Fitness Seller

Sarms deugen niet

Bezoekers in dit topic

Bij voorbaat excuses Sanca...gooi er maar een punt bij; Ik weet dat ik geen ervaringen mag bespreken, maar ik ben de discussie een beetje beu...Want er zijn wel degelijk genoeg mensen die er baat bij hebben!

Ik heb mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Ergogenics. Zie ook een post die wijlen Big-T ooit heeft geplaatst.

Ergogenics is een site die geschreven en onderhouden wordt door een journalist, geen dokter of wetenschapper. Dus daar moet je al rekening mee houden. In het verleden is gebleken dat er zeker fouten tussenzitten. Ik zou dus niet alles voor grote waarheid aannemen, maar dat moet je eigenlijk nooit. Gewoon lezen, vergelijken met andere artikels/meningen en je eigen conclusies maken.

Meestal staan er bronnen onder de artikels en nieuwsberichten, ik raad aan vooral die grondig te lezen en je eigen conclusies te vormen.

En ik heb toch echt wel goede resultaten geboekt met eerdere SARMS cycle, wat kracht betreft. Er is bij sommige leveranciers en/of producten wel al een testrapport beschikbaar. Zie bijlage...

report.png


Zo, nu zeg ik er nooit meer wat over... :D
 
Ergogenics site schrijft vaak uit manipulatie iedereen kan dat zijn nou vaak van die kneusjes die iets willen schrijven terwijl ik genoeg mensen ken die t product gebruiken en zeer tevreden zijn.

ik zeg slotje op dit topic :rolleyes:
 
Ergogenics site schrijft vaak uit manipulatie iedereen kan dat zijn nou vaak van die kneusjes die iets willen schrijven terwijl ik genoeg mensen ken die t product gebruiken en zeer tevreden zijn.

ik zeg slotje op dit topic :rolleyes:
Tevreden, daar twijfel ik niet aan maar ze weten niet wat ze innemen. Ik geef je morgen epistane, winny's, dboll, anavar en ik zeg je dat het sarms zijn en je zal tevreden zijn, maar zonder dat je het weet heb je iets helemaal anders ingenomen. Waarom zou er een slotje op moeten? Een forum is om te discussiëren. Je moet eigenlijk idioot zijn om niet te beseffen dat de kans groot is dat je bedot wordt. Hier het onderzoek maar dan niet door ergogenics gepost.
Selective Androgen Receptor Modulators Sold via the Internet
 
Laatst bewerkt:
Bij voorbaat excuses Sanca...gooi er maar een punt bij; Ik weet dat ik geen ervaringen mag bespreken, maar ik ben de discussie een beetje beu...Want er zijn wel degelijk genoeg mensen die er baat bij hebben!

Ik heb mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Ergogenics. Zie ook een post die wijlen Big-T ooit heeft geplaatst.



En ik heb toch echt wel goede resultaten geboekt met eerdere SARMS cycle, wat kracht betreft. Er is bij sommige leveranciers en/of producten wel al een testrapport beschikbaar. Zie bijlage...

Bekijk bijlage 420399

Zo, nu zeg ik er nooit meer wat over... :D
Zo'n testrapport kan iedereen maken. Als dit een bewijs is???. Tuurlijk maak je goede resultaten. Dat betwijfel ik niet.
 
Ben wel benieuwd naar de lijsten met resultaten en welke sites/merken/sellers dat waren, zijn die ook bekend gemaakt?
 
Bij voorbaat excuses Sanca...gooi er maar een punt bij; Ik weet dat ik geen ervaringen mag bespreken, maar ik ben de discussie een beetje beu...Want er zijn wel degelijk genoeg mensen die er baat bij hebben!

Ik heb mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van Ergogenics. Zie ook een post die wijlen Big-T ooit heeft geplaatst.



En ik heb toch echt wel goede resultaten geboekt met eerdere SARMS cycle, wat kracht betreft. Er is bij sommige leveranciers en/of producten wel al een testrapport beschikbaar. Zie bijlage...

Bekijk bijlage 420399

Zo, nu zeg ik er nooit meer wat over... :D
Ik zie geen testrapport? Waar zijn de uitdraaien van de meetapparatuur?
 
Er is in ieder geval naar voren gekomen dat er geen anabolen steroïden in zaten verwerkt zoals er een aantal hier op forum aan het roepen waren. De uitkomt van het onderzoek is niet echt netjes maar ook niet schokkend.
 
Je merkt toch als er geen sarms inzitten. Aangezien epistane, dbol etc back pumps geven,acne, droge gewrichten, vocht retentie en vast nog wel meer sides.
 
Je betaald je helemaal blauw aan zooi waarvan er 59% kans is dat het rommel is, er niks in zit of iets anders in zit, of veel te weinig in zit :roflol:

Dit is nog erger dan jaren terug met prohormonen.
 
Je merkt toch als er geen sarms inzitten. Aangezien epistane, dbol etc back pumps geven,acne, droge gewrichten, vocht retentie en vast nog wel meer sides.
Ik heb die sides nooit gehad. Backpumps? Droge gewrichten? Acne? De meesten krijgen die sides zelfs niet. Ik heb nochtans epistane, en winstrol gebruikt. Winstrol zelfs een paar keer. Met en zonder test erbij. Vocht is trouwens een dboll bijwerking en zeker geen winstrol bijwerking.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil maar aantonen dat er veel bedrog is, dat je gewoon niet weet wat je koopt en je toch kritisch moet blijven. En hier en daar zal er misschien wel een echte sarm verkocht worden in de juiste dosering.
 
Ik wil maar aantonen dat er veel bedrog is, dat je gewoon niet weet wat je koopt en je toch kritisch moet blijven. En hier en daar zal er misschien wel een echte sarm verkocht worden in de juiste dosering.

Oke, laatste reactie dan. Bedankt voor je openheid, dat waardeer ik :thumb: Ik ben het tot nu toe volkomen met je eens en ben zeker kritisch met wat ik koop en heb ook wel enigszins onderzoek gedaan. Maar,...ik ben ook van het type "alles uitproberen", al jaren...sinds mijn puberteit. Heb ook alles gebruikt en geprobeerd wat God verboden heeft (geen spuit dingen!) en ik ben er nog steeds ;) Ben bang voor naalden, dus die kans is vrij klein, maar een capsule is zo genomen.

Nee, ik weet niet of bij mijn huidige (geregistreerde) bedrijf alles 100% echt is, maar daar vertrouw ik eerlijk gezegd dan maar op. Kan me ook voorstellen dat zo'n bedrijf niet het risico wil lopen om prohormonen of steroids in hun producten te gooien, om tijdens een controle de deuren te moeten sluiten. Wellicht naïef, maar meer houvast heb je toch niet. Ze kunnen bij alles wat je slikt en spuit wel een mooi mengsel van één of ander er doorheen gooien.

Ik zit momenteel niet aan een SARMS cycle, omdat ik een aantal weken niet voluit kon trainen, maar heb in het verleden wel SARMS gebruikt en had er baat bij. Dat was voor mij genoeg reden om erin te geloven. Ik hoop er in de toekomst ook nog baat bij te hebben, dus ik koop het waarschijnlijk nog wel eens.

In my defense; ik ben al jaren aan het vechten tegen overgewicht en dan pak je op een gegeven moment (bijna) alles aan om dit te proberen te bestrijden! Wel binnen de grenzen van wat bekend is over gezondheidszaken. Over SARMS is niet veel bekend over de gevolgen op lange termijn, maar de korte termijn is redelijk helder ;)

Nogmaals, dit was mijn laatste reactie. Er zal altijd een discussie van voor- en tegenstanders blijven bestaan. Houdt het ook wel weer uitdagend :D
 
Ik heb het volledige artikel gekocht, gelukkig zijn die van mij real :).
 
Je moet inderdaad wel oppassen. Veel websites verkopen inderdaad troep. Ik heb gelukkkig geluk gehad.
 
Ik heb het volledige artikel gekocht, gelukkig zijn die van mij real :).

Hi Fietspaal,

Wat bedoel je hier precies mee als ik vragen mag? Welk artikel heb je gekocht waardoor je weet dat die van jou real zijn?
 
Back
Naar boven