MuscleMeat

Samsung Galaxy Apollo

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en kwam hierbij de Samsung Galaxy Apollo tegen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand hier ervaring met dit toestel? Ik heb momenteel een Samsung f480 waar ik niet tevreden over ben vanwege de software (ben bijna nooit bereikbaar en ontvang geen SMS, totdat ik zelf iemand bel of SMS).

Ik ben er van op de hoogte dat dit geen topmodel is, maar ik ben niet van plan veel geld te gaan besteden aan een nieuwe telefoon. Ik heb een sim-only abonnement, dus moet een telefoon los kopen, en ik vind 200 euro eigenlijk wel genoeg. Ik kwam ook nog de Nokia 5230 en de Nokia C5-03 tegen die me wel aardig lijken, maar op filmpjes leek het touchscreen nogal slecht te reageren, wat behoorlijk onhandig is. Als iemand ervaring heeft met de 5230 (de C5-03 is nog niet uit geloof ik), post dat dan hier aub.

Als iemand nog andere alternatieven heeft hoor ik het graag. Ik hoef geen toptoestel en heb er niet veel geld voor over, dus met modellen als de iPhone 4 en de HTC Desire HD hoeft niemand aan te komen :)

Er is toch zon Blackberry curve ding voor 170 euro?

ben je helemaal hip.

de apollo en de wildfire hebben allebei een wat lagere resolutie van het scherm waardoor je meteen een minder mooi beeld hebt.

Voor de rest als ik moest kiezen tussen die 2 dan nam ik de Apollo.

Of je koop een 2e hands HTC Hero voor 120 ero op marktplaats, die heb ik ook en bevalt mij perfect.

Laatst bewerkt:
Misschien vind je de samsung galaxy 551wat, ik heb die en ben er wel tevreden over. [afbeelding niet meer beschikbaar]
Lijkt wel wat op de apollo, maar kan een beetje meer volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter

Best een mooi ding. Goede tip, thanks. Iemand ervaring met zo'n ding? Op de filmpjes lijkt het touchscreen best goed te werken.

de apollo en de wildfire hebben allebei een wat lagere resolutie van het scherm waardoor je meteen een minder mooi beeld hebt.

Voor de rest als ik moest kiezen tussen die 2 dan nam ik de Apollo.

Of je koop een 2e hands HTC Hero voor 120 ero op marktplaats, die heb ik ook en bevalt mij perfect.

Dat had ik inderdaad ook gelezen, maar als je bij de hogere resolutie schermen gaat kijken maak je wel meteen een enorme sprong in de prijs.

Misschien vind je de samsung galaxy 551wat, ik heb die en ben er wel tevreden over.

Lijkt wel wat op de apollo, maar kan een beetje meer volgens mij.

De Galaxy 551 is €269,- bij Bol.com, dat verschil vind ik toch wel aanzienlijk. Sowieso hoef ik geen heel bijzondere telefoon. Maar bedankt voor de tip.

Ik heb een tweedehands Nokia 5800 (met wifi) gekocht op marktplaats voor minder dan 100 euro. works for me.

ja via ebay.co.uk is ie ongeveer 150 euro.

Ik heb een apollo. Voor zijn geld zeker de moeite waard vind ik. Als je specifieke vragen hebt laat maar weten...

Enigste waar ik problemen mee heb is met de gps maar dat kan zijn omdat ik die firmware geupgrade heb met een niet officiele versie.

Gewoon een Galaxy S kopen. Kosten tegenwoordig toch geen reet meer want er komt een nieuwe uit. Tweedehands kom je een heel eind.

Ja.. heb me een uurtje kapot zitten zoeken. Niemand levert naar Nederland, enkel via ebay.
Op ebay ben je extra kwijt, beter regel je mensen die in Engeland wonen.

Moet je ze even mailen, de meeste willen wel versturen maar zijn vergeten dit aan te geven.

Het is een Wildfire geworden, bedankt allen.

ik heb een apollo, en het is mn beste telefoon tot nu tog en valbestendig hij is al een paar keer neergevallen en doet het nog prima, verder gaat multitasken vrij snel en android is natuurlijk wel een beetje de toekomst veel apps waar je bij de iphone voor moet betalen zijn bij android gewoon gratis. voor mij is het een geweldige telefoon.

###zie nu pas dat ik telaat reageer xd mischien handig voor iemand die de zoekfuncitie gaat gebruiken###

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven