Fitness Seller

Schema-Aan te Komen

Zulu

Novice
Waardering
0
Hallo mensen, ik wil een eigen voedingsschema maar heb totaal geen verstand in wat voor voedsel-wat in zit.. bij wie kan ik een voedingsschema laten maken?.. kan ik dat aan de dokter vragen ?.. of aan de fitness-instructeur..?.. of iemand anders ?..

groetjes,

een schema moet je idd zelf maken, want jij weet het beste wat je wel en niet lust en wanneer je tijd hebt voor een maaltijd enz. Je kan hem hier tonen zodat die door anderen beoordeeld kan worden.

Eet in de eerste plaats gezond en eiwitrijk eten
Kip, rijst, melk, kwark, vis, water, eieren, yoghurt, volkoren brood, groente, fruit..
Ongezond: Frituur, mcdonalds, hamburgers, snoep, koek, dessert, alle frisdranken, alcohol, suiker, ijs, kebab...

• Topic Starter Topic Starter
ja,dat is mijn probleem ook.. als jullie me de namen van het 'voedsel' zelf kunnen vertellen..weet ik wat ik moet halen en opeten.. om wat aan tekomen en gezond is af te trainen naar spier.. dat weet ik dus niet.. en als iemand een link heeft of een rijtje kan maken met alle namen van het voedsel wat ik moet nemen.. zou al mijn problemen verholpen zijn..

groetjes,

Edit: Ik gebruik ROA-tabletten.. ik heb niks met de lever ofso.. maar mag ik wel eiwitten?.. gewoon vraagje voor de duidelijkheid.. weet er verder niks van af.

waarom kijk je anders niet naar andere voedingsschema's die hier op de site staan. heb je meteen een lijst en kan je tevens veel van leren.

Terug
Naar boven