XXL Nutrition

scapino trainingshandschoenen e 3,50 perfect

Zit er een verdikking op de palm net onder je vingers?

Handschoentjes ??? das voor mietjes :D

Gewoon alles met het blote handje, pijn wordt vanzelf minder en dat extra eelt gewoon er weer af trainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
gloves

ja er zit een verdikking ja op die handschoenen
en kerel wat maakt het uit als ik niet met van die eeltklouwen wil rondlopen
waarom denk je dat je nooit met je handen aan een lekker zacht k*tje mag komen gast?

eelt mischien :cool: hahaha

???
rare shit, train gewoon met blote handen man

B.B. king zei:

Precies! Ik wil ook niet met eeltklouwen rondlopen. Weet nog goed toen ik nog geen gloves had. Man, ik kon het stuur van mijn fiets niet eens meer vasthouden.

ik heb wel dikke eeltklauwen.. 2 rijen onder elkaar per hand.. en wat kan mij nou schelen wat iemand anders daar van vind..

eric cartman says: respect my authority!!!!

B.B. king zei:
waarom denk je dat je nooit met je handen aan een lekker zacht k*tje mag komen gast?

Niet ouwehoeren , KLAUW IN DIE VOEG, DROOG ERIN, NAT ERUIT :D

'nuf said :cool:

B.B. king zei:

vrouwen moeten niet zeuren ;) en verder :kiss:

slabek zei:

Gewoon alles met het blote handje, pijn wordt vanzelf minder en dat extra eelt gewoon er weer af trainen ;)

sommige mensen krijgen hier gewoon minder snel last van
ik weet van mezelf dat ik meteen eelt heb, ik moet gewoon handschoenen dragen
ik denk dat het genetisch is, ook aan mn voeten heb ik het snel

Heb zelf geen handschoenen, maar lijkt me soms wel verdomd makkelijk. Denk bv. aan de lat-machine, hoe hard je ook knijpt, dat ding glijd je uit de vingers :mad:

Nagelvijltje erover en invetten die handen dan kunnen die handschoentjes de ton in

Eelt... HA ! ribbed for her pleasure. :rolleyes:

slabek zei:

Amen! we moeten meer mensen zoals jij hebben, :D die-hard tot in de botten! aight.

Ik vind het eelt best mee vallen, kwestie van de juiste grip, maar als je liever afwashandjes wilt ... be my guest.

handschoenen zijn voor mietjes!

wat lastig wordt is als je zulke dikke bulten krijgt dat je ze eraf scheurd :eek: maar voor het zover is elke dag ff je handen met alcohol deppen.. worden ze wat steviger van..

jezus, ik word strontziek van die opmerkingen van ''handschoenen zijn voor mietjes'', dat is gewoon je eigen keus, punt uit. ronnie draagt ze ook, iemand hier die hem een mietje vind? dat bedoel ik dus.. hou es op met de eeuwige gezeur...

on topic: thnx for the tip, zal es gaan kijken als deze af zijn:P

Terug
Naar boven