- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom gewoon eerlijk voor uit je bent een Rechts ........... ,is helemaal niet erg hoef je echt niet voor te schamen.
Nee ik heb totaal geen sympatie voor wat er hier getoond wordt.
Een voorbeeld: Een vijftal allochtone jongeren trappen iemand in elkaar, worden ze nu bestempeld als racisten? Neen, ze hebben een slechte jeugd gehad en weten niet beter.
Als er tegen allochtonen geweld gepleegd wordt is er niemand die spreekt over een andere drijfveer dan racisme, jeugd, opvoeding, achtergrond, discriminatie,... wordt zelfs nog niet over gesproken. (en terecht)
Ik snap je gehele beredenering niet... ten eerste dit kwam niet in het nieuws maar is gewoon een filmpje op één of andere "filmpjessite" en als een allochtoon geweld pleegd komt het niet in het nieuws? hoeveel zenders heb je thuis?
Iedereen keurt in dit topic de daden van deze sukkels af en we mogen toch zeggen dat het een rascistische daad is maar ik heb ook niemand hier gehoord over allochtonen of autochtonen.. de daad opzich wordt afgekeurd.. zoals het hoort.. als dit "allochtonen" zouden zijn geweest of marsmannetjes was de daad net zo bekritiseerd.. en terecht!! ik begrijp je gehele beredenering niet en het lijkt mij alsof je je op één of andere manier identificeert met de daders...

Een voorbeeld: Een vijftal allochtone jongeren trappen iemand in elkaar, worden ze nu bestempeld als racisten? Neen, ze hebben een slechte jeugd gehad en weten niet beter.
Als er tegen allochtonen geweld gepleegd wordt is er niemand die spreekt over een andere drijfveer dan racisme, jeugd, opvoeding, achtergrond, discriminatie,... wordt zelfs nog niet over gesproken. (en terecht)
Volgens yankee 5 zijn dit linkse mensen die zich verkleden als rechts extremisten toch Yankee.
Zoals de zwarte agent in Parijs die een rechts extremist neerknalde nadat een jood werd belaagd door tientallen rechts extremisten.
Kom gewoon eerlijk voor uit je bent een Rechts ........... ,is helemaal niet erg hoef je echt niet voor te schamen.
Dan volg je de media toch niet echt Bart. Er wordt ook gesproken over een racistische daad in het geval van een misdaad op een minderheid gepleegd door allochtonen. Echter bij een misdaad op autochtonen zie je dat gewoon amper, maar het wordt zeker niet goedgepraat zoals jij nu doet voorkomen.
Zoeken naar oorzaken is nog niet het goedpraten van, dat is meer het proberen te voorkomen van in de toekomst.
dat is meer het proberen te voorkomen van in de toekomst.
Damn rustig bro je hart
Wat Bart zegt hoef je niet uit de context te trekken . Iedereen weet wel wat ermee bedoeld wordt toch !?![]()
Waarschijnlijk heb je me nog niet zo vaak gelezen op dit board.. ik ben altijd rustig en als je onder de indruk raakt van mijn post ben ik bang dat je niet zoveel gewend bent... nee.. niet iedereen weet wat ie ermee bedoeld.. iig is niet iedereen ermee eens laat ik het zo zeggen...

Maar goed, feit blijft dat het hier gaat om een stelletje pl**ris racisten en het eigenlijk weinig nut heeft om te wijzen naar niet vergelijkbare gevallen. De motieven zijn hier gewoon heel erg duidelijk, iedereen die anders is wordt afgetuigd.
Ik keur dit gedrag ten sterkste af maar zou toch graag een randopmerking maken. Als een allochtoon klappen krijgt zijn de daders racisten, als een blanke zwangere vrouw in elkaar getrapt wordt zijn de daders slachtoffer van een slechte jeugd en discriminatie...
Iedere week is er wel weer een tram/busbestuurder die rake klappen krijgt maar daar krijg je nooit de beelden van te zien, die zonder twijfel evenveel agressie zouden tonen als deze.
Deze jongeren zijn idd duidelijk racisten maar durf ook de lijn door te trekken als het allochtonen betreft.
Wel in je eerste punt raak je al kant nog wal want heb zo ongeveer je 2069 post's gelezen en weet dus waar je voor staat of hoe je indruk hebt gemaakt . Maar ben er nooit bang van geweest .
Wat bedoeld wordt is net weer wat overal gedaan wordt . slijk gooien naar alles wat beweegt en vooral de schuld verschuiven naar de aktie en reaktie !
Dat " iedereen " mee eens is irrelatief![]()
aangezien je aangaf dat ik me niet druk hoefde te maken en ik eigenlijk alléén aangaf dat ik me nooit druk maak.. maar dat neemt niet weg dat ik niet mag reageren... als je in een normale reaktie al zoveel "stress" ziet dan ben je mischien niet zoveel gewend.. of het nou mijn posts zijn of van anderen dat maakt hier niet eens uit... ben niet op het board om indruk te maken.. dat probeer ik wel in mijn dagelijkse leven dmv mijn daden.. " Fan " nu doe je je zelf te veel eer aan
Maar het leek op stess die reaktie op bart hoor![]()