Boscus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Pfff iedereen met ogen in zijn kas ziet dat dit 10,35% is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pfff iedereen met ogen in zijn kas ziet dat dit 10,35% is![]()
Als je er niks van snapt zeg dan niks
---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------
Denk ik ook
ja simpele
---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------
ik snap dat niet

Ik zat er 1% langs denk ik
ff om topic: Ik snap dat dus niet, laat het meten met een tang, weet tot achter de komma wat het is en pas je doelen er op aan. Klaar.
deeehhh haha ik denk dat het rond de 11-12% zit. Maar idd laat het gewoon met een tangetje meten heb je zekerheid..Dus jij denkt 18%deeehhh haha ik denk dat het rond de 11-12% zit. Maar idd laat het gewoon met een tangetje meten heb je zekerheid..

Je hebt zelf niet eens door hoe onnozel je bent volgens mij![]()
Je hebt zelf niet eens door hoe onnozel je bent volgens mij![]()

haha jonge. Ik geef je toch gelijk. Jij zegt maar wat (in dit geval 19%) omdat je het niet zo kunt schatten/weten, en dat ts het moet laten meten.
Dat BVE niet snapt dat je maar wat zegt en niet een serieuze schatting doet is idd onnozel van hem. Heb het helemaal niet over jou. Maar laat maar![]()

haha jonge. Ik geef je toch gelijk. Jij zegt maar wat (in dit geval 19%) omdat je het niet zo kunt schatten/weten, en dat ts het moet laten meten.
Dat BVE niet snapt dat je maar wat zegt en niet een serieuze schatting doet is idd onnozel van hem. Heb het helemaal niet over jou. Maar laat maar![]()