- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Pas maar op. Anders slaat arnoldfan je nog op je bek.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas maar op. Anders slaat arnoldfan je nog op je bek.![]()

Ik bedoel dat de VS de koers de andere kant op zet.Om daar eens wat zaken recht te zetten.
denk dat de VS eens met zichzelf moet beginnen, criminaliteit anyone? 
De VSA moet zich idd eens wat meer met binnenland bezig gaan houden. De wapenwet strenger maken zou een goed begin zijn.
maar je kan beter ergens anders de "democratie" brengen dan je eigen land veiliger maken. die moorden op bijvoorbeeld universiteiten stellen natuurlijk niks voor![]()
Het gaat erom dat men in de meeste staten gewoon heel makkelijk wapens kan kopen en gebruiken. Dan weet jij ook dat zo iemand niet ver moet zoeken. De wet in Canada is veel strenger en daar zijn bijna geen doden door vuurwapens. Er is een duidelijk causaal verband tussen de wapenwet en de hoge criminaliteitcijfers door gebruik van vuurwapens in de VSA. Ook mooi aangetoond in films van Michael Moore (controversieel figuur, maar heeft op dit vlak gewoon 100% gelijk).Juist niet. Bijna alle recente shootings gebeurden in... een gun-free zone. Waar de dader dus van tevoren weet dat niemand terug zal schieten, aangezien de politie per definitie altijd te laat zal zijn.
Wel een beetje positief blijfen tegen je vriendjes he al is het nog zo moeilijk in deze situaties.
Sinds wanneer roept Bush op om elkaar af te schieten op universiteiten?
De USA is zeker geen paradijs maar vele malen beter dan Iran. Als je dat niet ziet, of durft toe te geven heb je eigenlijk niks te zoeken in onze beschaving.
wildersfan roept vanwege een zaak die met valentijn te maken heeft op tot het aanpakken van SA door de VS. Kerel, probeer eens niet zo bijdehand te doen. Die mong*len in Saudi Arabie mogen ze van mij vandaag nog opruimen maar verder boeit het me weinig wat voor idiote wetten en regels ze in dat land hebben. Wordt anders als ze die idiote wetten naar hier willen overbrengen d.m.v. Salafistische scholen.
Ik geef je gelijk, maar wil jij met de fiets naar je werk dan?

Ik geef je gelijk, maar wil jij met de fiets naar je werk dan?
maar je kan beter ergens anders de "democratie" brengen dan je eigen land veiliger maken. die moorden op bijvoorbeeld universiteiten stellen natuurlijk niks voor![]()
En die wapenwet krijg je er toch niet uit.Indd, moeten ze ook met hun eigen land bezig zijn.Voor zover het hun eigen land nog is.En die wapenwet krijg je er toch niet uit.
Ach ja, je begrijpt m'n punt. Ik vind 't zo frapant dat heel het Midden-Oosten en Moslimlanden, Moslimbewoners in het Westen een dikke veeg uit de pan krijgen van jan en allemaal wereldwijd maar SA met een teder pinkje benaderd wordt. Zelfs door Pro-Westerlingen die 'de wortel' willen aanpakken. Bush is lyrisch en voorzichtig, en zelfs Wilders past op als het om SA gaat.
Groen en wit, rust en zuiverheid. Onder die glinsterende laag ligt een droesem die tot op heden door geen enkele hoogwaardigsheids bekleder is aangewezen. Ze zweven daar blijkbaar tussen warmbloedigheid en ijzingwekkene meedogenloze opvattingen in SA.