AndroidHealthClinic

's avonds weightgainer

Machete

Huge Freak
Waardering
1.140
Hallo mensen,

Ik zit even met een klein vraagje, heb de zoekfunctie gebruikt maar geen succes.

Ik heb een weightgainer van XXL, de complex carb gainer. Deze neem ik in meestal een uur na een vast maaltijd, om zodoende elk 1/2 uur wat in te krijgen.

Nu, wil ik ook wel 's avonds een shake nemen ongeveer 2 na het avondmaaltijd. Dus rond 20u-20.30u. Maar is dit wel verstandig, aangezien er altijd wordt gezegd: eet het meest s'ochtends en s'avonds minder. Ook vanwege het feit dat je metabolisme langzamer is en dat je dus ook in vet kan opslaan.

Bedankt
Machete

Het klopt welke stelling je daar plaatst, maar ben je net zo een ecto als mij, dan drink je je weightgainer gewoon wanneer je kan.. Pas als je wat meer weegt zou ik mij zorgen beginnen wanneer je al dan niet een shake mag knallen

• Topic Starter Topic Starter
Het klopt welke stelling je daar plaatst, maar ben je net zo een ecto als mij, dan drink je je weightgainer gewoon wanneer je kan.. Pas als je wat meer weegt zou ik mij zorgen beginnen wanneer je al dan niet een shake mag knallen

Ja ben ook ecto denk ik. Wel voordeel dat je niet zo snel vet aanzet, maar massa aanzetten is ook lastig :D

Hoeveel kcal krijg je p/dag binnen trouwens?

Ja ben ook ecto denk ik. Wel voordeel dat je niet zo snel vet aanzet, maar massa aanzetten is ook lastig :D

Hoeveel kcal krijg je p/dag binnen trouwens?

Goh.. in het begin hield ik het mooi allemaal bij.. Ik kwam van 65 kg (3 maanden geleden), heb voor die 3 maanden een 4-tal maanden zitten kloten met alleen gewichten, wist namelijks nog niets van voeding af.. Hierbij een kleine samenvatting van wat ik eet per dag

Ochtend:
4 x Pannenkoeken
2 x Eitjes

Iets erna:
2-4 Bruine Boterhammen salami (heb ergens gelezen dat salami vrij goed is voor bij te komen)

(Tussendoor Weight Gainer Max B&F)

Middag:
1 Zakje rijst
250 Gr kip, lekker afgekruid
Zoetzure saus

Iets erna:
Lasagne 500gr (Ik stack toch moeilijk vetten, handig als ecto hé :))

Avond:
1 Zakje rijst
Zoetzure saus

OF

Stake met aardappelen met bruin sausje

1uur voor de workout:
1 x Whey shake

Pre-workout:
Meestal een pre-workout no explode of jack3d

In de workout:
Dextrose

Na de workout:
1 x Whey shake + paar gram crea

Avond/Voor slapen:
Meestal wat youghurtjes van de Aldi ;)

Tussendoor eet ik meestal nog wat ongezoute cashewnoten.

Laatst bewerkt:
Goh.. in het begin hield ik het mooi allemaal bij.. Ik kwam van 65 kg (3 maanden geleden), heb voor die 3 maanden een 4-tal maanden zitten kloten met alleen gewichten, wist namelijks nog niets van voeding af.. Hierbij een kleine samenvatting van wat ik eet per dag

Ochtend:
4 x Pannenkoeken
2 x Eitjes

Iets erna:
2-4 Bruine Boterhammen salami (heb ergens gelezen dat salami vrij goed is voor bij te komen)

Middag:
1 Zakje rijst
Zoetzure saus

Iets erna:

Avond:
1 Zakje rijst
Zoetzure saus

OF

1uur voor de workout:
1 x Whey shake

Pre-workout:

In de workout:
Dextrose

Na de workout:

Avond/Voor slapen:

Ik zou ook nog wat (ongezouten) noten toevoegen voor de goede vetten, want die ontbreken nu volgens mij.

Ik wissel af tussen cashew & walnoten ;-)

Ochtend:
4 x Pannenkoeken
2 x Eitjes

Iets erna:

Middag:
1 Zakje rijst
Zoetzure saus

Iets erna:

Avond:
1 Zakje rijst
Zoetzure saus

OF

1uur voor de workout:
1 x Whey shake

Pre-workout:

In de workout:
Dextrose

Na de workout:

Avond/Voor slapen:

Ja dit slaat dus nergens op :). Pannekoeken als ontbijt? maak hier 100gr havermouth van en verander die eieren naar 30gr whey en 300ml melk.

haal je salami van je boteram en verander dit met 100gr kipfilet (beleg). De rest is redeljk aangezien je weinig vet aanzet maar haal die whey weg voor de training en eet die maaltijd ervoor een uur voor je training. Zorg dat je na je post workout maaltijd nog een keer eet, dus iets van complexe carbs en wat kip of kalkoen en voor je naar bed gaat 500gr kwark ipv die joghurt waar misschien 3gr proteinen inzit per 100. suc6

Terug
Naar boven