XXL Nutrition

Ruzie gemaakt met mijn zus

''hetzelfde principe''

Enig idee wat principe is?
In ieder geval is het niet een gevolg.
Wellicht is school een optie tegen de verveling? :roflol:

Haha ja, een lesje mijn eigen woorden verdraaien en er een volledig andere betekenis aan geven kan ik wel gebruiken of wil jij als expert mij dat even uitleggen? :o

Haha ja, een lesje mijn eigen woorden verdraaien en er een volledig andere betekenis aan geven kan ik wel gebruiken of wil jij als expert mij dat even uitleggen? :o

Ik kan er niets aan doen dat jij geen idee hebt wat het woord 'principe' betekent en dit dus zo gaat verdraaien en jij aanneemt dat ik niet 'hetzelfde principe' bedoelde, maar 'hetzelfde gevolg, automatisch'.

Om iemand zijn woorden te kunnen verdraaien moet je eerst leren lezen en daar ben jij erg slecht in.

Ik kan er niets aan doen dat jij geen idee hebt wat het woord 'principe' betekent en dit dus zo gaat verdraaien dat jij aanneemt dat ik niet 'hetzelfde principe' bedoelde, maar 'hetzelfde gevolg, automatisch'.

Om iemand zijn woorden te kunnen verdraaien moet je eerst leren lezen en daar ben jij erg slecht in.

Hihihi, dit is zo makkelijk :o

Voor jou is het best moeilijk zo te zien en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door er uberhaupt tijd in te steken.

En ondertussen denk je dat ik hap, terwijl jij degene bent die hapt :) Je zit in allerlei, deal with it.

Voor jou is het best moeilijk zo te zien en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door er uberhaupt tijd in te steken.
En ondertussen denk je dat ik hap, terwijl jij degene bent die hapt :) Je zit in allerlei, deal with it.
Hell, chill out :roflol:

Soms denk ik; Hoe kan Hell93 zoveel posts hebben in 1.5 jaar tijd? Maar dan kom ik topics als deze tegen en dan weet ik het weer.

Soms denk ik; Hoe kan Hell93 zoveel posts hebben in 1.5 jaar tijd? Maar dan kom ik topics als deze tegen en dan weet ik het weer.

Typeert een beetje dr leven.

arguing.jpg

ik denk dat de TS wel blij is met alle support die hij verwacht had op DBB

Moet je zoiets verwachten op DBB dan?

Wat verwacht je als je zo'n topic start?

wat jij hebt gedaan heeft imo 2 kanten
ten eerste hoor je eigenlijk niet in de spullen van je zus te snuffelen
ten tweede is het jou huis en heeft ze jou regels te respecteren zo niet moet ze gaan

maar nu je drugs hebt gevonden vervalt het eerste imo jij wilt geen drugs in jou huis en zeker niet bij jou zus dat je haar hiermee hebt geconfronteerd is goed dat zij jou in je gezicht spuugt getuigd van totale minachting naar jou
en zeer asociaal gedrag dat is nog meer beledigend dan iemand een klap geven dus die klap die jij haar gaf is imo gerechtvaardigd

nu gewoon duidelijke afspraken maken nog 1x drugs opzouten en meteen

opa

wat een bullshit, als de politie op een illegale manier bewijsmateriaal vindt dan kan je dat niet gebruiken in een rechtzaak.
Omdat hij haar spullen heeft doorzocht vervalt het 2de dus net.

''hey zussie bewaar jij toevallig drugs op je kamer?''

???

Als hij ging zoeken wist hij t al. Zijn er 2 mogelijkheden, ofwel accepteert hij het en laat hij het zo, ofwel accepteert hij het niet en vraagt haar om te verhuizen (indien ze ontkent als je haar vraagt om te verhuizen, dan vraag je "laat me je kamer dan doorzoeken, want ik ben nagenoeg zeker").
Als het gewone drugs zijn gaat ze toch sowieso niet stoppen, zeker niet als OP alcohol in huis heeft en de teringhypocriet uithangt, dan gaat zuslief het vrolijk blijven verstoppen.
En als het om een hero/coke/...-verslaving gaat, dan gaat een "ik wil geen drugs in mn huis" vanzelfsprekend ook niet helpen.

Terug
Naar boven