Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou het toch heerlijk zijn als zo'n slachtoffer ineens een 9mm tevoorschijn haalt en ze allemaal een voor een een bullet tussen hun ogen popt.
Trieste eikels

Wat zou het toch heerlijk zijn als zo'n slachtoffer ineens een 9mm tevoorschijn haalt en ze allemaal een voor een een bullet tussen hun ogen popt.
Trieste eikels

Trieste eikels
Ik keur dit gedrag ten sterkste af maar zou toch graag een randopmerking maken. Als een allochtoon klappen krijgt zijn de daders racisten, als een blanke zwangere vrouw in elkaar getrapt wordt zijn de daders slachtoffer van een slechte jeugd en discriminatie...
Iedere week is er wel weer een tram/busbestuurder die rake klappen krijgt maar daar krijg je nooit de beelden van te zien, die zonder twijfel evenveel agressie zouden tonen als deze.
Deze jongeren zijn idd duidelijk racisten maar durf ook de lijn door te trekken als het allochtonen betreft.
.Dat is waar. Allochtonen worden altijd over het hoofd gezien bij misdaden.
tuurlijk niet, die komen net meer in het nieuws. Wat mij stoort is dat als een allochtoon geweld pleegt er nooit gesproken wordt van zinloos racisme, het is gewoon een "slechte" allochtoon. Net alsof een allochtoon geen feit kan plegen gedreven door enkel en alleen racisme...
tuurlijk niet, die komen net meer in het nieuws. Wat mij stoort is dat als een allochtoon geweld pleegt er nooit gesproken wordt van zinloos racisme, het is gewoon een "slechte" allochtoon. Net alsof een allochtoon geen feit kan plegen gedreven door enkel en alleen racisme...
Ik snap je gehele beredenering niet... ten eerste dit kwam niet in het nieuws maar is gewoon een filmpje op één of andere "filmpjessite" en als een allochtoon geweld pleegd komt het niet in het nieuws? hoeveel zenders heb je thuis?
Iedereen keurt in dit topic de daden van deze sukkels af en we mogen toch zeggen dat het een rascistische daad is maar ik heb ook niemand hier gehoord over allochtonen of autochtonen.. de daad opzich wordt afgekeurd.. zoals het hoort.. als dit "allochtonen" zouden zijn geweest of marsmannetjes was de daad net zo bekritiseerd.. en terecht!! ik begrijp je gehele beredenering niet en het lijkt mij alsof je je op één of andere manier identificeert met de daders...