Fitness Seller

schema van me

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
me laatste kuur was 10 maand geleden nu best een tijd geleden

bigshady zei:
me laatste kuur was 10 maand geleden nu best een tijd geleden

Als je maximaal 2 jaar traint en je laatste kuur 10 maanden geleden was houd dat dus in dat je 3 kuren in een tijd van 14maanden heb gedaan, het lijkt me sterk dat je gelijk al voordat je ging trainen met die shit begon dus laten we zeggen minimaal 2 maandjes gewacht dan blijven er 12 maanden over dus:

2x D-boll a 6weken = 12 weken (3maanden)
1x Deca / Test = 8 weken (2maanden)
Tijd tussen het nakuren 7 weken (d-Boll 2 weken ertussen, deca 3 weken)
Nakuur zelf 3 keer 2 weken = 6 weken

Totaal: 6 maanden en 3 weken in je eerste jaar bezig geweest met kuren.

Mijn advies: Voordat je uberhaupt aan je volgende kuur begint je huisarts raadplegen en bloed afnemen. Ga je eerst is verdiepen hoe groot de schade aan je lichaam is.

Laatst bewerkt:
Iemand die punt 1 nog niet eens testosteron normaal kan schrijven, nu al bedreigingen begint te uiten, geen normaal nederlands kan. Traint 2 jaar en heeft 10 maanden geleden een kuur gedaan, dus na 1 jaar trainen een kuur en 10 maanden later nog geen kennis op het gebied van datgene wat hij in ze lichaam pompt. Dan ook mij bedreigen. Nee, voor dat soort types heb ik geen enkel respect. Ik wil hem ook waarschuwen normaal taalgebruik te gebruiken en geen bedreigingen meer te uiten.

Owja, mijn stats: 1.85m, 105 kg. met 14% vet.

week 1-5 test prop.100mg/eod
week1-10 sustanon 500mg week
week1-10 deca 200mg week
week 12-15 nolvadax 50/25/25/25

Allereerst bevat sus kort en langwerkende esters, dus de eerste 5 weken heb je ruimschoots meer test. in lichaam dan de overige weken, je kan de hele prop. weglaten.

Nolvadex, geen generieke dan, is in 20 mg. tabletten, zowel van Genepharm als van Astra Zeneca, dus hoe kom je aan 25 en 50 mg?? In geval van deca zou ik ook in je nakuur HCG opnemen.

En ik zou in elk geval voor je begint 6 maanden wachten en in die tijd je voeding en training optimaliseren en lichaam laten herstellen van de schade die je al hebt toegebracht.

soulreaver zei:
Iemand die punt 1 nog niet eens testosteron normaal kan schrijven, nu al bedreigingen begint te uiten, geen normaal nederlands kan. Traint 2 jaar en heeft 10 maanden geleden een kuur gedaan, dus na 1 jaar trainen een kuur en 10 maanden later nog geen kennis op het gebied van datgene wat hij in ze lichaam pompt. Dan ook mij bedreigen. Nee, voor dat soort types heb ik geen enkel respect. Ik wil hem ook waarschuwen normaal taalgebruik te gebruiken en geen bedreigingen meer te uiten.

Owja, mijn stats: 1.85m, 105 kg. met 14% vet.

@soul.... ben het helemaal met je eens.... :thumbs:

ja ga zo afspraak maken om bloed af te nemen kijken wat de schade is hope dat de schade nog meevalt wil eerst voordat ik nu een kuur neem alle info voordat ik weer de fout in ga ma thanks

bigshady zei:
ja ga zo afspraak maken om bloed af te nemen kijken wat de schade is hope dat de schade nog meevalt wil eerst voordat ik nu een kuur neem alle info voordat ik weer de fout in ga ma thanks

Your welcome :thumb:

Shady: Goedzo en laat meteen je hoofd even nakijken, want mensen die gaan dreigen hebben niet lang plezier van dit forum. We zitten hier om elkaar informatie te verschaffen, niet om de wijsneus uit te hangen. Zeg dat soort dingen maar tegen je vriendjes op straat maar niet hier.

hehe ales is goed in me kop ma kijk als andwoord fatsoenlijk of andwoord niet onie dan:d

bigshady zei:
hehe ales is goed in me kop ma kijk als andwoord fatsoenlijk of andwoord niet onie dan:d

Ik begrijp amper wat je schrijft door dat populaire gangsta taalgebruik, maar ik meen dat je van mij een fatsoenlijk inhoudelijk antwoord gekregen hebt, en dat nog ondanks het feit dat je bedreigingen in mijn richting hebt geuit.

Sjeeez, leer normaal typen man. Ik word helemaal scheel hierzo.

soul sorrie ma ben zo schrijfe helemaal gewend scheid de aan toch als je et ma begrijpt ma ja ach drijge wat je drijge noemt :d laaten we de ma over op houwe

hahahah naturel grappig

neuh sorrie :d lama zitten

Ghehehe :D Natural ;)

big grin jimbo

biggrin

shit hoe doe je die smilys

Zulke vragen niet in het steroiden forum stellen :mier: