AndroidHealthClinic

RX size up

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
hallo,

Ik heb nu whey van body fortress, banaan. Deze whey werkt goed en is erg lekker:cool: alleen het probleem is dat hij bijna op is en ik hem niet uit nederland heb.

Bij mij zit dicht bij de tuinen, daar hebben ze een RX size up in de folder staan.

Iemand ervaring over dit product.

Er zit het volgende in
Amount Per Serving: Calories 600 Protein 54.4 g Carbohydrate 81.6g Sugar 5g Total Fat 4.8g Saturated Fat 2.9g Fiber 4.6g Sodium 370 L-glutamine 3g

2721 gram voor 37,49

Bedankt.

ja heb i kzeker ...na heel wat jaren alleen 100 verschillende wheys gehad te hebben dacht ik een keer toen ik bij de tuinen was: ach wat de **** ..laat ik eens proberen
ik koop het alleen wanneer het 50% korting is ..is dan nog duur genoeg

mij bevalt ie erg goed..tis eigenlijk gewoon een weightgainer toch/neem ik aan
ik was eigenlijk daar van af gestapt

maar deze bevalt me goed..ik merk nooit iets van supps eigenlijk maar heb hier best een lekker gevoel bij..smaakt ook goed en ja als je die dosering aanhoudt en verder niet minder gaat eten kom je wel een natuurlijk...gaat goed zo

ik heb heb al een maatje aanbevolen die een stuk verder is met BB en heb ook al body en fitshop een x gevraagd of hun het eens krijgen want dan koop ik het daar wel omdat ik daar meestal bestel. ze hebben namelijk wel diverse spullen van Met-RX maar niet deze size up

oh gaat wel snel op. je moet 4 grote scheppen nemen jajaja
ik neem er meestal 3 en moet dan nog beetje klooien met water en weer schudden (zonder blender) om het goed opgelost te krijgen zonder droog poeder in het deksel.
met 3 scheppen zit de shakebeker goed vol. ik neem na de training maar soms tussendoor 2 scheppen als ik snelle trek heb..

maargoed je gaat nu cutten? dan heb je dit niet nodig natuurlijk

Laatst bewerkt:
hallo,

Ik heb nu whey van body fortress, banaan. Deze whey werkt goed en is erg lekker:cool: alleen het probleem is dat hij bijna op is en ik hem niet uit nederland heb.

Bij mij zit dicht bij de tuinen, daar hebben ze een RX size up in de folder staan.

Iemand ervaring over dit product.

Er zit het volgende in
Amount Per Serving: Calories 600 Protein 54.4 g Carbohydrate 81.6g Sugar 5g Total Fat 4.8g Saturated Fat 2.9g Fiber 4.6g Sodium 370 L-glutamine 3g

2721 gram voor 37,49

Bedankt.

Hallo,
met RX size up is een weightgainer, ik weet zeker dat er veel betere zijn en goedkoper. Kan je net zo goed Mammoth nemen kost iets van 23 euro.
Maar even wat anders: er staat in je post dat je op 7 juni in de cut bent gegaan, wat moet jij dan met een weightgainer?:rolleyes:

Terug
Naar boven