XXL Nutrition

schema van me

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
week 1-5 test prop.100mg/eod
week1-10 sustanon 500mg week
week1-10 deca 200mg week
week 12-15 nolvadax 50/25/25/25
wat vinden jullie hier van

ok, je bent 20 jaar zie ik.

Misschien dat je nog andere info kan geven? Hoelang train je al, wat zijn je stats? etc.

bigshady zei:
week 1-5 test prop.100mg/eod
week1-10 sustanon 500mg week
week1-10 deca 200mg week
week 12-15 nolvadax 50/25/25/25
wat vinden jullie hier van

PROP TOT WEEK 4

DECA KAN WEL WAT HOGER EN WAAROM GEEN FRONT DAN SLAAT IE VEEL LATER IN ALS DE TEST.

EEN WEEK LATER BEGINNEN MET DE NOLVA 40/40/20/20

WAAROM GEEN HCG ERBIJ ZOU IK WEL DOEN ZEKER MET DECA

Ziet er netjes uit, je kan die nolva best wel 4 weken pakken want in SUS zitten zowel kort als langwerkende esters dus ipc prima als je die 4 weken pakt. deca zou ik lekker zo houden kan naar de 400 toe maar dan heb je wel weer meer kans dat uwe nootjes flink in de krimp gaan :D

seeker zei:
PROP TOT WEEK 4

DECA KAN WEL WAT HOGER EN WAAROM GEEN FRONT DAN SLAAT IE VEEL LATER IN ALS DE TEST.

EEN WEEK LATER BEGINNEN MET DE NOLVA 40/40/20/20

WAAROM GEEN HCG ERBIJ ZOU IK WEL DOEN ZEKER MET DECA

Als je de sus voor enth vervangt en je neemt de eerste 4 weken prop hoef je niets te frontloaden, als je d-boll of oxy's neemt ga je toch ook niet alleen je deca frontloaden en je test niet :thumbs:

Heeft niemand in de gaten dat test prop óók nogeens in Sustanon zit, dus al met al een VÉÉL TE ZWAAR aandeel van de testosteron; MÉÉR DAN EEN GRAM PER WEEK!!!

Vervolgens krijgen we de Deca die met een minimale hoeveelheid van 200mg/week staat genoteerd en dan begin ik me af te vragen wie er op zulke ideeen kan komen....goed dat je je kuur hier ter inzage neerzet, dan kun je em nog even rigoreus veranderen want dit is in mijn ogen echt verkeerd.

Was ik door de consternatie bijna vergeten om mijn tip neer te zetten:

Week 1/10 Deca 200mg/week
Week 1/10 Sust 500mg/week

Lekker 'plain and simple' en oh zo effectief.
Hou je Nolva bij de hand en denk aan je HCG!
(Voor HCG check de andere thread op dit forum)

DBC01 zei:
Was ik door de consternatie bijna vergeten om mijn tip neer te zetten:

Week 1/10 Deca 200mg/week
Week 1/10 Sust 500mg/week

Lekker 'plain and simple' en oh zo effectief.
Hou je Nolva bij de hand en denk aan je HCG!
(Voor HCG check de andere thread op dit forum)

Goed gesproken DBC, alleen zou jij niet kiezen om te laden met 750 sus ik weet dat sus ook korte esters bevat maar een laden is wel lekker toch :eyebrow:

Laatst bewerkt:
ja maar dan laad je dus ook met de prop. die in de sust zit...

Begrijp sowieso niet waarom je naast sust. nog es prop wil gaan zetten....
Kan je wel vertellen dat sust met deca tezamen redelijk heftig is... zou zeker dan ook iets van proviron in je kuur gooien...
Anyway, ik maak op uit het bovenstaande dat je 20 jaar ben,,, Er vanuitgaande dat je natuurlijk al jaren traint... en volledig op je top/plateau zit... kan ik je toch ergens adviseren de sust te vervangen voor test enanthaat... en ipv de deca misschien de boldenone...

maarja, dat is maar mijn verhaal...

jw

Op basis van wat we van je weten kunnen we nooit een normaal advies geven. Wat is je lengte, je gewicht, je vet%, hoe lang train je, wat is je doel, hoe ziet je kuurverleden eruit, enz??

• Topic Starter Topic Starter
hehe nee ik train net 2 jaar

ma ben flink gegroeit in 2 jaar tijd ma bedankt voor de tips ik weet er zelf nog niet veel van ma check elke dag internet voor die shit ma alles over die shit leer je niet in een paar maanden komt met de jaaren wat et beste is een maatje van em maakt de schemas aaltijd voor me

ik ben 1,85 groot weeg 95 kilo 13 % vet train 2jaar van 72 kilo na 95 gegaan me doel is zoals ronny cole man te worde kuur verleden = 1dbol kuur nadetijd dubbele dosic d-bol nadetijd nog testeron + deca gebruikt 8 weken kuur

Jij moet helemaal niet kuren. Sorry, maar aan dit soort onzin ga ik me kostbare tijd niet verspillen.

wat zijn jou gewicht en lengte soolrive en hoelang train je weet je jij wist ook niet alles in et begin dat komt later dat leer je niet in paar maand of in jaartje dat komt met de jaaren

bigshady zei:
wat zijn jou gewicht en lengte soolrive en hoelang train je weet je jij wist ook niet alles in et begin dat komt later dat leer je niet in paar maand of in jaartje dat komt met de jaaren

Vandaar dat je er nog niet aan had moeten beginnen. Eerst weten wat het met je doet dan pas de keuze maken of je er uberhaupt aan wilt beginnen.

ey ik doe temisnte wat aan me lichaam de meeste jongens van me leeftijd 20 die zuipe ze klem ma wat jonge je denkt dat je alle verstand hebt dat je de man bent jou zou ik wel eens op straat willen tegen kommen had ik je kop van je romp getrokken

ja weet et jimbo ma ik was 72 kilo en wou snel groot worden nu weet ik de risicos enzo toen niet wou aleen ma groot worde ma nu doe ik et verstandig wil zo veel mogelijk info nu voordat ik ergens aan begin snapje ma heb je zon hond erbij zitte die et onzin vind en zijn tijd erniet aan wil verspilling **** em dan jonge die kerel kan ook normaal reageren

No offence bigshady maar nu reageer jij weer verkeerd tegen hem. Probeer de eer aan jezelf te houden. Ik begrijp dat hij een beetje bot overkwam maar om dan gelijk op die manier terug te kaatsen is ook niet de bedoeling.

Soul is hier trouwens wel een moderator en weet over het algemeen goed waar hij over praat, try to respect him.

@Soul: Idd je had anders kunnen reageren (LOL ik herken mezelf in die reactie van zoeen 2weken geleden :D), je kan beter niet reageren dan zoeen antwoord geven want daar heeft hij ook niets aan.

bigshady zei:
ja weet et jimbo ma ik was 72 kilo en wou snel groot worden nu weet ik de risicos enzo toen niet wou aleen ma groot worde ma nu doe ik et verstandig wil zo veel mogelijk info nu voordat ik ergens aan begin snapje ma heb je zon hond erbij zitte die et onzin vind en zijn tijd erniet aan wil verspilling **** em dan jonge die kerel kan ook normaal reageren

Dat snel groot worden is je idd gelukt vergeleken hoe je was. Maar als ik jou was zou ik super op je gezondheid letten want 3 kuurtjes in 2 jaar op die leeftijd is niet niks.

Je natuurlijke testosteron produktie zal nooit meer zo hoog worden als dat je normaal zou krijgen. Dat houd dus ook in dat je de kilootjes ook zo weer kwijt kan raken zodra je ziek bent. Ik ken zat jongens die zo even 9 kilo afvallen omdat ze niet goed kunnen eten als ze ziek zijn. Nu weeg je 92kg dus als je dan een keer ziek zou worden kom je misschien weer op zoeen 83kg wat ongeveer neer komt op je normale gewicht. (ongeveer je lengte - 100).

Ik weet niet hoelang geleden je laatste kuur was maar probeer je volgende kuur te doen als je 21 bent. Laat je lichaam maar even goed tot rust komen. Je kan dan makkelijk nog een keer een Deca/Test combo doen. Suc6 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven