Hallo iedereen,
Wel mijn vraag is of er iemand een schema kan
maken voor mij?
Ikzelf ben maar 1m70 en 19jaar en toch wel mager +/- 55kg.
Ik kom niet snel aan maakt niet uit wat ik eet.
Nu wil ik een schema om mijn bovenlichaam te trainen (onderlichaam is naar mijn bescheiden
mening zeer goed. In welke functie wil ik bovenlichaam trainen?
Om sterker te staan op het plein als voetballer, dus niet zo snel omver geduwt zou kunnen worden of iemand sneller opzij kan duwen
. Ik wil natuurlijk mijn snelheid behouden
. Een pittig detail is wel dat ik dit schema thuis wil uitvoeren en niet in een sportschool, 'k verwacht dus natuurlijk geen wonderen maar alle verbetering is welkom(dus verbetering van buikspieren, borstspieren, schouders, rug - en armspieren, jullie bepalen welke spieren het best moeten ontwikkeld worden in functie als voetballer) Wat ik thuis bezit om te oefenen is niet veel :s. nl. een paar halters en dat is het. Dus voor de rest zal ik het moeten doen met basisoefeningen zoals pushups of situps. Maar het is aan jullie om te bepalen welke oefeningen, hoeveel keer per dag en hoe lang.
greetz
ps: naar voeding moet je niet kijken
. Ik wil nu ook geen professioneel bodybuilder worden maar gewoon steviger bovenlichaam om steviger op het veld te staan.
Wel mijn vraag is of er iemand een schema kan
maken voor mij?
Ikzelf ben maar 1m70 en 19jaar en toch wel mager +/- 55kg.
Ik kom niet snel aan maakt niet uit wat ik eet.
Nu wil ik een schema om mijn bovenlichaam te trainen (onderlichaam is naar mijn bescheiden
mening zeer goed. In welke functie wil ik bovenlichaam trainen? Om sterker te staan op het plein als voetballer, dus niet zo snel omver geduwt zou kunnen worden of iemand sneller opzij kan duwen
. Ik wil natuurlijk mijn snelheid behouden
. Een pittig detail is wel dat ik dit schema thuis wil uitvoeren en niet in een sportschool, 'k verwacht dus natuurlijk geen wonderen maar alle verbetering is welkom(dus verbetering van buikspieren, borstspieren, schouders, rug - en armspieren, jullie bepalen welke spieren het best moeten ontwikkeld worden in functie als voetballer) Wat ik thuis bezit om te oefenen is niet veel :s. nl. een paar halters en dat is het. Dus voor de rest zal ik het moeten doen met basisoefeningen zoals pushups of situps. Maar het is aan jullie om te bepalen welke oefeningen, hoeveel keer per dag en hoe lang.greetz
ps: naar voeding moet je niet kijken
. Ik wil nu ook geen professioneel bodybuilder worden maar gewoon steviger bovenlichaam om steviger op het veld te staan.

tuurlijk wel super hardcore).