MuscleMeat

Saw 3?

Ik pas

@Cyan, 4 januari in de NL bioscopen

Wel, hier is het alleszind suit(belgie)
Haloween special ofzoiets: 3 horrorfilm achter elkaar, nl saw 3, grudge 2 en texas chainsaw massacre: the beginning

Link als bewijs: Kinepolis Cinema

Vond het wel aardige films idd, maar ik snap echt niet dat iedereen het zo ziek vind. Als je dat al ziek vind heb je niet veel gezien op horror gebied.

Vond het wel aardige films idd, maar ik snap echt niet dat iedereen het zo ziek vind. Als je dat al ziek vind heb je niet veel gezien op horror gebied.

Geloof dat niemand zit te wachten op die homemovies van jou en Man Mountain, Rob.

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] ?

Toffe films!!

Voor alle usenet gebruikers: saw3

als je interrese hebt:

de eerste is Guinea Pig, de tweede en derde City of the living Dead, de vierde is Braindead en de vijfde weet ik niet, maar vond het wel leuk uitzien:D

mwa, als je net aan je bakkie kwark zit wordt je er niet zo heel blij van.
En toch moest ik alle linkies aanklikken.:P

ik heb deel 2 ook in slechte versie gezien!

heb ik veel spijt van gehad...

geniale films dienen enkelt in optimale kwaliteit bezichtigd te worden

Hehe cool, ik vind dit toch een van de betere horror series van de moderne film. Maar hoe je het klaarspeelt om flauw te vallen en weggevoerd te moeten worden uit de bioscoop snap ik niet, waarom ga je dan kijken naar zulke film als je zo'n slappe vod bent???

Ghehe. Dat is namelijk vrij simpel. In het merendeel van "dit soort gevallen" worden 1 of meerdere mensen ingehuurd om plotseling onwel te worden. Klinkt misschien raar maar is het niet. Mensen worden onwel --) ambulance --) oproer --) krantenkoppen --) populariteit --) trekken van belangstelling van de consument.
Heb er eens een keer een stukje over gelezen. Hetzelfde gebeurt bij cabaretiers. Ook daar worden mensen ingehuurd om extra te lachen. The oldest trick in te book.

OT: Saw 1 briljant door idd met name de psychologische kant en verassend einde, saw 2 vele malen minder, saw 3 zelfde als saw 2.

Ik pas

@Cyan, 4 januari in de NL bioscopen

op imdb staat 21dec.

ik wacht ook nog op betere kwaliteit ,cam is echt niet om aan te zien,

bij deel 1 was de amerikaanse retail dvd al bekant een jaar uit voordat die hier in de bios ging draaien, verwacht over een maand ofzo wel een goeie kwaliteit.

edit: imdb stond 21dec. nu 4 januari jah ,achja kijk em toch nie in de bios.

deel 4 komt trouwens ook

vette films allemaal.

True story.. ik zie dit meer als een soort 'thriller'-achtige film... Over the top gore tot je ervan moet lachen = horror.

Saw 1 was goed 2 von ik minder 3 wil ik nog zien!!!

Terug
Naar boven