Fitness Seller

samenstelling cutkuurtje

glenn12

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
hey Dbb-leden,
ik heb nu men eerste kuur achter de rug 1-10 test e en 1-5 dbol en ben al stilletjes aan wat ik voor de cut ga doen.
ik dacht aan:
1-8 test prop 100mg eod
2-8 of 4-8 winny 50mg ed
2-8 T3 opbouwend beginnen met 25
2-4 en 6-8 clen laten meelopen
8-10 nolva 20mg ed

Wat zeggen jullie ervan en als jullie misschien nog verbeteringen of aanpassingen laat het gerust weten.
ik ga deze kuur pas laten beginnen op 10-12% op er hopelijk met 8% vet uitkom(ik denk dat het haalbaar is maar moet toch op alles letten dan!)

T3 is sowieso overbodig als je maar tot 8% wilt gaan, kun je dus schrappen.

T3 is sowieso overbodig als je maar tot 8% wilt gaan, kun je dus schrappen.

Niet perse, is een keuze. Ik doe ook geen cutkuur zonder T3 omdat ik puur door aas alleen te weinig effect zie en ik ben ook geen 8%. Maar je hebt gelijk dat het zeker geen must is. En T3 is een middel waar je goed over moet denken en beseffen wat je doet en de risico's kent en bewust neemt.

De combi Clen en T3 vind ik wel rot, te opgefokt dan, dat voelt niet goed in relatie met hart en bloeddruk.

T3 zou ik niet hoger doseren dan 50-75mcg per dag, althans mijn ervaring is dat daarboven de voordelen niet meer opwegen tot de sides. Maar iedereen is anders....sommige gaan helemaal niet lekker op T3 en sommige kunnen hoger dan 75mcg.

• Topic Starter Topic Starter
het zit idd zo, heb al voedingsschema's laten opstellen en als ik cut dan blijf ik toch op hetzelfde gewicht. met bulken net hetzelfde, en ik heb al een aantal schema laten maken bij de sportschool zelf maar ook door een diëtiste en tog gebeurd er niet veel. het enigste wat ik wel heb is als ik echt vettig ga vreten bv mcdo of dergelijke dan kom ik wel bij maar ja dat is allemaal puur vet bijna. daarom ga ik voor de Cut T3 erbij gooien. een maat van me heeft er mooie resultaten mee geboekt en weet hoe het exact in elkaar zit en daarom ga ik dit ook eens proberen. op verschillende sites lees ik ook voor T3 max 6 weken te nemen (6*25mcg,6*50mcg,6*75 mcg,6*100mcg,6*75mcg,6*50mcg en 6*25mcg). Met Clen heb ik al wat geëxperimenteerd. heb altijd 2 weken on 2 weken off gedaan.

allezins bedankt voor jullie reacties

Dan doe je toch iets fout met je voeding bro. Wat je nu dus doet is na de hulpmiddelen grijpen terwijl je voeding duidelijk nog lang niet in orde is. Post hem eens in de voedingsectie, dan kan er eens na gekeken worden en ook worden aangepast.

Terug
Naar boven