Fitness Seller

Ruzie gemaakt met mijn zus

Ze had nog wel een paar extra correctie tikjes nodig.

1. pics van je zus
2. lekker samen aan de drugs?
3. als punt 2. nvt is, dan mag ze gezelli bij mij drugs komen gebruiken, mits punt 1 hoog genoeg beoordeeld wordt.

groetjesss

nooit iemand met z'n fouten confronteren bij een maaltijd, altijd zonde van het eten. daarna mag je doen wat je wil. vechten en spuwen in jouw geval, de typische white trash-stijl

Dit +10000. Vader vond het vroeger ook altijd nodig om zo'n aangename onderwerpen aan te halen bij een maaltijd.

OT' : welke drugs? Boeit toch niet of je het hier zegt of niet.

Soort drugs kan best wel uitmaken.
Zijn het pilletjes? Dan zal het vast recreatief gebruik zijn en dat maakt der niet meteen een junk.
Is het coke, herone of ander zwaar geschut, dan zou ik der maar alvast buiten zetten...

Soort drugs kan best wel uitmaken.
Zijn het pilletjes? Dan zal het vast recreatief gebruik zijn en dat maakt der niet meteen een junk.
Is het coke, herone of ander zwaar geschut, dan zou ik der maar alvast buiten zetten...

Inderdaad, want als ze verslaafd blijkt te zijn dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk vanaf zodat ze zonder woning zit en nog zwaarder verslaafd wordt, in plaats van je zus te helpen er vanaf te komen. Dat zou je eigen leven in de weg zitten.

sarcasme, voor degene die het niet lezen

Inderdaad, want als ze verslaafd blijkt te zijn dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk vanaf zodat ze zonder woning zit en nog zwaarder verslaafd wordt, in plaats van je zus te helpen er vanaf te komen. Dat zou je eigen leven in de weg zitten.

sarcasme, voor degene die het niet lezen

Heeft ze zelf voor gekozen, verslaafde mensen heb je niks aan
:who:

Doe niet zo zielig en vertel wat voor spul ze had...
En doe er gelijk een foto bij.

krijgt ze al puntige ellebogen of valt het mee ? anders wat pindakaas opsmeren

Waren het geen Tic Tacs? :dunno:

Hopelijk maak je een grapje, zo niet;
Tot je zelf ooit verslaafd raakt en mensen jou in de steek gaan laten.
Dan kan je ze net zo goed gewoon afschieten, zelfde principe.

Deels, ik kan geen meelij tonen aan dat soort mensen. Het is toch een keuze om het te doen?
Zelf ben ik totaal niet verslavingsgevoelig, dus kan me totaal niet inleven in mensen die wel verslaafd zijn.

Terug
Naar boven