MuscleMeat

russische racisten vallen migranten en minderheden aan: joden, moslims,...

Doe niet zo simpel man !!!
Dat gelul over alle allochtonen,.. waarom praat je voor hun allemaal?
Onrecht is onrecht of je nu klaagt over discriminatie of niet dat maakt het er niet minder om.

Die kakkerlakken zullen bijna nooit alleen op pad gaan.
En ze slaan als mietjes.
Het zijn gefrustreerde ontwetende zieltjes die zichzelf nog gaan tegenkomen.

Simpel? Denk wat je wil man. Maar als deze maatschappij niet snel allochtoon en autochtoon op alle vlakken gelijk gaat behandelen stevenen we binnen enkele decennia af op een flinke allochtonenkater.
Dit wil niet enkel zeggen dat je een allochtoon met het nodige respect aanvaard maar ook dat je hem terechtwijst als hij iets doet wat niet door de beugel kan. Momenteel gebeurt er geen van beiden maar als je het laatste toepast ben al snel een "onverdraagzame rechtse". Iedereen gelijk en daar mee basta!

Lekker die naweeen van het communisme .... Klote ddr

Simpel? Denk wat je wil man. Maar als deze maatschappij niet snel allochtoon en autochtoon op alle vlakken gelijk gaat behandelen stevenen we binnen enkele decennia af op een flinke allochtonenkater.
Dit wil niet enkel zeggen dat je een allochtoon met het nodige respect aanvaard maar ook dat je hem terechtwijst als hij iets doet wat niet door de beugel kan. Momenteel gebeurt er geen van beiden maar als je het laatste toepast ben al snel een "onverdraagzame rechtse". Iedereen gelijk en daar mee basta!

maw de jihad,die zal er nog komen...

Heel triest dit. Degeneratie van de mensheid...:( :(

Dit is gewoon puur nationalisme hoor, heeft weinig met communisme te maken.

Het communisme is daar over. Maar dat wil niet zeggen dat het land daardoor niet meer naar de klote is. Dit is zeker een gevolg van de hoge werkloosheid wat weer een gevolg is van het vroegere communisme. Net zoals in de 2e wereldoorlog zijn er hier groeperingen die een schuldige zoeken. Dit omdat ze zelf geen cent te makken hebben.

Maar ik keur dit gedrag ten zeerste af. En voor de mensen die zeggen dat dit geen racistische daad is.

Up your's ****ers

Het is toch niet te geloven wat voor gedrag mensen kunnen vertonen. Sowieso behoorlijk gestoord als je ook kinderen gaat pakken. Dan moet je echt ver heen zijn.

En ze slaan als mietjes.
Het zijn gefrustreerde ontwetende zieltjes die zichzelf nog gaan tegenkomen.

Ze slaan misschien wel als mietjes. Maar toch zou ik ze niet graag tegenkomen...
(die gozer bijna op het eind wordt een aantal keer goed geraakt in zijn gezicht, niet normaal :S)

ja want die skinheads ,nemen gewoon wraak voor die keer dat die 45 jarige arbeider uit tadjikistan samnen met 4 collega's een stel skinheads verrot hebben geslagen, nietwaar?

Die skinheads zijn eigenlijke brave jongens die alleen maar wraak nemen op diegenen die hen ook sloegen?!!!!!!!!!!

Jeetje man!

Jij kan toch niet weten waarom ze dit precies doen?

Er kan vanalles aan de 'basis' liggen, wanneer is de film opgenomen?

Achjah dit gedrag keur ik ten zeerste af.

En hoe kan jij weten dat er niet eerder conflicten waren geweest ?

LordMike, als je dit filmpje ziet dan is toch wel duidelijk dat het om zinloos geweld gaat. Die arme drommel met een Aziatisch uiterlijk zie je eerst nog heel even lachen voordat hij volledig in elkaar wordt gemept. Dit gaat niet om een conflict of wat dan ook, dit pure terreur.

Ja terreur van een stel zielige racisten. Echt mietjes. Die moet je echt midden in de sloppen wijken van Harlem droppen kijken of ze dan nog zo stoer zijn.

Drop ze in een Gym :P

Triestig filmpje dit, doet me denken aan vroeger op school, en in de bus van en naar het school....'t waren wel geen russen...:fu:

Heel triest dit. Degeneratie van de mensheid...:( :(

nee joh, de mensheid is altijd al zo geweest. Dankzij de moderne media weten alleen meer mensen het nu.
Alleen mensen met een minimum aan logisch denkvermogen kan je met goede voorlichting van de waanzin van racisme afhouden, volslagen idioten niet. En volslagen idioten daar had je vroeger al heel veel van, daar zijn er nu nog net zoveel van en er zullen er in de toekomst ook net zo veel van zijn.

Toppost! :thumbs:

Origineel gepost door bart82

Ja he, vooral dat stukje van hun op de fouten wijzen:)
Valt me alleen wel tegen van je dat je wat minder negatieve dingen over allochtonen post de laaste tijd! :rolleyes:

Ik ben gewoon recht doorzee Spiertje. Ik noem de zaken graag bij de naam.
Dus niks verdoezelen en etiketjes opplakken als 'trechter-slachtoffer' maar gewoon zeggen wat je vindt en het benoemen zoals het is.
Als er iets mis is met autochtonen krijgen die er evenhard van langs.
Echter, de enórme sociale problematiek die wij in nederland kennen wordt veroorzaakt door 2e en 3e generatie allochtonen: Juist zij die beter zouden moeten weten omdat ze geen 1ste generatie zijn. Maar ze doen het slechter dan de 1ste generatie die nog wel iets had geleerd over respect en eervol handelen.

Hoe zijn de 25 filmpjes kerel, had je er nog wat aan? :rolleyes:

Juist zij die beter zouden moeten weten omdat ze geen 1ste generatie zijn. Maar ze doen het slechter dan de 1ste generatie die nog wel iets had geleerd over respect en eervol handelen.

Daar dachten de haven arbeiders heel anders over in die tijd.

Rotterdam

Jazeker, probeerde mijn jihad filmpjes eroverheen te branden maar dat mislukte nogal!

Nee, eerlijk is eerlijk en het was aardig van je
Ik moet je daar als een dankbare man gewoon eerlijk voor bedanken!
Thnx!

Terug
Naar boven