AndroidHealthClinic

Sanca is jarig!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] + [afbeelding niet meer beschikbaar] pillen dan hé= [afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

:hb: !!!! gefeleciteerd sancaman!!!!

gefeliciteerd sanca-chan! :kiss: :banana: :birthday: :D :hb: :verneder: :woot: :bukkake: :hedbang:

mijn quote staat ook nog steeds in zijn signature he :kiss:
eat your heart out bitches, hij vind mij de leukste!

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd :hb:

gefeliciteerd :birthday::hb:

gefeliciteerd:birthday::hb:

sl*t

gefeliciteerd :D

Kijk nou ... onze spamslut is jarig !!! gefeliciteerd Sancaaaa

30 minuten te laat.. alsnog gefeliciteerd ;)

alsnog van harte proficiat Spam-King!

Tags: dierendag

zag ik ook pas na mijn een eerste post:roflol:

gefeliciteerd beter laat als nooit ;)

, Massive Warrior
[Afbeelding niet meer beschikbaar] 9 May 2006 18.015 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] January 2, 1979

Terug
Naar boven