AndroidHealthClinic

Schema Clenbuterol

Clen kan je beter niet langer dan 2 a 3 weken achter elkaar gebruiken. Alleen als je stopt met clen kan je wer extra snel vet bij krijgen (omdat je geen beta stimulatie hebt en je receptoren dus afgestompt zijn). Dus heb je er nog niet veel aan. Vandaar dat je het dus het beste alleen de laatste 2 (hooguit 3) weken voor een wedstrijd kan nemen. Om dus helemaal droog te komen.

Dan kan je dat toch afwisselen met een gewone fatburner?

• Topic Starter Topic Starter
ze raden dan ook wel de ecy stack aan in die 2weken rust..
maar aan de andere kant is het ook wel verstandig om rust te geven om de receptoren weer te laten herstellen..

ja , maar kom je dan weer niet in die 2 weken vet aan zoals brutuz zegt?

Ik denk niet dat je in vet aan zult komen als je dan toch al in de cut zit en je dieet in orde is en je gewoon cardio doet... en vooral niet gaan smokkele dat is denk het belangrijkste..

k zit nu aan het einde van mijn eerste week.. dus heb zelf ook geen verdere ervaring met dat spul...

je moet je lichaam ook gewoon de rust geven om te herstellen.. want in die 2 weken on .. maakt het al overtoeren..

ze raden dan ook wel de ecy stack aan in die 2weken rust..
maar aan de andere kant is het ook wel verstandig om rust te geven om de receptoren weer te laten herstellen..

Precies. Daarom gebruik je dus die 2 weken niets (dus ook geen ecy). Maar deze 2 weken zijn dus contraproductief omdat je dus sneller vet kan bijkomen dan normaal (omdat er in die 2 weken meer alpha dan beta receptoren bezet zijn).

Je kan dus gewoon veel beter efedrine + caffeine nemen inplaats van clenbuterol. Alleen dus de laatste 2 weken voor een wedstrijd om het laatste beetje eruit te persen.

ik denk dat clenbuterol veel meer effect heeft dan de ecy stack , maar ja dat is ieder zijn mening...

de weken dat je off bent moet je gwn zorgen dat je niet verkeerd gaat eten maar dat moet toch te doen zijn..?

Terug
Naar boven