AndroidHealthClinic

s´morgens fietsen

Fite

Novice
Waardering
0
hi all

als ik s´morgens ca. 30 mins ga fietsen (op "nuchtere" maag)is het dan beter voor vetverlies om ca. 45 mins daarvoor whey(met water) of direct voor het fietsen bcaa´s?:dunno:
of wat kan ik het beste doen s´morgens als ik ga fietsen (doel: vetverlies)?

Greetz

Van te voren wat eiwitten / bcaa's lijken met geen slecht idee om spierverlies te voorkomen;)

hi all

als ik s´morgens ca. 30 mins ga fietsen (op "nuchtere" maag)is het dan beter voor vetverlies om ca. 45 mins daarvoor whey(met water) of direct voor het fietsen bcaa´s?:dunno:
of wat kan ik het beste doen s´morgens als ik ga fietsen (doel: vetverlies)?

Greetz

doe je ook anders dan fietsen ? , want 30 min. vind ik zelf tekort. zou minstens 45 min. gaan fietsen. en elke week verhogen met 5min, ofzo . wat voor jou het makkelijkst is.

doe je ook anders dan fietsen ? , want 30 min. vind ik zelf tekort. zou minstens 45 min. gaan fietsen. en elke week verhogen met 5min, ofzo . wat voor jou het makkelijkst is.

Tijdens de cut doe ik het ook, dan fiets ik op een lege maag (alleen wat BCAA's) naar het treinstation eenmaal aangekomen weer wat BCAA's/whey. Eenmaal op mijn werk aangekomen lekker ontbijten (havermout/melk geblendert)
Omdat je glycogeen voorraden helemaal leeg zijn zul je als brandstof vet gaan verbranden dus het is imo een prima cardio workout :thumbs:

ga steppe!verbrand je veel meer kcal

Of misschien toch een stukje lopen?

Ik pak regelmatig een shake (water+whey) en een bakje koffie in de vroege morgen. Dan kwartiertje later de fiets op en half uurtje knallen. Daarna lekker ontbijten en douchen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak regelmatig een shake (water+whey) en een bakje koffie in de vroege morgen. Dan kwartiertje later de fiets op en half uurtje knallen. Daarna lekker ontbijten en douchen.

ja zo doe ik het idd nu ook (alleen neem ik de whey ca 45 min voor het fietsen) dus dan bewar ik de bcaa´s voor het KT.

Terug
Naar boven