Fitness Seller

Rust tussen trainingen

pumpsinabump

Novice
Waardering
0
Ik wil enkel borst en armen trainen. Nu vraag ik me af of het kwaad kan ik elke dag train. Dus dag 1: borst, dag 2:armen, dag 3: borst, ... Ik wil de nodige rusttijden respecteren. Als ik me niet vergis moet je de getrainde spiergroep een 48 rusten, vooraleer de volgende training plaatsvindt om spieropbouw te creëren ipv afbraak door overtraining? Correct me if I'm wrong. Borst en armen zijn een aparte spiergroep maar bij bv de borsttraining gebruik je ook je triceps etc. Bij de armen zijn het bij mij vooral de biceps die getraind worden maar automatisch gebruik je natuurlijk ook nog andere spieren bij zulke trainingen. Overschrijd ik dan de nodige rusttijden of niet? Het zou jammer zijn dat ik zoveel train voor niks.

lijkt mij niet verstandig dat schema,als je dat schema aanhoudt dan loop jij strax met je schouders naar voren gegroeid.ga je zelf eerst wat beter inlichten

Jep, borst en armen is al dat je moet trainen.
Eigenlijk zou ik die triceps nog laten.
Die zie je toch niet goed langs voor

LOL borst en armen Sjonnie.

Borst hersteld over het algemeen niet zo snel, die moet je niet vaker dan 2x per week aanpakken, als je heel zwaar traint is 1x per week zelfs goed. Je kunt beter alles (borst en armen dus) op 1 dag trainen, en dat max. 2x per week. Borst kan je goed supersetten met biceps, en dan pak je op het einde van de training triceps.

Dat schema van jou slaat sowieso nergens op omdat je dan elke dag triceps aanpakt, veel te weinig rust zo.

lekker belangrijk, als hij alleen zun borst en armen wil trainen moet die dat lekker doen

je schema wat je nu hebt is wel zeker overkill..

Terug
Naar boven