AndroidHealthClinic

scapino trainingshandschoenen e 3,50 perfect

Zonder handschoentjes gewoon he. Word je wel gewoon.

handschoentjes of niet.. das gewoon persoonlijk. Maar vaak zie je van die typetjes de sportschool binnenkomen :(

Zo'n eppo die niet getraint erruit ziet(hoeft ook niet maar ter voorbeeld ff :D ), 3 tshirts aan heeft zodat ie toch nog wat in volume wint. Gelijk squatriem bij borst training om terwijl het totaal geen nut heeft bij hem. Foute oude 'housebroek' aan en heuptasje erbij die niet om is maar in de hand meegaat. En dan komen de handschoentjes om de hoek kijken :D

Snappie nu waarom er soms lacherig gedaan wordt over handschoentjes.. het zijn vooral de typetjes die iedereen wel kent die ze vooral dragen..

Persoonlijk vind ik handschoentjes best handig. Niet vanwege eelt, dat kan me nie schelen. Maar ik heb wel stevigere grip met handschoentjes.
Last van zweethandjes. :p :rolleyes:

Handschoentjes zijn idd voor mietjes, kweek een beetje eelt.

Gebruik anders stukjes schuurpapier in de eerste weken bij al je rug training :D

Na een paar maandjes zware trek en roei oefeningen heb je nergens meer last van.

Handschoenen zijn voor mietjes..yeah right :rolleyes:
Alosf eelt een status middel is onder de bodybuilder ! hahaha :D

"Hey Arie, hoeveel centimeter zijn jouwn biceps nu ?"

" Uuh 32 cm!, maar ik heb wel 20 cm eelt"

" Ok, respect!"

:D

Who gives a ****, als je er baat bij hebt moet je ze dragen, heb je er geen baat bij dan draag je ze niet :)
Als bijvoorbeeld traint op de latpully vopor je rug en je hebt je handen op koud metaal dan kan het wel handig wezen.

slabek zei:
handschoentjes of niet.. das gewoon persoonlijk. Maar vaak zie je van die typetjes de sportschool binnenkomen :(

Zo'n eppo die niet getraint erruit ziet(hoeft ook niet maar ter voorbeeld ff :D ), 3 tshirts aan heeft zodat ie toch nog wat in volume wint. Gelijk squatriem bij borst training om terwijl het totaal geen nut heeft bij hem. Foute oude 'housebroek' aan en heuptasje erbij die niet om is maar in de hand meegaat. En dan komen de handschoentjes om de hoek kijken :D

Snappie nu waarom er soms lacherig gedaan wordt over handschoentjes.. het zijn vooral de typetjes die iedereen wel kent die ze vooral dragen..

ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het toch wat eentonig, handschoentjes = mietje.. voel me dan ook aangesproken aangezien ik ze ook draag:P en btw, zelfs met handschoentjes heb ik nog een aardige eelt-verzameling:P

Rob zei:
Handschoenen zijn voor mietjes..yeah right :rolleyes:
Alosf eelt een status middel is onder de bodybuilder ! hahaha :D

"Hey Arie, hoeveel centimeter zijn jouwn biceps nu ?"

" Uuh 32 cm!, maar ik heb wel 20 cm eelt"

" Ok, respect!"

:D

Who gives a ****, als je er baat bij hebt moet je ze dragen, heb je er geen baat bij dan draag je ze niet :)
Als bijvoorbeeld traint op de latpully vopor je rug en je hebt je handen op koud metaal dan kan het wel handig wezen.

amen :p

Ik vind het ook maar voor mietjes maar iedereen doet wat ie wil natuurlijk :)

Ik draag handschoentjes en ben er trots op :D

als mijn grip 'op' is na een paar oefeningen dan pak ik mijn straps erbij of wat magnesium.

Maar tis hetzelfde als squatten met een handdoekje om de halter.. gewoon ff pijnlijk maar na een tijdje is het weg.

En als je echt last hebt van eelt dan is zo'n puimsteentje ook een goede oplossing ff onder de douche flink schuren en je krijgt weer baby zachte handjes..

Ik heb ze ook maar gekocht, voor 3,50 wil ik het wel eens proberen, al heb ik er een hard hoofd in dat het een verbetering van mijn training zal geven. Als ik al last heb van eelt dan is dat op het op het een na bovenste kootje van mijn middelvinger (net onder het bovenste gewrichtje dus)

(maar ik blijf het voor mietjes vinden, trouwens, tights zijn ook voor mietjes, vooral lange gele, dus Ronnie is een vreselijk groot mietje :))

Haha waar ik train is ook zon vent met een heup tasje, ja een heuptasje ??? handschoentjes en maar kreunen, zodat iedereen hem hoort hahaha :D
Voor mij geen handschoentjes, is niet fijn

ik gebruik van die oma gebreiden wanten :p echt jonge lekker warm en grip, wil je niet weten :D
Neej geintje, gebruik wel handschoentjes, soms handig, soms niet, gaan et zweten en bij pull ups en pull downs flink minder. begrijp wat iedereen hier bedoelt met die kerels met heuptasjes, kheb ze nog niet gezien bij ons :D lijkt me wel lache, beetje lol bij de fitness :)

Misschien topic starten of Do's and Dont's in een gym, dus wat je echt niet tof is en wat juist wel en bovendien handig :)? (zomaar idee)

robberto21 zei:
ik gebruik van die oma gebreiden wanten :p echt jonge lekker warm en grip, wil je niet weten :D
Neej geintje, gebruik wel handschoentjes, soms handig, soms niet, gaan et zweten en bij pull ups en pull downs flink minder. begrijp wat iedereen hier bedoelt met die kerels met heuptasjes, kheb ze nog niet gezien bij ons :D lijkt me wel lache, beetje lol bij de fitness :)

Misschien topic starten of Do's and Dont's in een gym, dus wat je echt niet tof is en wat juist wel en bovendien handig :)? (zomaar idee)
ga je gang:D

hmmm.. ik heb het vandaag geprobeerd. Als ik al ergens last van mijn handen krijg is het bij het deadliften (RDL). Dus handschoentjes aan en de stang vastgepakt...nou, dat is dus helemaal niks. De stan is door de ahndschoentjes en de kussentjes een stuk dikker en dus veel minder goed vast te pakken. Mooi niet dus. Jammer van die 3,50... Misschien kan ik ze alleen tussen de setjes door dragen, zodat ik er dan nog een beetje stoer uit zie ?

Bij ons is ook iemand die traint met en heuptasje, maar wie zegt er wat van tegen een ex wedstrijd bodybuilder (Hongarije geloof ik). Swah, de spieren tellen, de rest is bijzaak.

Wat een dom gelul, handschoenen voor mietjes. Ik vind eelt smerig en het voelt niet lekker aan. Als dat met handschoenen opgelost is doe ik dat.
Doet het pijn om zonder handschoenen trainen? de enige reden is grip en geen eelt.
Je traint toch ook om een mooi lichaam te krijgen zonder werkklauwen.
Waarom eelt weghalen als het ook makkelijk te verkomen is?

die handschoentjes zorgen niet bepaald voor een verbetering van je eigen grip, ze zorgen dat je zelf minder grip nodig hebt, op den duur is het dus geen goede oplossing die dingen, ik heb ze eerst ook altijd gedragen hoor, maar ben er wel vanaf gestapt. Doe nu evenveel zonder handschoentjes als met. Als je zoveel last van je handen krijgr bij bv lat pull down, moet je gewoon meer aandacht aan je grip besteden, dus begin maar eens te trainen zonder handschoentjes.

Ik heb dus juist duidelijk minder grip met handschoentjes dan dat ik het ijzer zelf tegen mijn hand voel omdat ik mijn hand net iets minder kan sluiten.

Terug
Naar boven