XXL Nutrition

Salou

Thomasco

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga met een paar vrienden naar Salou toe en ik vroeg me af of iemand mischien wat tips kan geven over wat er allemaal te doen is en waar je de beste plekjes kan vinden kwa uitgaan:cool:

Gewoon de eerste nacht een kroegentocht doen, weet je gelijk waar je wel en niet moet wezen :D

Snoepy's is zo bekend he.
ook hoorde ik van een vriend laatst dat pasha ofsow een bekende en leuke club is.

Toch is Lloret beter vind ik hoor.
Maar jah ik ben verslaafd aan Lloret dus ken aan mij liggen:P

Ik ben 6 jaar geleden geweest dus ik weet niet of er nog veel hetzelfde is.
Maar cocktailbar Titanic is goed te doen, Icky's kebab house is 22 uur per dag open en daar kan je lekker vreten voor de rest vond ik het eten maar matig.
Voor de rest de bekende disco's als Snoepy's en Pacha zijn erg goed.
En aan het strand kan je ook nog trainen, een soort muscle beach.
Veel plezier!

Vorig jaar geweest,

Het viel mij tegen, qua uitgaan, als je de verhalen over het grote Salou hoort:), toch wel een top-vakantie gehad!
Je heb in Salou een kroegentocht en een discotour, als je ze allebei doet weet je een beetje hoe of wat van wat ik me nog kan herrinneren:

Pacha - top tent maar duur (4euro, biertje) vooral Hollandse avond moet je doen..
Snoopy's - super druk, je kan bijna niet lopen, veel 16-jarige...
Skihut - standaard gezellige Skihut avonden ;) je moet ervan houden..
Flashback - was niet meegeweest, leuke en sTvolle tent, maar teringduur 7 euro een biertje..

Qua discotheken weet ik het verder niet meer, de rest trok ons al helemaal niet zo.. dus zijn we niet geweest..

Dan heb je nog kroegies, 't Gat dat was 'de' kroeg van onze reisleiding daar zijn we nog een paar keer geweest, als er zo'n avondje was was het wel aardig druk dan wasset best te doen daar..

Veel plezier!!:D

Ik ga in september naar Salou voor een weekend (familie gaat er trouwen) :cool:
Binnen 7 uur vertrek ik naar IBIZA :D

ik ga vertek vrijdag naar salou
maar ik weet niet wat daar allemaal te zien is
is de eerste keer dat ik er kom :)

Ik ben 6 jaar geleden geweest dus ik weet niet of er nog veel hetzelfde is.
Maar cocktailbar Titanic is goed te doen, Icky's kebab house is 22 uur per dag open en daar kan je lekker vreten voor de rest vond ik het eten maar matig.
Voor de rest de bekende disco's als Snoepy's en Pacha zijn erg goed.
En aan het strand kan je ook nog trainen, een soort muscle beach.
Veel plezier!

Hehe... Jah icky's is lekker he... Klopt

Me moeder kent die baas van Icky's...

Ook die van Snoopy's trouwens..

ik ben 5 jaar geleden ofzo geweest,flashback,pacha en snoopys zijn wel leuke discos,skihut is wel relaxe kroeg. zou er nu nie meer heen gaan. want het schijnt een stuk minder nu te zijn.

reageer denk ik beetje laat, was vorig jaar in Salou geweest, belangrijkste dingen vooral is niet ruzie krijgen met uitsmijters/Guardia Civil, dat zijn klootzakken.

Zelf vond ik Snoopy's wel leuk voor een keer, niet vaker, eikels daar binnen.

Flashback was vet en holland party (La Pacha) op bierprijzen na super tof.

Voor de rest moet je gewoon een goed dealtje maken in een cafe waar het rustig is, wij bijvoorbeeld elke dag voor uitgaan thuis was zuipen, dan naar cafe 1 cocktail halen 5 uuro pp (8man) en dan krijgen we 2 flessen tequilla gratis (begin van vakantie maar 1)

was wel lekker om te beginnen.

Oja en doe het veilig

Terug
Naar boven