AndroidHealthClinic

Saw 3?

zijn allemaal aparte rar files, hoe zet je deze inelkaar?

in mijn post ;)

Deel 3 schijnt de beste SAW van de reeks te zijn. Ik heb hem gister ff binnengehaald, maar meteen weer weggegooid. Gare kwaliteit, veelste donker. Ik wacht liever eventjes tot een goede versie, dan dat ik 2 cm van m'n scherm af moet zitten. Maar ben wel beniewd :D Vermaak me ondertussen met NFS Carbon.

Ben ook wel benieuwd, het zal iig een zeer twisted verhaal moeten hebben om nog interessant te zijn, dus de verwachtingen zijn hoog :)

Deel 3 schijnt de beste SAW van de reeks te zijn. Ik heb hem gister ff binnengehaald, maar meteen weer weggegooid. Gare kwaliteit, veelste donker. Ik wacht liever eventjes tot een goede versie, dan dat ik 2 cm van m'n scherm af moet zitten. Maar ben wel beniewd :D Vermaak me ondertussen met NFS Carbon.

hoezo schijnt dat zo te zijn? op imdb hebben saw 1 en 2 hogere score.

heb er net 1 gedownload en die gaat over de death tunnel, iets over een white disease geloof ik, deze is het niet lijkt me?

als je interrese hebt:

de eerste is Guinea Pig, de tweede en derde City of the living Dead, de vierde is Braindead en de vijfde weet ik niet, maar vond het wel leuk uitzien:D

5e is ook braindead. Guinea Pig heb ik ook gezien (flower of flesh and blood), die was idd wel sick. Meest sicke is denk ik toch wel salo. Maar ook cannibal holocaust doet het erg goed.

Terug
Naar boven