vdH
Novice
- Waardering
- 0
Tot mijn grote verbazing heeft mijn sportschool 'out of the blue' een instructeur aangeschaft! Ik ren dus gelijk naar die kerel toe om te testen in hoeverre ik hem serieus moet nemen. Wat blijkt.... aardige kerel, en boordevol ideeen over schema's.
Voor mij stelde hij dit schema op, omdat ik 3 dagen per week spiermassa train, maar met de fullbody die ik deed toch meer het uithoudingsvermogen van de spiergroep trainde. Dus:
Maandag
Borst:
4 oefeningen (variatie voor de juiste prikkeling) waarvan elk 3 sets in pyramide-style 12-10-8 (en voor een viede set 6)
Triceps:
3 oefeningen (variatie) waarvan elk 3 sets in pyramide style
Buik:
1 oefening (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe)
Woensdag .
Benen:
4 oefeningen (balans tussen hamstrings/kuiten/quads/glutes) van elk 3 a 4 sets in pyramide style
Biceps:
3 oefeningen (variatie) waarvan elk 3 sets in pyramide-style
Buik:
1 oefening (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe).
Vrijdag.
Rug:
4 oefeningen (variatie) met weer 3 sets elk in pyramide style.
Schouders:.
3 oefeningen (varierend) met elk 3 sets in pyramide style .
Buik:
1 oefeningen (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe)
Wat vinden jullie van de verdeling van de spiergroepen over de dagen? heb al een aantal maanden fullbody achter de rug en ben toe aan wat nieuws.
Voor mij stelde hij dit schema op, omdat ik 3 dagen per week spiermassa train, maar met de fullbody die ik deed toch meer het uithoudingsvermogen van de spiergroep trainde. Dus:
Maandag
Borst:
4 oefeningen (variatie voor de juiste prikkeling) waarvan elk 3 sets in pyramide-style 12-10-8 (en voor een viede set 6)
Triceps:
3 oefeningen (variatie) waarvan elk 3 sets in pyramide style
Buik:
1 oefening (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe)
Woensdag .
Benen:
4 oefeningen (balans tussen hamstrings/kuiten/quads/glutes) van elk 3 a 4 sets in pyramide style
Biceps:
3 oefeningen (variatie) waarvan elk 3 sets in pyramide-style
Buik:
1 oefening (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe).
Vrijdag.
Rug:
4 oefeningen (variatie) met weer 3 sets elk in pyramide style.
Schouders:.
3 oefeningen (varierend) met elk 3 sets in pyramide style .
Buik:
1 oefeningen (af te wisselen met de oefening die ik op de andere dagen doe)
Wat vinden jullie van de verdeling van de spiergroepen over de dagen? heb al een aantal maanden fullbody achter de rug en ben toe aan wat nieuws.

)