AndroidHealthClinic

Schema/voeding

Gioromano

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Aan/ opmerkingen op mijn huidige schema?

BF: 15%
Gewicht: 83kg
Lengte: 183cm
BMI 24,9

Train nu zo'n 2 jaar waarvan 1 jaar sirieus. 2 jaar geleden 6kg nu 83kg

Ik merk dat het nu wat langer duurt dat in het begin, vrij logisch natuurlijk. Maar misschien hier wat op/aan merkingen en verbeter punten. Het gaat niet vanzelf en het kost behoorlijk wat tijd dat weet ik. Maar misschien wat tips qua eten/trainen hier post ik even mijn huidige trainingsschema, voedingsschema is niet heel complex hoewel ik wel van 11% naar +/- 14% BF ben gegaan. Zal ik doorgaan met bulken (heb snelle verbranding) of een keer een cut inlassen. Ik eet gevarieerd avond eten en overdag veel brood. Door school zijn pasta's en dergelijken lastig, ik doe het wel eens maar niet altijd.

Wat te doen dat is de vraag, ik train nu zo'n 2 jaar, waarvan 1 jaar echt serieus. Ik denk dat ik voorlopig nog kan blijven bulken, maar doe niet nu al een lange tijd aangezien ik niet snel aankom. Ik begin nu toch wel wat extra vet te merken een kleine 2/3 maanden was mijn BF 12/13% ik schat dat deze nu ongeveer 1 a 2 % hoger ligt.

Ik weet dat trainen niet vanzelf gaat en het heel veel tijd kost, maar voor mijn gevoel gaat het langzamer dan eerst en zie ik zelf ook geen resultaat meer. Wel in kracht overigens. In het begin gaat het altijd hard, het eerste jaar ben ik van ongeveer 63/65kg naar 80+ gegaan.

Op het moment ben ik met een full body schema bezig en over een aantal weken weer op mijn oude schema over, wat denk ik ook een oude bekende is van de meeste. Ik zal deze aan het einde van dit topic posten.

Mijn vraag is of ik gewoon door moet gaan met bulken of is mijn trainingswijze verkeerd. Ik slaap ongeveer 6/8 uur per nacht ik ben gewend weinig slaap te hebben maar probeer altijd minimaal 7 uur te slapen, zeker na een zware training.

Ik vraag mij nu af of ik door moet bulken of een keer een cut moet doen om de buikvetjes weg te werken.Niet dat ik een complex heb ouzo, want ik ga niet zo zeer voor de 'beachboy/surfboy look'.

Eventueel wat aanvullingen op mijn trainingsschema?

Ik zorg dat ik elke 2 uur eet en constant een gevulde maag heb. Echter heb ik niet een vast voedingsschema, heb ik wel gevolgd maar in verband met school is dit vaak lastig te combineren. Ik eet veel brood, kwark en etc. Misschien wat tips voor voeding te combineren met school. Ik post onderaan ook mijn oude voedingsschema.

Dag 1
Squat (back, front)
Stiff Legged Deadlift
front of Zercher squats/lunges/leg press/leg extention
Pendlay Row
DB Row
Plank Holds

Dag 2
Bench Press 5x5
Push Press
Close Grip Bench Press
Incline Bench Press
Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
Crucifix Flyes
(optioneel.

Dag 3
Deadlift
Stiff Legged Deadlift
Chins of Pendlay Row
DB Row
Back Extention of Rope Pull Through
Face Pulls of DB Rear Delt Raise

Dag 4
Bench Press 5x5
Push Press
Close Grip Bench Press
Incline Bench Press
Low Incline Flyes (optioneel voor borst massa)
Crucifix Flyes
DB Hammer Curls

Sportieve groet,

Gio

Als je merkt dat je wat aankomt in vet,
dan zou ik je koolhydraat inname wat verlagen.

Trainingsschema ziet er goed uit voor de bulk.
Hoeveel reps doe je eigenlijk?

Zolang je niet over de 10-12% Bodyfat gaat zie ik geen problemen.

Terug
Naar boven