XXL Nutrition

Samir A schuldig bevonden

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
431
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
(Novum) - Samir A., Nouredine el F., diens ex-vrouw Soumaya S. en Mohammed C. zijn vrijdag schuldig bevonden aan het voorbereiden van terroristische aanslagen. Dat heeft de rechter vrijdag gezegd. De vier planden aanslagen op het gebouw van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst en politici als Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders. De uitspraak tegen in totaal zes verdachten in de zogenoemde Piranha-zaak wordt vrijdagmiddag verwacht.

Goeie zaak alleen jammer dat de straffen weer zo lekker laag zijn!

Afschieten dat tuig.:mad: Als die mensen binnenkort weer op straat staan dan gaan ze op vrolijke voet verder.

Dat soort mensen kan je hier niet hebben.

Veel te laag, en dan ook nog in een nederlandse cel, dus lekker comfortabel.

Gewooon die gast aan een vleeshaak hangen, ogen eruit snije en zijn huid eraf stropen.

In de rij, en een kogel door hun kop jagen :D

Eindelijk, en dan te bedenken dat hij bijna was vrij gekomen :eek:

Omdat het niet strafbaar is om allemaal plattegronden, plannen en vluchtroutes te hebben. Gelukkig hebben ze ingezien dat hij echt wel wat van plas was. Had wel wat langere straf verwacht....

Ah, nu kunnen ze tenminste in de gevangenis even rustig over hun zonden nadenken, dat zal ze leren. Jammer dat het zo moet, want het zijn toch goede jongens met een hart van goud :rolleyes:

Kunnen ze die gasten niet een enkele reis zeebodem geven ofzo? Hier in de Nederlandse cel gaan ze toch rustig verder met hun plannen.

Iedereen heeft het trouwens over dat de straffen hier te laag zijn. Als Geert Wilders vervolgens zegt dat de straffen veel en veel zwaarder moeten, is hij volgens veel mensen te extreem.

mooi dan krijgt de aivd het weer wat rustiger :p

iedereen in zijn omgeving moet toch weten daar wie die samir is? Is er dan niet 1 type volkert vd G. die hem af kan schieten?

Update 13.16 uur
Samir A. is veroordeeld tot 8 jaar cel.

Nouredine el F. krijgt 4 jaar cel; Mohammed C. 4 jaar cel en Soumaya S. 3 jaar cel. Vrijspraak voor Mohammed H. en Ibrahim H.

Alle veroordeelden zijn schuldig bevonden aan het voorbereiden van aanslagen op politici en het gebouw van de inlichtingendienst AIVD.

PWNED !

Iedereen heeft het trouwens over dat de straffen hier te laag zijn. Als Geert Wilders vervolgens zegt dat de straffen veel en veel zwaarder moeten, is hij volgens veel mensen te extreem.

Dat was het enige standpunt van Wilders waar ik het mee eens kan zijn, maar zeg nou zelf Wilders in de coalitie dat is hetzelfde als wij de Mr.O winnen onmogelijk dus.

8 jaar, hoeveel blijft daarvan over? na al dat goed gedrag aftrek thingies en alle andere dingen.

Ach dan rost ie weer een fotograaf op zn smoel en dan kan hij zijn voorwaardelijk uitzitten voor een lullig tikje.
Zien we Samir weer in zijn witte tafelkleed over een parkeer plaats rennen.

Het is wel triest ja, wie was ook al weer die met een automatische pistool rond liep toen die werd opgepakt samen met met z'n vriendin.

Nouredine el f. maar dat ding zat in de tas van soumaya geloof ik
maar anderzijds, als je hier als moeder je bloedeigen baby's verzuipt krijg je 3 jaar, hij heeft nog niemand vermoord, dan heb ik zoiets van waarom dat enorme verschil, en kom niet met ondermijnen van de maatschappij aanzetten want dat verhaal kennen we al

Nouredine el f. maar dat ding zat in de tas van soumaya geloof ik
maar anderzijds, als je hier als moeder je bloedeigen baby's verzuipt krijg je 3 jaar, hij heeft nog niemand vermoord, dan heb ik zoiets van waarom dat enorme verschil, en kom niet met ondermijnen van de maatschappij aanzetten want dat verhaal kennen we al

ja, ondermiijnen van de maatschappij lijkt me toch een valabel argumetn hoor.
Als een moeder haar kind verzuipt dan hebben de mensen in dat stadje daar weinig last van. Maar als men te weten komt dat een groep terroristen aansalgen plande, nou dan zou ik daar toch wel wat onrustig van worden.
Straffen zijn veel te laag, inderdaad; Maar ik beschouw de straf niet als straf (als in de vorm van pijn). Neen, ik bekijk het als volgt: de gevangenis is ontstaan uit de idee om de maatschappij te beschermen tegen gevaarlijke individuen. zij zijn gevaarlijk en ik kan me niet inbeelden dat deze dat niet meer zullen zijn nae enkele jaren gevangenis.
Mss een nieuwe wet invoeren. als iemand na zijn vrijlating (na terrorisme) opnieuw in dat wereldje stapt, levenslang opsluiten, zonder mogleijkheid dtot vervroegd vrijlaten.

Woei 4/5 jaar logeren in een hilton \o/

Terug
Naar boven