Fitness Seller

Saudi-Arabië pakt flirten aan

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
RIYAD - De religieuze politie in Saudi-Arabië heeft 57 jongemannen opgepakt die met meiden geflirt zouden hebben in winkelcentra in de voor moslims heilige stad Mekka. Dat meldde de Engelstalige Saudische krant Saudi Gazette zaterdag.

De arrestanten worden beschuldigd van het ,,dragen van ongepaste kleding, dansen en afspelen van luide muziek'' om de aandacht van de andere coïtuse te trekken. Dat staat in een verklaring van de machtige Commissie ter Bevordering van Deugd en ter Voorkoming van Onzedelijkheid.

De religieuze politie, de Muttawa, controleert of de ultraconservatieve shariawetgeving in het land wel wordt nageleefd. Een van beginselen is een strikte scheiding van mannen in vrouwen in het openbare leven.

:roflol:

Geen woorden voor..

Valt me nog mee dat er niks afgekapt moest worden :rolleyes:

Gewoon stenigen die h**ren. Hoe durven ze die jonge mannen zo te verleiden.

doodstraf voor flirten! Gadverdamme dat doe je toch niet...komen nog kinderen van!

bah flirten :P nekschot allemaal :D

En ze zeggen dat de islam geen invloed heeft hier....zie die reacties :p

Dergelijk schorem moet geëlimineerd worden.

spiertje zou zich daar vast thuisvoelen.

Tja, triest maar het lijkt me als moslim zijnde dat ze wisten dat ze dit niet mochten doen, en wie zich brand moet op de blaren zitten, stelletje schorriemorrie.

Ik vraag me af wat ze daar van ons "Gare Hanenhok" zouden vinden.

Mooi mooi, Go saudie arabie
Probeert tenminste de islamitische normen en waarden te behouden

Waarom ga jij er niet wonen dan? Of hou je stiekem toch iets meer van de westerse verworvenheden dan je wil toegeven?

Ik weet het wel zeker. Spiertje is zo iemand die de islam geweldig vind totdat hij zelf in zijn vrijheden wordt geraakt. Dan is het ineens allemaal niet zo leuk meer. Nederland verlaten komt al helemaal niet in zijn besmette hoofd op. Dat vind ie veel te eng. Kansloos in het kwadraat!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, hij is echt sneu.

Mischien in de toekomst, er zijn genoeg subsidies en potjes waarvan ik kan snoepen om mijn studie af te ronden voordat ik hier wegben

haha wat een kerel ben je ook, ras profiteur 1ste klas.

Je bent een echte een rasechte...... :rolleyes: geen twijfel!

haha wat een kerel ben je ook, ras profiteur 1ste klas.

Je bent een echte een rasechte...... :rolleyes: geen twijfel!

Jep,grappig dat ik vroeger nog sympathie voor Nederland had
Mashallah dat die mettertijd verdwenen is en na mijn uni studie ben ik hier weggggggg
Genoeg plekken waarna ik dan aan het werk kan

Terug
Naar boven