AndroidHealthClinic

Rusland onderzoekt onthoofding op internet (FILMPJE!!)

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Rusland onderzoekt onthoofding op internet

MOSKOU - De Russische justitie heeft woensdag een student aangeklaagd voor het aanzetten tot rassenhaat, omdat hij op internet beelden verspreidde van een mogelijke onthoofding. Op de opnames snijdt een neonazi het hoofd af van een niet-Slavische migrant. Een andere persoon wordt in het hoofd geschoten.

De politie zei niet of de videobeelden authentiek zijn. De slachtoffers waren gekneveld en de handen waren op de rug vastgebonden. Zij moesten in een bos voor een vlag met hakenkruis knielen. ...

Burgerrechtenbewegingen riepen op tot een grondig onderzoek. Volgens de organisaties telt Rusland 70.000 extreem rechtse skinheads. Dit jaar werden al ruim driehonderd personen uit nationalistische motieven aangevallen, 36 van hen overleefden het geweld niet. De slachtoffers kwamen vooral uit de Kaukasus en Centraal-Azië.

Filmpje: Video Executed 2 Immigrants from Tajikistan and Dagestan
(schokkend, klikken op eigen risico!!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziekelijk, Rusland heeft echt een probleem wat betreft geweld door neo Nazi's.

• Topic Starter Topic Starter
Ja echt ongelofelijk daar.. daar zitten ook echt groepen Nazi's ipv allochtonen.

omg , is dat filmpje echt gebeurt?:eek:
ik snap niet dat dit gepost mag worden.kijk wat hij doet.zijn hele keel ligt los.
dat nazi's zulke dingen in de tijd nog doen wist ik niet.

Laatst bewerkt:
Alsof Rusland alleen een probleem heeft

Op dit gebied wel, neo Nazi geweld in Rusland is stukken harder dan in andere landen.

Wel ironisch dat er in Rusland zoveel neo's zijn. Hitler zag de Slavische volkeren ook als untermenschen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inmiddels is deze groepering ook verboden in Rusland, maar genoeg idioten die op dezelfde voet doorgaan.

omg , is dat filmpje echt gebeurt?:eek:
ik snap niet dat dit gepost mag worden.kijk wat hij doet.zijn hele keel ligt los.
dat nazi's zulke dingen in de tijd nog doen wist ik niet.

idd
Niet om de nou ouwe lul uit te hangen ofzo.. maar zitten er niet hoopjes lui onder de 18 op dit forum. Heftige shit op de donderdagochtend.

idd
Niet om de nou ouwe lul uit te hangen ofzo.. maar zitten er niet hoopjes lui onder de 18 op dit forum. Heftige shit op de donderdagochtend.

zeker , voor mij is het nog te heftig en voor een hoop anderen boven de 18.ik snap niet hoe iemand in staat is zoiets te doen uit pure haat.er zijn ook meisjes en jongen van 14 lid.maarjah :(

Filmpje is op diverse sites te vinden. Heb er een waarschuwing bijgezet.

Wat zetten ze al die moedige soldaten die hun leven hebben gegeven in wo2 te schande zeg
Allemaal chemisch castreren voor zulk disrespect

haha was aan het eten :D

Neem dan een wat scherper mes...

Dit is niet halal geslacht!!!

:( nu eerst genieten van me bakje kwark met vruchtenmuesli. Hoef het helemaal niet te zien eigenlijk.
In Rusland heb je tegenwoordig ook veel van die malloten zeg. Wel ironisch ja, zoals eerder genoemd. Vraag me ook altijd af of ze daar niks geleerd hebben van WOII:mad:

Wat een achterlijke groepering. Dat ze hun eigen zo stoer voelen door dit te doen. Zag overlaatst ook een filmpje van neo nazis in Rusland die wat kinderen en oude mannen aan het mishandelen waren. En ze kiezen er altijd de zwakste uit.

ziek filmpje:(

Op dit gebied wel, neo Nazi geweld in Rusland is stukken harder dan in andere landen.

Wel ironisch dat er in Rusland zoveel neo's zijn. Hitler zag de Slavische volkeren ook als untermenschen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inmiddels is deze groepering ook verboden in Rusland, maar genoeg idioten die op dezelfde voet doorgaan.

hmz, volgens mij is het neo nazisme niet echt gebaseerd op een ideologie van uber en untermensch... volgens mij portretteren velen zich als neo omwille van persoonlijke ervaringen met immigranten die hun persoonlijke levenssituatie bedreigen... dus hitler en zijn gedachtengoed heeft er volgens mij weinig mee te maken. Dat men die symbolen gebruikt om af te schrikken werkt nog altijd bijzonder goed.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven