt voor de reacties.

Not sure if serious...

Over cbl? Oh jawel, tuurlijk krijg ik genoeg eiwitten binnen door whey, tonijn en kip. Maar ik eet daarnaast ook junk, maar met mate. Leuk dieet.

Je schouders lijken erg achter te lopen!

Terug
Naar boven