XXL Nutrition

schatting bodyfat %

nonzero

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
hot body tegen de zomer!

hey
ik ben 16 geworden in maart mijn doel is om een gespierd lichaam te krijgen, niet echt om een bodybuilder te worden.
ik zou graag een 6pack krijgen maar ik eet heel graag zoet
ik zou graag willen weten hoe ik dat vet wegkrijg en op hoeveel jullie mijn bodyfat schatten.

ook zou ik graag weten wat jullie van mijn pecs vinden. ik heb nooit weights gelift voor pecs, enkel push ups

pics:
v3ggn6.jpg

detlqr.jpg

1t6eky.jpg

Laatst bewerkt:
11-12

Ja tussen de 11% en 13% vet

Waarom altijd die vraag van schat mijn bf% ???
Als je dit wil weten laat je dit meten. Maar uiteindelijk is dit niet belangrijk want het gaat erom of jij tevreden met je bf of niet en dus niet het getalletje dat daarbij hoort.

19%

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

gewoon meten dus valt nooit te schatten!

10-11

10% niet minder

vragen naar een schatting hier op dbb lijkt mij betrouwbaarder dan een vetmeting.

vragen naar een schatting hier op dbb lijkt mij betrouwbaarder dan een vetmeting.

hehe idd, ik snap ook niet wat het doel is als je zo'n topic aanmaakt. Wat zou het veranderen als je wist dat je bf 11% of 15% is volgens andere members?
Basseer je daarop dat je gaat cutten of bulken ofzo?
Of als iemand 9% zegt ga je dan denken, ja ik ben ripped. En als ze 15% zeggen dat je dan denkt...ik moet maar eens gaan cutten.?

Gebruik gewoon de spiegel, die liegt niet:)

Zelfde geldt voor topics over "ben ik ecto/endo/meso", wat maakt het een drol uit wat je bent. Alsof je je voeding of training gaat helemaal gaat aanpassen a.d.h.v. je lichaamstype.

Laatst bewerkt:
% of 10-12.

denk 12 misschien iets lager

ik ben 16 geworden in maart mijn doel is om een gespierd lichaam te krijgen, niet echt om een bodybuilder te worden.
ik zou graag een 6pack krijgen maar ik eet heel graag zoet
ik zou graag willen weten hoe ik dat vet wegkrijg en op hoeveel jullie mijn bodyfat schatten.

ook zou ik graag weten wat jullie van mijn pecs vinden. ik heb nooit weights gelift voor pecs, enkel push ups
misschien had je beter een andere titel gekozen voor je topic, dan zou je antwoord krijge op je andere vragen:p

Laatst bewerkt:
10,2 denk ik

ik denk ongeveer 10,36 %

Who gives a ****.

Terug
Naar boven