Fitness Seller

Rusland onderzoekt onthoofding op internet (FILMPJE!!)

Neo's gaan toch echt wel uit van een ras dat superieur is en rassen die inferieur zijn. Dat is hetgene wat hun bind, buiten andere gestoorde ideeen dan. Ken weinig neo's die zich niet optrekken aan het gedachtengoed van Hitler eigenlijk. De meesten dwepen maar al te graag met zijn gedachtengoed en zien zichzelf als het uitverkoren volk. Alles wat minder is dient uitgeroeid of op zijn minst bestreden te worden.

Ze zullen er zich wel op baseren en zich zo portretteren, maar waarom zijn ze van gewone burger overgeswitchd naar zoiets "extreems"? Daar moet toch een aanleiding toe geweest zijn, en dat zullen niet dna studies geweest zijn in de zin van: ons ras is beter dan het andere, want daarvan is al lang het tegendeel bewezen.

Denk dat het voor velen ook een façade is... zo stond ik tijdens mijn pendeluren met de trein naar de hogeschool nogal dikwijls in de buurt van zo'n groepje hakkers, gabbers, ... die zich ook voordeden als neo's... je kent ze wel, elkaar netjes groeten met een hitler groet, zwarte combats met witte veters, als er een n*ger / marok voorbij kwam ff met zijn 4'en in het gelid met de hakjes klikken... dit is allemaal ter verberging van angst en ter provocatie (persoonlijk vind ik een beetje provocatie zelfs niet erg, het moet van beide kanten komen is het niet), niet vanuit ideologie.

damn zeg, neem anders een botermes :rolleyes:

ik denk dat ik het filmpje maar even laat voor wat het is.

Oke.....:sad:

Dit is echt sick shit... wat een bot tyfusmes ook, je hoort die kerel nog heel lang nagorgelen. Bah.
De hufters die dit doen snappen het ook niet helemaal. Er wordt hier vaak gezegd dat ze de criminele allochtonen in nederland wel zouden willen aanpakken, maar dit is echt een brug te ver.

Jak...:thumbdown:

dat er zulke mensen gewoon los rond lopen zonder gestraft te worden
en dit waarschijnlijk nog een keer zullen gaan doen
niet te begrijpen

Ik ga dat filmpje niet bekijken. Werd emotioneel door dat filmpje van die steninging van dat meisje. Ik kan wel tegen bloed (moet ook) maar zulke dingen gaan me te ver.

Ik ga dat filmpje niet bekijken. Werd emotioneel door dat filmpje van die steninging van dat meisje. Ik kan wel tegen bloed (moet ook) maar zulke dingen gaan me te ver.

Tsjah, dit soort praktijken staat ook nogal haaks op het beroep van ARTS. Respect voor dit prachtige beroep.

Ik heb het filmpje nog steeds niet gekeken en ben ook niet van plan nog te gaan kijken. Yuk

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven