Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond het wel aardige films idd, maar ik snap echt niet dat iedereen het zo ziek vind. Als je dat al ziek vind heb je niet veel gezien op horror gebied.
Vond het wel aardige films idd, maar ik snap echt niet dat iedereen het zo ziek vind. Als je dat al ziek vind heb je niet veel gezien op horror gebied.
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] ?

als je interrese hebt:
de eerste is Guinea Pig, de tweede en derde City of the living Dead, de vierde is Braindead en de vijfde weet ik niet, maar vond het wel leuk uitzien![]()

Hehe cool, ik vind dit toch een van de betere horror series van de moderne film. Maar hoe je het klaarspeelt om flauw te vallen en weggevoerd te moeten worden uit de bioscoop snap ik niet, waarom ga je dan kijken naar zulke film als je zo'n slappe vod bent![]()