XXL Nutrition

Russia Today over Multiculti NL

TheUnknownKnown

Freaky Bodybuilder
Waardering
266
Laatst bewerkt:
Vanavond eens even kijken lijkt me leuk en triest tegelijkertijd

proces lijkt onomkeerbaar en alleen maar erger te worden, zeker met de PVV wat ook een verkeken kans lijkt

Vind die baardjes in het begin wel hinderlijk zeg... Ze haten op het Westen maar blijven wel gewoon in Nederland wonen??? Snap niet waarom ze gewoon niet naar Marokko gaan???

Vind die baardjes in het begin wel hinderlijk zeg... Ze haten op het Westen maar blijven wel gewoon in Nederland wonen??? Snap niet waarom ze gewoon niet naar Marokko gaan???

Dankzij de overheid die ze betaalt om hier te blijven. Schaf alle sociale voorzieningen af en ze trekken in kudde's terug naar homeland. Er zijn verhalen van gezinnen die hier in een sociale woning komen wonen (bijna gratis) en dan op alle mogelijke manieren uitkeringen trekken, kindergeld, enz. En in Marokko hebben ze gewoon een villa. Ze sparen dus hier geld op en als ze genoeg hebben verhuizen ze naar hun villa in Marokko. Ik heb dit rechtstreeks van zo'n gezin vernomen die gaven het gewoon zo toe, en ze zeiden ook dat velen dit zo doen.

Dankzij de overheid die ze betaalt om hier te blijven. Schaf alle sociale voorzieningen af en ze trekken in kudde's terug naar homeland. Er zijn verhalen van gezinnen die hier in een sociale woning komen wonen (bijna gratis) en dan op alle mogelijke manieren uitkeringen trekken, kindergeld, enz. En in Marokko hebben ze gewoon een villa. Ze sparen dus hier geld op en als ze genoeg hebben verhuizen ze naar hun villa in Marokko. Ik heb dit rechtstreeks van zo'n gezin vernomen die gaven het gewoon zo toe, en ze zeiden ook dat velen dit zo doen.

Verbaast me niks.
Heb wel altijd begrepen dat ze er flink kunnen sparen en vermogen opbouwen.

Nooit geweten dat het zo erg was, schandalig dat dit door +90% van de bevolking gewoon geaccepteerd word.

• Topic Starter Topic Starter
Over huizen in buitenland:

Bijstanders betrapt met huizen in buitenland

Er zijn 403 onderzoeken uitgevoerd in meer dan 50 landen naar bezit van mensen met een bijstandsuitkering. De meeste onderzoeken werden gedaan in Turkije (137), Marokko (84) en Suriname (34). In 163 gevallen is er daadwerkelijk vermogen aangetroffen.

http://www.telegraaf.nl/overgeld/12409451/__Bijstander_met_tweede_huis__.html

We lopen in NL met alles achter de feiten aan: nu wordt er pas gekeken naar uitkeringsgerechtigden, nu pas naar huizen in buitenland. En dit bijvoorbeeld:

Eerder deze week kondigde de Sociale Verzekeringsbank (SVB) scherpere controle aan op Marokkaanse en Turkse gezinnen die gebruikmaken van dubbele kinderbijslag voor kinderen die in het land van herkomst naar school gaan. Uit een steekproef van de SVB bleek vorig jaar dat 54 procent van de Marokkaanse gezinnen en 31 procent van de Turkse gezinnen mogelijk fraudeert.

(uit 2009)

Laatst bewerkt:
Sharia for Holland EN Geertje interviewen. :)
Grappig wel hoe Geertje en Sharia for Holland eigenlijk op gelijke manier denken over onze vrijheden.

In Rusland ziet men dit trouwens graag tegenwoordig, steeds meer boneheads daar.

Ja en Amsterdam is natuurlijk representatief voor Nederland.
Pas nog voor een concert 2 dagen rondgelopen in hartje Amsterdam, daar kan de helft van winkeliers geeneens Nederlands zo toeristisch is het daar en dat heeft weinig met moslims te maken. (die zag ik er niet zo veel)

Dit hoor ik ook heel veel om me heen.

Vooral turken doen dat, die werken zich 3x in de rondte (zwart en wit) zodat ze later lekker met behoud van uitkering of pensioen als een god in Turkije kunnen leven, ook heb je daar veel gevallen tussen zitten die een Turks maandsalaris extra krijgen als kinderbijslag. ik geef ze geen ongelijk maar dit is voor Nederland zelf niet goed. Helemaal niet als er hier geld wordt weggehaalt wat in Turkije wordt uitgegeven.
Dat is natuurlijk minimaal als je het landelijk bekijkt maar Nederland gaat juist naar de klote als je veel van dit soort dingen bij elkaar optelt.

Als je de dingen die je ziet in het filmpje aankaart ben je tegenwoordig racistisch bezig trouwens. Of zo zou je je iig moeten voelen als je de huidige kuch normen en waarden naleeft.

Goed beeld over NL in een half uur. Ga het even laten zien aan wat buitenlandse vrienden.

De bekende mensen met een grote mond zoals Wilders Kusters Sharia4Holland krijgen weer veel tijd. Maar als je een mix maakt van extreme meningen heb je dan een beeld van de gemiddelde nl-er? Gelukkig niet, met normale mensen kan je samenwerken. De normale mensen in de docu zijn wel interessant.

Het valt ook allemaal best wel mee eh Ymir ? Er wordt al gruwelijk veel gedaan om elke vorm van overlast te beteugelen maar laat het eens de vrije hand dan kan men pas zien hoe het werkelijk is. Overlast in bioscopen, trams, lastigvallen op straat......

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Gelukkig is de geldmachine voor allerlei activiteiten om de overlast enigzins te beperken al aangezet:

UTRECHT - Welzijnsorganisaties in Utrecht hebben dit jaar veel activiteiten gepland tijdens ramadan.

De vastenperiode begint volgende week en omdat het in islamitische landen dan erg warm is, blijven veel moslims in Nederland. Welzijnsorganisaties organiseren in die periode van alles om jongeren van straat te houden. Ook de politie is tijdens de ramadan extra alert.

Goed beeld over NL in een half uur. Ga het even laten zien aan wat buitenlandse vrienden.

De bekende mensen met een grote mond zoals Wilders Kusters Sharia4Holland krijgen weer veel tijd. Maar als je een mix maakt van extreme meningen heb je dan een beeld van de gemiddelde nl-er? Gelukkig niet, met normale mensen kan je samenwerken. De normale mensen in de docu zijn wel interessant.

Los van die extreme meningen moet je kijken naar het leven in wijken als die in die reportage voorkomen. Daar is niks extreem of ireeel aan, dat is de werkelijkheid.

haha die wereldverbeteraars zien er ook allemaal het zelfde uit hé

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/07/cnv_jongeren_wil_cao_ramadanpr.html

CNV Jongeren opent een meldpunt om beter zicht te krijgen op problemen van werkende moslims die meedoen aan de ramadan, de islamitische vastenmaand die is begonnen. De bond krijgt nu signalen dat een groot deel van hen problemen ervaart, maar die niet aankaart bij de werkgever omdat ze bang zijn daarmee hun baan op het spel zetten.

Doet me denken aan mijn schooltijd, met alle Islamitische feestdagen zaten we met zijn
3e in de klas. Straks zitten we met ze 3e op het werk...

plaats ze maar weer in de slachtofferrol, wat zijn ze weer zielig

en de islamisering van nederland gaat verder en verder

http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/12611588/__Ramadan_bij_Albert_Heijn__.html

Met de slogan ‘Alles voor de Ramadan. Gewoon bij Albert Heijn’ wil de kruidenier in 140 winkels de zoete lekkernijen aanprijzen in buurten waar het suikerfeest gevierd wordt. ‘Albert heijn probeert het assortiment altijd zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de buurt waar we gevestigd zijn. Dat doen we met streekgerechten en bijvoorbeeld met halal-producten of andere producten uit de wereldkeuken’, zegt AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh.

Het is wachten op de eerste exclusieve Halal winkels in diezelfde buurten...

De komende decennia zal de allochtone bevolking naar verwachting sterk groeien, verwacht wordt dat er in 2050 5,3 miljoen allochtonen in Nederland wonen. Dat komt neer op 30% van de totale bevolking.

Aldus CBS... Wtf man 1 op de 3 is dan een allochtoon. Ik ben geen racist maar het begint gewoon uit de hand te lopen.

Als dat zo is dan vertrek ik voor die tijd uit NL.

Terug
Naar boven