MuscleMeat

Schade van een kuur

Ano_125197

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
27
Lengte
1m75
Morgen,

Ik heb 2 kuurtjes gedaan in de afgelopen 2 jaar.

De eerste kuur was epistane puur om te proberen. Hieraan had ik een gyno overgehouden (lichte).

Een dik jaar later heb ik mijn eerste inject kuur gehad dat was test only 300mg ew.

Met deze kuur is de gyno aan de linker kant fors gegroeit.

Deze laat ik dus binnenkort verwijderen.

Als ik hersteld ben en weer een tijd train zou ik misschien weer willen kuren. Maar nu komt mijn vraag.

Naast de gewone bijwerkingen van een anabolen kuur dus:
Acne
Gyno
Haaruitval
Verhoogde bloeddruk
Erectie stoornissen
Etc.

Is het ook mogelijk dat je door anabolen gebruik rare aandoeningen kan krijgen inwendig dus bijv aan organen etc. ??

Meer risico op bijv lever kanker of weet ik veel ja van alles?

Info linkjes worden gewaardeerd!

Mvg

Weer epistane gyno . typisch he.... Maar in ieder geval als je kanker krijgt/heb dan gaat het erg snel ermee voor
de rest weet ik het niet. Als je normaal kuurt en nakuurt zal dat minimaal zijn.
Succes met je operatie kerel hoop dat het goed gaat.

Acne
Gyno
Haaruitval
Verhoogde bloeddruk
Erectie stoornissen
Etc.

Deze bijwerkingen had je volgens mij allemaal kunnen voorkomen door goede A:E balans (door mast of primo toe te voegen), tenminste ik heb nu enkel heel licht acne en voor de rest nergens last van.

Ben momenteel bezig met een onderzoek of het gebruik van anabolen het gevolg is van retardatie of dat retardatie het gevolg is van het gebruik van anabolen want ik zie in sommige gevallen wel een verband.

Ik laat het je weten.
groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Weer epistane gyno . typisch he.... Maar in ieder geval als je kanker krijgt/heb dan gaat het erg snel ermee voor
de rest weet ik het niet. Als je normaal kuurt en nakuurt zal dat minimaal zijn.
Succes met je operatie kerel hoop dat het goed gaat.
Thanks gozer!
Yes epistane is raar spul

Ben momenteel bezig met een onderzoek of het gebruik van anabolen het gevolg is van retardatie of dat retardatie het gevolg is van het gebruik van anabolen want ik zie in sommige gevallen wel een verband.

Ik laat het je weten.
groetjes
Interressant! Ik denk zelf wel dat je door anabolen mentaal veranderd. Ik merkte bijv. dat ik meer zelfvertrouwen had, zat super in mn vel (alpha man gevoel) en ik dacht dat ik elke meid kon pakken die ik wou ( had zelf wel een vriendin toen haha).

Je hoort vaak dat je na de kuur in een dip komt dit is dus imo. gewoon psychisch..

wat bedoel je met "gewoon psychisch"? Dat het puur een idee is? Kan komen door regulatie van chemische stoffen in je hersenen, daar heb je geen controle over. Je kan niet door puur positief denken dat doorbreken.

Ja, er zitten risico's aan zoals het falen van vitale organen bij hoge doseringen en langdurig gebruik. Alleen is het onmogelijk aan te tonen hoe groot, vergroot, dat risico wordt door allerlei factoren. Je kan niet mensen willekeurig indelen in een controle groep en gebruikersgroep en ze 20 jaar anabolen te nemen en verder alle andere variabelen standardiseren. Maar dat het een verhoogd risico geeft op falen van organen is voldoende aannemelijk.

Dit geeft wel redelijk evenwichtig een beeld:

Maar is tegelijkertijd sensationele troep.

Interressant! Ik denk zelf wel dat je door anabolen mentaal veranderd. Ik merkte bijv. dat ik meer zelfvertrouwen had, zat super in mn vel (alpha man gevoel) en ik dacht dat ik elke meid kon pakken die ik wou ( had zelf wel een vriendin toen haha).

Je hoort vaak dat je na de kuur in een dip komt dit is dus imo. gewoon psychisch..

oh man:roflol::roflol::roflol:

Deze bijwerkingen had je volgens mij allemaal kunnen voorkomen door goede A:E balans (door mast of primo toe te voegen), tenminste ik heb nu enkel heel licht acne en voor de rest nergens last van.
Dus jij wilt nu zeggen doordat je mast toevoegt heb je minder kans op acne , ondanks dat mast een sterke androgeen is en dht afgeleide is ? Ik denk dat je beter geen advies kunt geven want mast zal misschien androgeen oestrogeen ratio verbeteren maar zeker bijwerkingen geven als acne , haaruitval indien je zonder mast deze bijwerkingen ook ondervind

Dus jij wilt nu zeggen doordat je mast toevoegt heb je minder kans op acne , ondanks dat mast een sterke androgeen is en dht afgeleide is ? Ik denk dat je beter geen advies kunt geven want mast zal misschien androgeen oestrogeen ratio verbeteren maar zeker bijwerkingen geven als acne , haaruitval indien je zonder mast deze bijwerkingen ook ondervind

Als je gevoelig ervoor bent inderdaad niet nemen

Dit verschilt per persoon, zelf ben ik mentaal vanaf het begin tot nu m'n 2e week van m'n pct niks veranderd. Alleen m'n libido was ON absurd hoog en nu weer aardig op zijn oude niveau. Denk dat sommigen zich ook meer 'alpha' voelen door de gedachte alleen al(wat je vaak merkt als ze het de eerste dagen al 'voelen').

Dit verschilt per persoon, zelf ben ik mentaal vanaf het begin tot nu m'n 2e week van m'n pct niks veranderd. Alleen m'n libido was ON absurd hoog en nu weer aardig op zijn oude niveau. Denk dat sommigen zich ook meer 'alpha' voelen door de gedachte alleen al(wat je vaak merkt als ze het de eerste dagen al 'voelen').
Meer placebo effect dus

Morgen,

Ik heb 2 kuurtjes gedaan in de afgelopen 2 jaar.

De eerste kuur was epistane puur om te proberen. Hieraan had ik een gyno overgehouden (lichte).

Een dik jaar later heb ik mijn eerste inject kuur gehad dat was test only 300mg ew.

Met deze kuur is de gyno aan de linker kant fors gegroeit.

Deze laat ik dus binnenkort verwijderen.

Als ik hersteld ben en weer een tijd train zou ik misschien weer willen kuren. Maar nu komt mijn vraag.

Naast de gewone bijwerkingen van een anabolen kuur dus:
Acne
Gyno
Haaruitval
Verhoogde bloeddruk
Erectie stoornissen
Etc.

Is het ook mogelijk dat je door anabolen gebruik rare aandoeningen kan krijgen inwendig dus bijv aan organen etc. ??

Meer risico op bijv lever kanker of weet ik veel ja van alles?

Info linkjes worden gewaardeerd!

Mvg

welk merk epistane had je gebruikt?

Nee je gaat er geen kanker van krijgen nee zolang je niet de idioot gaat uithangen.

Dikke onzin, als je een androgeen als mast toevoegt word je alleen maar sneller kaal, en heb je sneller last van acne.
Hoge bloedruk krijg je als je lang on bent met bepaalde stoffen. Bold of tren doet dit altijd bij mij no matter what.

Dikke onzin, als je een androgeen als mast toevoegt word je alleen maar sneller kaal, en heb je sneller last van acne.
Hoge bloedruk krijg je als je lang on bent met bepaalde stoffen. Bold of tren doet dit altijd bij mij no matter what.

Dat is persoonsgebonden. Velen zullen nooit kalen en amper acne krijgen. Het gaat ook niet zozeer om gewoon toevoegen, maar opzich een kuur opstellen met een goeie A:E imo.

Dat is persoonsgebonden. Velen zullen nooit kalen en amper acne krijgen. Het gaat ook niet zozeer om gewoon toevoegen, maar opzich een kuur opstellen met een goeie A:E imo.
in you "imo" want jij weet dat vast uit ervaring met je 500 test e kuurtjes

Beste sporters,

Voor een artikel over anabolen ben ik op zoek naar een fanatiekeling die (anoniem) met mij over anabolen wil praten en het toestaat dat ik mooie foto's maak van de vooruitgang tijdens een kuur(hier zal je hoofd dan niet op staan ivm privacy). Wil je mij helpen en kan je mij meer vertellen over anabolen en jouw ervaringen hiermee, stuur me dan even een berichtje en dan kunnen we de detaills bespreken!

Ik hoop dat iemand zin heeft om een mooie foto reportage met mij te maken!

Terug
Naar boven