AndroidHealthClinic

Schema beordeling sugessties ? (snel resultaat)

retestreak

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
18%
Zoals in het titel staat wil ik graag meningen horen van anderen over mijn trainingschema.. Mijn doel is bb er worden.. Zou ik met dit schema het goed kunnen doen?

IMG_20140304_112000.jpg

Als je bber wilt worden hoef je geen snel resultaat gaat jaren overheen, wat je schema betreft die kan ik helaas niet bekijken

met alleen een trainingsschema wordt je geen bber jongen.
Lees je op dit forum eens in over voeding, oefeningen en kijk naar andere schema's.

Dit schema vind ik niet super..

• Topic Starter Topic Starter
met alleen een trainingsschema wordt je geen bber jongen.
Lees je op dit forum eens in over voeding, oefeningen en kijk naar andere schema's.

Dit schema vind ik niet super..

Je weet duidelijk niet wat ik allemaal al weet :) ik eet en leef als een hardcore athleet..
Enigste waar ik minder over weet is een trainingschema.. Vandaar de thread.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Kun je mijn vraag even niet serieus nemen ? Ik weet dat mijn vraag slecht is gesteld .. Ik wou snel een thread opzetten... Maar geez geef een kans gvdme! Ik word hier zo kwaad over dat mensen meteen denken dat anderen niks weten en dat zij zelf alles weten

Het is inderdaad geen goed schema. Zonder verder in details op te gaan kan ik je wel adviseren om eens wat onderzoek naar fullbody of upper/lower body routines te doen. En dan vooral als beginner zijnde is fullbody het meest interessant.

Wie heeft jouw schema gemaakt beachboy?

Beter neem je een schema wat werkt ipv zelf wat in elkaar te flansen.

:roflol:

You got so much to learn young padawan.

Lol op jouw reactie ... Allemaal commerciele mensen niemand die echt helpt... Waar vind ik nou iemand die ongeveer als mij was of is en waarbij het heeft gewerkt ?
Btw ik denk toch dat ik verder moet gaan met beachbody programmas

Lol op jouw reactie ... Allemaal commerciele mensen niemand die echt helpt... Waar vind ik nou iemand die ongeveer als mij was of is en waarbij het heeft gewerkt ?
Btw ik denk toch dat ik verder moet gaan met beachbody programmas

Wat is een beachboyprogramma nou weer? Kom je uit belgie oid?

Ja daar ga je al, ik hoop voor je dat het je niks gekost heeft :roflol:

Naja 34,50 per maand .... Voor de abbo en gratis schema.. Ik ben tevreden met de sportschool aleen ja de schema twijfelde ik over aangezien meestal 2 spiergroepen per training dag word genomen

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Wat is een beachboyprogramma nou weer? Kom je uit belgie oid?

Beetje offtopic , maar kijk maar naar mijn geposte thread mijn insanity resultaat onder post je fotos... Het is een bedrijf dat bekend staat voor de resultaten dat het geeft. Het heeft velen programmas w.o : insanity , p90x , t25.
En ik kom uit brabant

Ik zou gewoon lekker beginnen met Full body opzet, starting strength 5x5 is een goede, misschien eentje van Victor Mooren.

Compounds goed onder de knie hebben en zodra je daar genoeg ervaring mee hebt uitbreiden met isolatie oefeningen. Een goede basis is, net als met voeding, een pre en ga je later veel profijt mee hebben met je isolatie oefeningen. :)

Ik zou gewoon lekker beginnen met Full body opzet, starting strength 5x5 is een goede, misschien eentje van Victor Mooren.

Compounds goed onder de knie hebben en zodra je daar genoeg ervaring mee hebt uitbreiden met isolatie oefeningen. Een goede basis is, net als met voeding, een pre en ga je later veel profijt mee hebben met je isolatie oefeningen. :)

Bedankt , hier kan ik iets mee!!

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Hoe weet ik waneer ik het goed onder de knie heb ?
Want ik ben iemand die alles snel moet kunnen lol

Bedankt , hier kan ik iets mee!!

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Hoe weet ik waneer ik het goed onder de knie heb ?
Want ik ben iemand die alles snel moet kunnen lol

Geduld is een schone zaak, spiergroei en progressie gebeuren niet op basis van weken, maar maanden en jaren. Oefeningen als squats op 1,5x je lichaamsgewicht, deadlift 2x je lichaamsgewicht, dat soort progressie moet je toch wel gaan maken. Begin met een gewicht dat je makkelijk 3x5 kunt doen, en elke training met 2,5 kilo verhogen. Vooral op techniek letten, gewicht is niet alles.

Niets overhaasten, daar heb je helemaal geen fluit aan, uitvoering > gewicht.

Terug
Naar boven