MuscleMeat

Saudi-Arabië pakt flirten aan

Jep,grappig dat ik vroeger nog sympathie voor Nederland had
Mashallah dat die mettertijd verdwenen is en na mijn uni studie ben ik hier weggggggg
Genoeg plekken waarna ik dan aan het werk kan

Misschien komt dat wel door je eigen IK. Zelfreflectie is lastig ik weet het ik heb er zelf ook last van. Maar soms is het best goed om jezelf eens een spiegel voor te houden.

Nederland is echt niet veel veranderd, ik durf zelfs te zeggen niet veranderd.

Je moet niet zo laten beinvloeden door de heersende opinie en gewoon je eigen weg gaan, met nadruk op eigen.

misschien kunnen spiertje toch zijn geloof met bijpassende normen en waarden geven....zijn gelijk alle mocros die nederlandse...afrikaanse...antilliaanse..chinese enz enz lastig vallen allemaal van straat geplukt

Mooi mooi, Go saudie arabie
Probeert tenminste de islamitische normen en waarden te behouden

spiertje weet weer alle aandacht te krijgen. heb dit topic een paar dagen links laten liggen maar na dat andere spiertjetopic moet ik er toch weer aan geloven. jij wil dat dus hier ook? nou daar ben ik voor

zijn jullie gelijk allemaal van straat geplukt

Ik reageer alleen op de tientalle moslimstopics die hier zijn
Zolang die constant en voortdurend worden gepost, zal ik nog reageren

ja ik begrijp dat je dan steeds je mening geeft zoals elk anders
dus eigenlijk moeten alle moslimtopics gewoon verbieden hier? is dat beter?
dat heb ik namelijk ook al een paar x voorgesteld. misschien moet ik maar wat contact gaan leggen met de moderators daar over.of misschien wil jij dat doen.
we worden het toch nooit met elkaar eens. dan kunnen we het gewoon over BB hebben

Agree, dan zou het hier een stuk rustiger worden denk ik
Net zoals vroeger, toen ik hier net kwam :)

hey spier, zit je niet in den haag???

Zeg Small Muscle Sixteen, is het niet iets voor jou om de politiek in te gaan en de sharia in Nederland in te voeren?

Ik vind het een strakke actie. Ik wordt ook helemaal gek van die mafketels die met hun mobieltje op volume 28 en hun jas met bontkraag over straat lopen. Afmaken dat tuig.

Hahaha en die Spiertje is gewoon een braaf moslimpje wat na zijn studie braaf een baantje zoekt in NL. "Na mijn studie ben ik weg" :roflol: Waar zou je heen willen dan jonge? Ik weet niet of je het weet maar in dat stuk woestijn waar jou zogenaamde broeders wonen valt niet zo veel te halen behalve een laag tandplak en een verdwaalde straat hond.

volgens mij lachen zowel spiertje als arnoldfan zich kapot zijn het gewoon normale mensen die es extreem willen doen op i-net...

spiertje is gewoon een aapje die denkt een mening te hebben maar aangezien hij altijd maar het woord van allah verkondigt is zijn EIGEN mening ver te zoeken, en nog iets spiertje je mag pas van je moslim "broeders" spreken als je samen met hun aan het front staat want dan zijn het je broeders :)
jij denkt nu een broeder van hun te zijn door via je mening de zogenaamde "normen en waarden" van je geloof te laten horen in een vrij land. :)

hier je score:
Internet held +10

Terug
Naar boven