- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), 3 tshirts aan heeft zodat ie toch nog wat in volume wint. Gelijk squatriem bij borst training om terwijl het totaal geen nut heeft bij hem. Foute oude 'housebroek' aan en heuptasje erbij die niet om is maar in de hand meegaat. En dan komen de handschoentjes om de hoek kijken

slabek zei:handschoentjes of niet.. das gewoon persoonlijk. Maar vaak zie je van die typetjes de sportschool binnenkomen![]()
Zo'n eppo die niet getraint erruit ziet(hoeft ook niet maar ter voorbeeld ff), 3 tshirts aan heeft zodat ie toch nog wat in volume wint. Gelijk squatriem bij borst training om terwijl het totaal geen nut heeft bij hem. Foute oude 'housebroek' aan en heuptasje erbij die niet om is maar in de hand meegaat. En dan komen de handschoentjes om de hoek kijken
![]()
Snappie nu waarom er soms lacherig gedaan wordt over handschoentjes.. het zijn vooral de typetjes die iedereen wel kent die ze vooral dragen..
en btw, zelfs met handschoentjes heb ik nog een aardige eelt-verzameling
Rob zei:Handschoenen zijn voor mietjes..yeah right![]()
Alosf eelt een status middel is onder de bodybuilder ! hahaha![]()
"Hey Arie, hoeveel centimeter zijn jouwn biceps nu ?"
" Uuh 32 cm!, maar ik heb wel 20 cm eelt"
" Ok, respect!"
![]()
Who gives a ****, als je er baat bij hebt moet je ze dragen, heb je er geen baat bij dan draag je ze niet
Als bijvoorbeeld traint op de latpully vopor je rug en je hebt je handen op koud metaal dan kan het wel handig wezen.

)
echt jonge lekker warm en grip, wil je niet weten
lijkt me wel lache, beetje lol bij de fitness
? (zomaar idee)ga je gangrobberto21 zei:ik gebruik van die oma gebreiden wantenecht jonge lekker warm en grip, wil je niet weten
![]()
Neej geintje, gebruik wel handschoentjes, soms handig, soms niet, gaan et zweten en bij pull ups en pull downs flink minder. begrijp wat iedereen hier bedoelt met die kerels met heuptasjes, kheb ze nog niet gezien bij onslijkt me wel lache, beetje lol bij de fitness
![]()
Misschien topic starten of Do's and Dont's in een gym, dus wat je echt niet tof is en wat juist wel en bovendien handig? (zomaar idee)